Vi som temper

Dagens temp er relativt ugyldig,jeg ble vekket av at min datter kom inn i senga sånn i firetiden, og ble liggende litt og nå er jeg svett av å ha henne inntil meg.

Jeg tempet mest på vane, jeg vet den ikke betyr noe. Om jeg ser en bitte liten tendens av litt rosa i kveld derimot, det betyr mer.

Sår hals har jeg fått også. I det minste ikke den feberen bhg sier min datter hadde da, men syke barn kan smitte, ja...
Spottinga har det med å holdee seg borte.
Jeg ble smitta av mini. Noe så veldig og det. Begynte med sår hals,så blir den bare verre og verre. Gjør drit vondt å hoste, og formen ellers er veldig dårlig. Håper ikke du er smittet med den samme dritten vi har fått i hus. God bedring med halsen :)
 
Tempen i dag er justert for tid fordi jeg var helt nødt til å gå på do en time før tempetid, holdt på å tisse i buksa :p Tempen til riktig tid var helt off, så denne stemmer nok greit. Blenda test i dag også da, men jeg skal gi det til i morgen før jeg gir opp håpet (nesten) helt.
 
Min temp i dag er også temmelig ugyldig. Var våken en stund først, og endret stilling før temp ble målt.. Og putta fishernansfriend i munnen først... Sånn går det med forkjølelse og unger i senga.
 
Da kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..
 
Da kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..
Å nei! :( hvor langt i utviklingen var fosteret kommet? Og hvor mange uker skulle du vært på vei nå? Så forferdelig! Har ingen ord som strekker til. Bare en klem
 
Å nei! :( hvor langt i utviklingen var fosteret kommet? Og hvor mange uker skulle du vært på vei nå? Så forferdelig! Har ingen ord som strekker til. Bare en klem

Fosteret var ikke målbart lenger, men siden det hadde fått hjerte som pulserte uten sirkulasjon antok gynekologen 5-6 uker. Jeg skulle vært 8+4.
 
Fosteret var ikke målbart lenger, men siden det hadde fått hjerte som pulserte uten sirkulasjon antok gynekologen 5-6 uker. Jeg skulle vært 8+4.
Åh... Huff, er så trasig at slik er mulig å oppleve. Er det første gangen du mister?
 
Åh... Huff, er så trasig at slik er mulig å oppleve. Er det første gangen du mister?

Ja, det er veldig kjedelig. Nei, hadde en MA i oktober også. Fosteret var heller ikke målbart den gangen, men da kom jeg to uker lenger. Så oppdaget det litt tidligere denne gangen..

Du har forresten en veldig lovende graf! :)
 
Da kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..

Åh herregud så forferdelig. :( :( :( Sender deg en stor klem. ♥ Jeg har ikke ord. Det er så utrolig urettferdig. :(
 
Ja, det er veldig kjedelig. Nei, hadde en MA i oktober også. Fosteret var heller ikke målbart den gangen, men da kom jeg to uker lenger. Så oppdaget det litt tidligere denne gangen..

Du har forresten en veldig lovende graf! :)
Så ille det må være å oppleve dette, ikke "bare" én gang. :( De har ingen hypoteser som kan forklare hvorfor eller hva som skjer...? Eller eventuellt noe man kan gjøre neste graviditet som kan øke sjansene for at det skal gå bra..? Blodfortynnende foreksempel?

Ja grafen min ser lovende ut. Håper testene også blir mer lovende.
 
Åh herregud så forferdelig. :( :( :( Sender deg en stor klem. ♥ Jeg har ikke ord. Det er så utrolig urettferdig. :(

Tusen takk for det, Lykkeliten. <3 Det føles ganske urettferdig akkurat nå. Den følelsen kjenner vel du dessverre igjen. :( Tusen takk for en stor klem!
 
Så ille det må være å oppleve dette, ikke "bare" én gang. :( De har ingen hypoteser som kan forklare hvorfor eller hva som skjer...? Eller eventuellt noe man kan gjøre neste graviditet som kan øke sjansene for at det skal gå bra..? Blodfortynnende foreksempel?

Ja grafen min ser lovende ut. Håper testene også blir mer lovende.

Nei. Det har vært diskutert problemer med morkaken, men i dag så det ut til at den var "perfekt". Alt omkring fosteret var helt normalt og sånn som det akkurat skulle være. Men jeg skal til legen til uken for å ta en haug av blodprøver. Det var snakk om noen antistoffer som også skulle sjekkes. Så vi får se hva de klarer å finne. Foreløpig diagnose heter "uflaks".
 
Nei. Det har vært diskutert problemer med morkaken, men i dag så det ut til at den var "perfekt". Alt omkring fosteret var helt normalt og sånn som det akkurat skulle være. Men jeg skal til legen til uken for å ta en haug av blodprøver. Det var snakk om noen antistoffer som også skulle sjekkes. Så vi får se hva de klarer å finne. Foreløpig diagnose heter "uflaks".
Da ville jeg også bedt om å få sjekket via blodprøve for "Leiden Mutasjon". Leiden kan gi blodpropp/infarkt i morkaka, så da kan det hjelpe med blodfortynnende.
 
Da ville jeg også bedt om å få sjekket via blodprøve for "Leiden Mutasjon". Leiden kan gi blodpropp/infarkt i morkaka, så da kan det hjelpe med blodfortynnende.

Den har jeg tatt før, og den er negativ. Men det finnes mange antistoffer som medfører blodpropper, visstnok, så det skal undersøkes! :) Takk for head up'en :) Det er veldig viktig den kunnskapen som er kommet på det området mtp blodpropper/infarkter i morkaken.
 
Den har jeg tatt før, og den er negativ. Men det finnes mange antistoffer som medfører blodpropper, visstnok, så det skal undersøkes! :) Takk for head up'en :) Det er veldig viktig den kunnskapen som er kommet på det området mtp blodpropper/infarkter i morkaken.
Ja, det er sant. Og noen ganger kan man tenke at selv om de ikke finner noe, så kan det være verdt å prøve blodfortynnende neste gang uansett. Tenk bare på alt vi ikke vet enda. Har hørt så mange som hadde hjelp av det.
 
Tusen takk for det, Lykkeliten. <3 Det føles ganske urettferdig akkurat nå. Den følelsen kjenner vel du dessverre igjen. :( Tusen takk for en stor klem!

Jeg kjenner følelsen ja, det er helt grusomt. :( :( :( All medfølelse fra meg. ♥
 
Da kommer jeg etterhvert tilbake til dere. MA konstantert i dag..
Nei og nei, kjære Fruktplukker, så forferdelig trist :( Det er liksom umenneskelig nok å oppleve det én gang om man ikke skal måtte oppleve det flere ganger også :( Stor klem til deg! <3
 
Back
Topp