Vi som temper

IMG_3377.PNG
Jeg gjør det bare for å holde på vanen.
Ellers er det ikke nødvendig tenker jeg.
Bare vent til tempen helt klart er nede på normalen før du slutter å måle, i tilfelle spotting ikke er mens :)
Okei :) jeg begynte å spotte på lørdag, og idag kom mensen, og det vises jo ganske tydelig på grafen :)

Jeg synes i allefall det er greit å gjøre det. :)
Men for meg ble det litt stress å måle i starten, så greit uten pauser
Ser den :) ser litt tilbake på tidligere sykluser, og da virker det som at lutealfasen er alt fra 10-13 dager.... har hørt at den ikke er så variabel... har litt ustabile sykluser mellom 27-33 dager....
blir vel lettere å finne ut av det nå som jeg temper... kan jo ikke stole 100% på en app og eggløsningstester....

Ser den :) ser litt tilbake på tidligere sykluser, og da virker det som at lutealfasen er alt fra 10-13 dager.... har hørt at den ikke er så variabel... har litt ustabile sykluser mellom 27-33 dager....
blir vel lettere å finne ut av det nå som jeg temper... kan jo ikke stole 100% på en app og eggløsningstester....

Nei, man kan ikke bare stole på det har jeg også lært.
Skjønner hvordan du har det.

Mine siste 3 pp har EL vært på rundt cd 26. Nå var en på cd 17.
Hadde jeg ikke tempen og sett at tempen falt, så hadde jeg nok ikke tatt EL testen og sett det i tiden..
Også er det moro å vite da :)

Ja :) men mulig jeg bare temper gjennom TR denne gangen, for å ha det gjort :) begynte med det i mars, så dette blir andre syklusen jeg temper :)

Dersom du kun har tempet i en syklus, anbefales det å tempe alle dagene i syklus, slik at FF blir bedre kjent med deg, kroppen og tempen din. Ellers trenger du ikke å tempe igjennom hele syklusen. Hilsen ei som er litt "lat". ;)

Nei, man kan ikke bare stole på det har jeg også lært.
Skjønner hvordan du har det.

Mine siste 3 pp har EL vært på rundt cd 26. Nå var en på cd 17.
Hadde jeg ikke tempen og sett at tempen falt, så hadde jeg nok ikke tatt EL testen og sett det i tiden..
Også er det moro å vite da :)
Såppas ja :) store variasjoner! men utrolig kjekt at man kan fange opp slikt bare ved å måle tempen :)

Skjønner meg ikke helt på FF...:eek:

Syntes selv det var mye å sette seg inni i starten, men jeg leste ut hele bruksanvisninga på FFs sider og tok "eksamen". :hilarious: I tillegg til at jeg spurte andre drevne tempere. :)

Dersom du føler for å begynne med FF, er det bare å rope ut, vi er mange her som kan forklare deg "greia" med FF. :)

Syntes selv det var mye å sette seg inni i starten, men jeg leste ut hele bruksanvisninga på FFs sider og tok "eksamen". :hilarious: I tillegg til at jeg spurte andre drevne tempere. :)

Dersom du føler for å begynne med FF, er det bare å rope ut, vi er mange her som kan forklare deg "greia" med FF. :)
Kjekt å vite :)

Last edited:
Hmm, jeg skjønner ikke hva ff tenker her? Hvorfor har jeg fått "rammet" inn 13 og 17 april? :p
6f4e2a1483ca78fc25f0c82e14e24212.png

Grafen ser slik ut så langt:
c9b24ae94df91cad35507009a20dd7d6.png

Holder seg stabilt i alle fall [emoji106][emoji173]

Back
Topp