Skulle ønske den skilte seg litt ut så det var tegn på at noe er annerledesOy, så gøy å se at det er nogenlunde liktMen ikke mist trua nei, er jo ikke sikkert den daler
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske den skilte seg litt ut så det var tegn på at noe er annerledesOy, så gøy å se at det er nogenlunde liktMen ikke mist trua nei, er jo ikke sikkert den daler
![]()
Nei, plutselig så gjør den et hopp veit duSkulle ønske den skilte seg litt ut så det var tegn på at noe er annerledesMen ja, et er jo veldig tidlig så er ikke sikkert den ender på samme vis som forrige mnd!
Ja, tror det har innvirkning. For da er ikke kroppen i konstant hvile de timene før du temperCD19 og enda ikke EL.. Hadde litt el-slim i går, men negative el-tester. Håper det skjer noe snart, for nå vil jeg over til dpo [emoji14]
Synes forresten grafen hopper veldig mye opp og ned, er det vanlig at den er så ujevn? Kan det ha noe med at jeg har våknet og småduppet 30-60 min før jeg har tempet? Har blitt mye av det i det siste da miniene har våknet tidligere enn vanlig.. Må nok begynne å tempe tidligere neste PP [emoji4]
![]()
Det er lov å håpe i hvert fallNei, plutselig så gjør den et hopp veit duMen det viser jo bare at kroppen din er stabil da
![]()
Om du får forhøyet temperatur i morgen så tenker jeg krysset kommer. Tror iallefall at du må ha 3 som er forhøyet før krysset kommer. Er helt ny med ff selv så er ikke helt sikker da.
Aldri har jeg fått tempen til å dale sånn ved TR, som regel synker tempen min gradvis før EL når TR har kommet.Tar du ikke temp før nesten dag ti i syklusen? [emoji16] jeg hadde falt ut av det med en gang [emoji14]Her er mine charter. Den fra januar, viser tempen INGEN tvil om når TR kom.Aldri har jeg fått tempen til å dale sånn ved TR, som regel synker tempen min gradvis før EL når TR har kommet.
Derfor jeg ikke har helt trua på denne månedens chart, for den ligger likt som den i januar, venter bare på at TR kommer. Eneste forskjellen for tidligere sykluser er at jeg ikke har begynt å spotte ennå, men TR kan komme alt fra i går til mandag...
Tar du ikke temp før nesten dag ti i syklusen? [emoji16] jeg hadde falt ut av det med en gang [emoji14]
Jeg og følte jeg var varmere i natt. Hm...blir spennende å seSå bra Verpesyk!
Her gjorde tempen et hopp. Har vært ganske varmt på rommet inatt, og jeg har ikke sovet så veldig godt. Men, var ikke ute av senga noe og har ligget rolig. Blir fryktelig spennende med morgendagens temp!
![]()
Har kroppen endelig klart eggløsning tro?? Eller er det bare at jeg har vært veldig varm inatt? Jeg håper virkelig det første...
Det er sant. Får prøve å tempe tidligere neste pp [emoji4]Ja, tror det har innvirkning. For da er ikke kroppen i konstant hvile de timene før du temper![]()
Vet ikke hvor mye romtemperaturen har å si, og jeg var sikkert litt mer urolig pga varmen.Jeg og følte jeg var varmere i natt. Hm...blir spennende å se![]()
Jeg tipper EL var torsdag, jeg (kaaanskje fredag, men holder en knapp på torsdagen). La EL-testen ligge i FF, du, jo mer data den har, jo mer nøyaktig blir den. [emoji4] Du kommer nok til å få kryss på torsdag (el. fredag) når du har fått et par høye målinger til.Hm...litt usikker på denne grafen. Om jeg ikke legger inn EL-test, så mener FF at jeg er 4 dpo. Og utifra slim så kan det stemme. Noen synspunkter?
EL-test fra torsdag
![]()
![]()
![]()