Vi som temper.

Sånn, da er førsteinnlegget redigert. Om flere legger ut sitt sånne "sharing"-bilde, så legger jeg dem til. (spørr om du ikke vet hvor du finner det)
 
Håper vi får flere ja, det er jo kjekt å følge med. Spennende i din, kjedelig i min, akkurat nå.

Skriver fra mobilen. Bvapp.
 
Ser at jeg ikke helt har fått til din, den oppdaterte seg ikke ? Skal se på det fra pc i kveld.

Min går ofte ikke helt FORT fra kjedelig til spennende da, det er vel ikke ventet el før midten av februar...

Skriver fra mobilen. Bvapp.
 
Fra PC ser det ut til at mini-chartet til mum loves her baby ser helt rett up. På mobilen min er det ikke oppdatert lenger enn 1 dpo? Altså, sett på samme innlegget på mobil og pc samtidig, det ER jo rett på pc. Det er rett, det bare funker ikke helt med slike dynamiske bilder i app'en tror jeg, ikke funker linken ved å trykke på bildet heller, så jeg skal legge inn link, kanskje?
 
Jeg fikk temperaturmålet mitt i dag, så var det bare å vente på tr da og ny syklus. Er på dag 40 nå, så håper at enten slipper jeg å starte på ny syklus eller at den kommer snart. Har hatt el slim 4 forskjellige dager denne syklusen, så mensen skulle vært her, men nei da.

Men jeg lurer på hvordan gjør man det når man ikke kan stå opp til samme tid hver dag? Kan det funke likevel?
 
Min ville heller ikke oppdatere seg i dag.
 
Men jeg lurer på hvordan gjør man det når man ikke kan stå opp til samme tid hver dag? Kan det funke likevel?

Hvor store variasjoner er det snakk om? Trenger forsåvidt ikke STÅ OPP til fast tid, bare måle til fast tid... Når står du opp da?
 
Jeg fikk temperaturmålet mitt i dag, så var det bare å vente på tr da og ny syklus. Er på dag 40 nå, så håper at enten slipper jeg å starte på ny syklus eller at den kommer snart. Har hatt el slim 4 forskjellige dager denne syklusen, så mensen skulle vært her, men nei da.

Men jeg lurer på hvordan gjør man det når man ikke kan stå opp til samme tid hver dag? Kan det funke likevel?

Jeg har på alarmklokka 05.30 hver dag, uansett om det er hverdag eller helg - lar termometeret ligge så jeg kan bare strekke ut armen, slå det på og stikke det under tunga.

Etter jeg har målt (mitt piper!) så registrerer jeg det inn på appen, og legger meg til å sove igjen ;) Hvis det er jobbedag, så står jeg opp...

Det var en utfordring første uka, men nå våkner jeg nesten før alarmen går. Merkelig hva kroppen stiller seg inn på! :D
 
Det er av og til sånn, som regel kommer det om jeg registrerer noe mer (medisin, cm, symptomer etc) eller bare litt senere på dagen.
 
Det er av og til sånn, som regel kommer det om jeg registrerer noe mer (medisin, cm, symptomer etc) eller bare litt senere på dagen.

Nei, symptomene er blitt registrert faktisk - men ikke tempen :p (og hvis jeg har endret noe fra gårsdagen så viser ikke det heller...)

Får håpe det kommer ila. dagen - utålmodige meg :p
 
Sett på pregnancy monitor? Eller hva den nå heter. Det gir deg jo litt oversikt over hva ff mener, og den får det med seg selv om grafen ikke er oppdatert.

Min viser ikke mens, folat, ammer, vondt i magen etc heller den. Som om vi ikke er kommet til cd 3 enda. Og jeg tempet ikke i går, så da er det en enslig temp...
 
Sett på pregnancy monitor? Eller hva den nå heter. Det gir deg jo litt oversikt over hva ff mener, og den får det med seg selv om grafen ikke er oppdatert.

Min viser ikke mens, folat, ammer, vondt i magen etc heller den. Som om vi ikke er kommet til cd 3 enda. Og jeg tempet ikke i går, så da er det en enslig temp...

pregnancy monitor 10dpo pp11.JPG


Jepp, den blir oppdatert den hvertfall. Kun infoen som ikke dukker opp, tempen og grafen. Merkelige greier...
 
49% på 10 dpo! Jeg har vel ikke hatt mer enn rundt 30 mener jeg på den dagen. (og endt på under 80 og med mens)

Ff er enig, lovende syklus!
 
49% på 10 dpo! Jeg har vel ikke hatt mer enn rundt 30 mener jeg på den dagen. (og endt på under 80 og med mens)

Ff er enig, lovende syklus!

Jeg hadde 62% på det høyeste forrige syklus, men da fikk jeg TR på 10DPO + at jeg begynte og spotte 6DPO, så da synker jo prosenten generelt betraktelig..

Men vi får se da ;) :D

Veldig kjekt å se at alle symptomer, samt temp sier positive ting :D
Temp var 36,71 i dag - siden den dumme grafen ikke vil vise det... -_- :p
 
Back
Topp