Da fornyer jeg og om det ikke har klaffet. Og da tar jeg for ett årDet er dritt, om jeg ikke får positiv denne mnd blir det fornying
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fornyer jeg og om det ikke har klaffet. Og da tar jeg for ett årDet er dritt, om jeg ikke får positiv denne mnd blir det fornying
Jeg savner vip. Man blir jo litt avhengig av de ekstra tingene som følger medJeg digger forreste å ha vip.
Jeg har ikke hatt det de to gangene før, og klart meg finfint uten. Første gang brukte jeg ovusoft da, sånnsett, men mer og mer ff. Denne gangen unnet jeg meg vip bare fordi det var gøy, og det ER gøy.
Det er jo ikke viktig, det påvirker jo ikke evnen til å bli gravid, men det blir litt mer gøy mens jeg venter. Sammenligne grafer og symptomer.
Glemmer ofte å plotte inn jegJeg savner vip. Man blir jo litt avhengig av de ekstra tingene som følger med
Samme her. Men er jo så mye annet Morro derGlemmer ofte å plotte inn jeg
Nei, så kjedelig! Det er ikke sjans for st den stiger igjen, altså?Tempen sank i 10 dpo. Noe den alltid gjør pp denne tiden i dpo land. Jeg mistet helt håpet for at det er spire. ..
Joda den stiger nok igjen. Men så lenge den har falt så mye så er det ikke spire på gang. Kjenner igjen dette mønstret nåNei, så kjedelig! Det er ikke sjans for st den stiger igjen, altså?
Joda den stiger nok igjen. Men så lenge den har falt så mye så er det ikke spire på gang. Kjenner igjen dette mønstret nå
Tempen sank i 10 dpo. Noe den alltid gjør pp denne tiden i dpo land. Jeg mistet helt håpet for at det er spire. ..
Kanskje jeg lå med munnen åpen før jeg tempet.neiii den må stige!
Glad nyhet på morran detPS - Gå på dagbøker og se på Molly sin!!!!
*Taster på app på mobilen*
Å det er drit kjedelig. Jeg hadde så god følelse på at den satt som et skudd denne gangen... Men tanta hat ikke kommer enda,så er jo enda håpÆsj, så kjedelig!
*Taster på app på mobilen*
Gratulerer så masse ;-)HUUUUURRRRRRAAAAAAAAA!!!
Jeg er gravid. JEG liksom. Jeg som for få dager siden hadde helt mistet håpet.
Tørr egentlig ikke tro det...
Skummelt altså, så tror ikke jeg tørr slippe jubelen løs helt ennå. Å tror jeg kommer til å holde en fot innenfor FS noen dager til altså... Er jo fremdeles tidlig. Eller kan EL ha vært første dag med positiv el test og at jeg nå er 11 dpo og ikke 10 dpo? Ikke det at det har så mye å si vel...
Bare måtte dele med dere...
Håper dere fine damer får positiv test snarest. Dere fortjener det alle i sammen=)
Kanskje hvis man er gravid? Krysser fingrene for deg!7 dpo i dag og tempen steg plutselig fra 37 til 37,27, er det vanlig da??
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Tørr ikke håpe...Kanskje hvis man er gravid? Krysser fingrene for deg!
Har du følt deg syk, eller var tempen helt uventet? Jeg skal følge med på tempen din i morgen, og den skal selvfølgelig holde seg høy!Tørr ikke håpe...
Håper det er et tegn på at du har en spire i magen. Håper du kommer inn i Januar terminforumet.7 dpo i dag og tempen steg plutselig fra 37 til 37,27, er det vanlig da??
Tusen takk=)Gratulerer så masse ;-)