Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har rett!Så ikke siste oppdatering!!! Du er gravid! Jeg ser, jeg ser!![]()
Å.. håper håperJeg pleier ikke å ha streksyn og skal ikke gi falske forhåpninger men jeg ser hint av noe rosa der!![]()

Ikke over enda da. Krysser fingrene for degDet går vel samma veien denna gangen og..
![]()

Trenger ikke alltid være store temphopp. Stiger den i morgen også vil jeg tro egget har sluppet. Men går tempen ned kan det være at det ikke helt er sluppet enda, og siden testene er positive fortsatt er det jo en mulighet for det. Heia egget! Håper det har sluppetDen går rett vei i allefallselv om det ikke er noe stort hopp enda
El testen er fremdeles ikke klart negativ så får se hvordan den blir i kveld.
Men hvis jeg ikke får skikkelig hopp i morgen eller overimorgen kan det være at egget ikke klarer å slippe?
Vis vedlegget 223809

Da har jeg trua! [emoji3]Så gøy at du ser den. Nei pleier ikke det. Brukt de mange ganger. Sist jeg fikk strek var jeg gravid..Men har jo hørt at det er vanlig.
Da tenker vi likt. At det skal være så spennende da!Trenger ikke alltid være store temphopp. Stiger den i morgen også vil jeg tro egget har sluppet. Men går tempen ned kan det være at det ikke helt er sluppet enda, og siden testene er positive fortsatt er det jo en mulighet for det. Heia egget! Håper det har sluppet![]()
Takk for heiing 
At du ikke har tempa til riktig tidHva betyr de åpne sirklene?
![]()
At du ikke har tempa til riktig tid![]()
Det hender jeg har glemt å skrive inn tidspunktet og så har den gått ut ifra en helt annen tidÅssen går det an a?vært skikkelig nøye siste stunden. Må jeg se over
![]()
Åssen går det an a?vært skikkelig nøye siste stunden. Må jeg se over
![]()
Tror den blir sånn når du temper over en halvtime før/etter det vanlige tidspunktetÅssen går det an a?vært skikkelig nøye siste stunden. Må jeg se over
![]()
Jeg har satt min på automatisk utfylling 0600am.. kanskje en idé? [emoji4]Sto PM på omtrent alle med åpen prikk [emoji14] men da skjønner jeg![]()
Dagens temp. Høy og fin. Også fikk jeg denne.. Tørr ikke håpe helt enda.![]()
Dette er spennende! Ser jo lovende ut med både temp og test.
Ser lovende ut![]()
Nå håper jeg ting kanskje har skjedd her[emoji4]