Vi som temper

Vente, vente på eggløsning :shifty:

IMG_5930.JPG

Den går rett vei i allefall :)selv om det ikke er noe stort hopp endao_OEl testen er fremdeles ikke klart negativ så får se hvordan den blir i kveld.
Men hvis jeg ikke får skikkelig hopp i morgen eller overimorgen kan det være at egget ikke klarer å slippe?
Vis vedlegget 223809
Trenger ikke alltid være store temphopp. Stiger den i morgen også vil jeg tro egget har sluppet. Men går tempen ned kan det være at det ikke helt er sluppet enda, og siden testene er positive fortsatt er det jo en mulighet for det. Heia egget! Håper det har sluppet :happy:

Trenger ikke alltid være store temphopp. Stiger den i morgen også vil jeg tro egget har sluppet. Men går tempen ned kan det være at det ikke helt er sluppet enda, og siden testene er positive fortsatt er det jo en mulighet for det. Heia egget! Håper det har sluppet :happy:
Da tenker vi likt. At det skal være så spennende da! :woot: Takk for heiing :Heartred

Nå fikk jeg endelig negativ el test så da håper jeg tempen stiger masse i morgen! :D Men når jeg fikk positiv test på morgenen og negativ i kveld, hva bør jeg legge inn i ff?

5ebd29b98df81195ef9c0ca51a56929f.png

Min så langt! El er rundt 17 mai... om syklusen ikke er snill med meg og gir meg litt tidligere..!

Back
Topp