Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vi får flere ja, det er jo kjekt å følge med. Spennende i din, kjedelig i min, akkurat nå.
Skriver fra mobilen. Bvapp.
Men jeg lurer på hvordan gjør man det når man ikke kan stå opp til samme tid hver dag? Kan det funke likevel?
Jeg fikk temperaturmålet mitt i dag, så var det bare å vente på tr da og ny syklus. Er på dag 40 nå, så håper at enten slipper jeg å starte på ny syklus eller at den kommer snart. Har hatt el slim 4 forskjellige dager denne syklusen, så mensen skulle vært her, men nei da.
Men jeg lurer på hvordan gjør man det når man ikke kan stå opp til samme tid hver dag? Kan det funke likevel?
Min ville heller ikke oppdatere seg i dag.
Det er av og til sånn, som regel kommer det om jeg registrerer noe mer (medisin, cm, symptomer etc) eller bare litt senere på dagen.
Sett på pregnancy monitor? Eller hva den nå heter. Det gir deg jo litt oversikt over hva ff mener, og den får det med seg selv om grafen ikke er oppdatert.
Min viser ikke mens, folat, ammer, vondt i magen etc heller den. Som om vi ikke er kommet til cd 3 enda. Og jeg tempet ikke i går, så da er det en enslig temp...
49% på 10 dpo! Jeg har vel ikke hatt mer enn rundt 30 mener jeg på den dagen. (og endt på under 80 og med mens)
Ff er enig, lovende syklus!