Vi som temper(Ny)

Ååååneeeeei, ser ut som kanskje lykken var kortvarig.... Blødninger (brunlig, ikke friskt blod) med noen klumper nå, pratet med legevakt nå. Mest sannsynlig spontanabort:(:(:( Ikke la det være det:(
Uff nei. Håper ikke det er SA ,men en rift som gir blødningen. Krysser fingre for deg at dette går den rett veien.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ååååneeeeei, ser ut som kanskje lykken var kortvarig.... Blødninger (brunlig, ikke friskt blod) med noen klumper nå, pratet med legevakt nå. Mest sannsynlig spontanabort:(:(:( Ikke la det være det:(
Neeeiii???? :( Ikke si det en gang. Nå får det være nok triste historier her på fs. :( Nå ble jeg kjempe lei meg på dine vegne. Håper det er en uskyldig blødning.

Slutta du med wy brått etter pos test? Kanskje du trenger progesteron?

Sender deg mange klemmer ♥ Håper for deg♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Neeeiii???? :( Ikke si det en gang. Nå får det være nok triste historier her på fs. :( Nå ble jeg kjempe lei meg på dine vegne. Håper det er en uskyldig blødning.

Slutta du med wy brått etter pos test? Kanskje du trenger progesteron?

Sender deg mange klemmer ♥ Håper for deg♥♥

Jeg trappet ned på den før ikm.. Er dette starten på en SA, så får jeg ikke stoppet det allikevel:( Jeg hååååper så inderlig at det ikke er noe, at legevakten tar feil.. Jeg har ikke noe direkte smerter så det er vel et godt tegn!

Jeg trappet ned på den før ikm.. Er dette starten på en SA, så får jeg ikke stoppet det allikevel:( Jeg hååååper så inderlig at det ikke er noe, at legevakten tar feil.. Jeg har ikke noe direkte smerter så det er vel et godt tegn!
Krysser virkelig alt for deg nå ♥♥♥

Nei Mammaaaaa, krysser virkelig fingre for at det var en uskyldig liten blødning!! Håper det stille og rolig går bedre med deg og den lille!!

Ja nå vil vi ikke ha flere triste beskjeder her inne! Bare flere pos tester!

Huff. Håper det bare er helt uskyldig og at det står bra til med spiren.
Klem til deg

Uff :( Håper det ikke er så alvorlig som du tenker nå. Husk at mange blør litt tidlig i svangerskapet uten at det gjør noe. Du fortjener at den sitter nå!

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig. Husk at legevakten kun over telefon kan forholde seg til det du forklarer. Det er MANGE som har blødd i svangerskapene sine uten at noe er galt med spiren. Krysser virkelig for at det gjelder deg og. <3

Nå blir det sengen på meg, krysser fingrene for ordentlig tempstigning i morgen, vil gjerne snart være i dop-land, så vi liksom kan komme litt videre.. Er på cd17 nå, og selv om det bare er noen dager fra, misunner jeg allerede dem som får EL på dag 14 eller noe i den stil :P

Dpo er kjekkere ja.

El dag 23 dennne syklusen. Det var lenge å vente

Min kom på 26:/

Sent from my iPhone using BV Forum
Min kom på dag 14. For første gang på 12pp. Tidligere på dag 17-24.

Min kom på dag 14. For første gang på 12pp. Tidligere på dag 17-24.

Ja trudde jo at min kom 14-16:p
Men fikk nye tester i posten hinn dagen og fikk deg over meg å teste etter el idag og den slo positivt ut med ein gang!;)

Ja trudde jo at min kom 14-16:p
Men fikk nye tester i posten hinn dagen og fikk deg over meg å teste etter el idag og den slo positivt ut med ein gang!;)

Så bra den kom i vertfall :D Da er det bare å legge inn aksjer ;)

Back
Topp