Vi som temper

Gomp! hvor langt er du i syklusen din nå? Venter på oppdateringer :)
Så koselig at du sniker innom her. :happy::Heartred Jeg er på cd14 og har vel EL rundt cd21 så en liten stund igjen. Starter snart med EL tester tenker jeg. Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei nå? :):happy:

Vedlegg

• Screenshot_20170401-073116.jpg
    Screenshot_20170401-073116.jpg
    730,2 KB · Visninger: 87
Så koselig at du sniker innom her. :happy::Heartred Jeg er på cd14 og har vel EL rundt cd21 så en liten stund igjen. Starter snart med EL tester tenker jeg. Hvordan går det med deg? Hvor langt er du på vei nå? :):happy:
Selvsagt! Skal følge med deg fra start til slutt :happy: nærmer seg nå da! Krysser fingrene for ett gullegg som sitter hele veien ut ❤
Sniker meg inn i uke 15 imorgen! Og formen er helt fantastisk! Så nå er det gøy å være gravid :joyful:

82d8780842fcab5298f9ce441fcc1983.jpg

Begynner å få dreisen på ff. Førte over litt notater idag, morsomt. Og så enkelt å få full oversikt. :D Våknet tre kvarter før tempetiden da jeg måtte på do, så valgte å tempe da. Vet ikke om det hadde utgjort noe særlig forskjell om jeg hadde sovet 3 kvarter til.

Spent på når tr kommer. Har ventet i en og en halv evighet nå føler jeg. 2 mnd siden fødselen nå...

Høh! I går kom krysset! Veldig tidlig EL ift normalt....
Men i dag hoppa jammen krysset et hakk, det har jeg ikke opplevd før....[emoji848]

f6b56e38428cfb6037fe0707674e4161.png
e75ef15a4873cc42eab7656ca9124b5c.png

Blitt veldig mye tull med tempingen de siste dagene. Har to små som har våknet en del på natten/tidlig morgen så jeg har ikke fått sovet 3 timer før temping. Sikkert derfor grafen er så ujevn. Venter EL over helga [emoji4]
84a71d7c5bcf3d656e3a0aa7e1d22dd4.jpg

Jeg tester etter el.
emoji4.png
det kan du legge inn i de fleste tempe-appene. Hvilken app tester du nå? Har sett at det er litt forskjell på når de mener man har el. med samme info, noe jeg synes er litt rart
emoji14.png

Bruker en superfin app som heter Clue til å registrere generelt om syklus, og kan også legge inn temp der, men grafen er uten tall, med kun streken, så har lastet ned FF også, så registrerer jeg temp begge steder. Syns bare Clue har så mye bedre brukergrensesnitt enn FF, som jeg syns er skikkelig gammeldags! Haha, er en skikkelig app-snobb

Bruker en superfin app som heter Clue til å registrere generelt om syklus, og kan også legge inn temp der, men grafen er uten tall, med kun streken, så har lastet ned FF også, så registrerer jeg temp begge steder. Syns bare Clue har så mye bedre brukergrensesnitt enn FF, som jeg syns er skikkelig gammeldags! Haha, er en skikkelig app-snobb
Haha, app-snobb [emoji23] clue synes jeg var vanskelig da jeg prøvde den uten tempibg.

Min faste tempetid er 6.30.
Da var den på 36.21

Så la jeg meg, og våknet igjen 10.30
Da var den på 36.90

For meg så viste dette i hvertfall veldig klart at tidspunkt har mye å si.. :)

Noen som har noen gode tips og råd til en tempe-nybegynner?[emoji4] har prøvd å lest litt om det, men foreløpig syns jeg det virker litt uforståelig [emoji85] skal begynne å tempe nå neste pp tenkte jeg[emoji4]

Noen som har noen gode tips og råd til en tempe-nybegynner?[emoji4] har prøvd å lest litt om det, men foreløpig syns jeg det virker litt uforståelig [emoji85] skal begynne å tempe nå neste pp tenkte jeg[emoji4]
Bare hopp i det, det virker vanskeligere enn det er! [emoji14] Kommer fort inn i det!

Dagens graf:
b6d5346179af8395a4534d0b1c72ad80.jpg

Temperaturen har droppet litt. Kan det være et tegn på at tr er her straks? Vet det er vanskelig å si når jeg bare har 4 målinger, men i teorien? Jeg håper det, lei av å vente nå.

Hm...tempen droppet i dag. Tempet litt tidligere, sovnet igjen og temp var fortsatt lav. EL forventet neste helg..

2d96223bdae56bcf1048b586dd4e867b.jpg

Hvor mye stiger og synker tempen på en time? Har blitt temping på litt ulike tidspunkt de siste dagene, så tempen har hoppet veldig mye opp og ned..

Hvor mye stiger og synker tempen på en time? Har blitt temping på litt ulike tidspunkt de siste dagene, så tempen har hoppet veldig mye opp og ned..

Innenfor en time vet jeg ikke. Men jeg testet i går.
06.30 var den 36.21.
10.30 var den 36.90.
Blir ganske stor variasjon da. :sorry:

Umm.. jeg finner ikke ut hvor man skal legge inn temp på den?
Tenkte det er greit med en app som sier ifra når jeg nermer med el og når tr er for sen [emoji87] kan man legge inn el.tester også?

Tommelfingerregelen er at den stiger 0,1 grader per time (mens du sover, er du våken og rører på deg blir det straks mye vanskeligere).

Back
Topp