Er så lei at jeg nesten ikke gidder å ta testDet har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så lei at jeg nesten ikke gidder å ta testDet har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
Har også begynt å bli sånn, hadde ikke testa om det hadde vært påskeEr så lei at jeg nesten ikke gidder å ta test
Skjønner, til meg er det nyskjærrigheten som tar overHar også begynt å bli sånn, hadde ikke testa om det hadde vært påskeneste mnd tror jeg ikke at jeg tester før 1 uke over ikm om mensen ikke har kommet
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeg er jo nysjerrigSkjønner, til meg er det nyskjærrigheten som tar over
Tror vi alle prøvere har det sånn. Blir like irritert på seg selv hver gang testen er negNegative tester er noe herk!
Nesten så jeg har gruet meg til å teste noen ganger, for jeg har bare visst at det bare ville komme en strek. Allikevel klarer jeg ikke å la være, og nysgjerrigheten tar overhånd.
SpennendeDenne gangen har jeg ikke tester liggende. Så er apoteket et stykke unnaskal se om jeg klarer å holde meg til etter ikm
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg kommer til å teste fra 10 dpo, ettersom jeg vil få med meg dersom det blir noen kjemiske. Tror jeg hadde en kjemisk for noen pp siden, da jeg gikk på pergo.Spennendehar 2 tester og skal ikke teste før etter ikm
Jeg forstårJeg kommer til å teste fra 10 dpo, ettersom jeg vil få med meg dersom det blir noen kjemiske. Tror jeg hadde en kjemisk for noen pp siden, da jeg gikk på pergo.
Jeg fikk svaaak positiv test før ikm, men fikk mens på ikm dagen. Kjemisk graviditet er vel frem til 5 uker, så hvis du mister før det. Så er det mange som aldri legger merke til de kjemiske siden de ikke tester før ikm.Jeg forstårhva er egentlig kjemisk graviditet?
nå føler jeg meg litt dum!
OkeyJeg fikk svaaak positiv test før ikm, men fikk mens på ikm dagen. Kjemisk graviditet er vel frem til 5 uker, så hvis du mister før det. Så er det mange som aldri legger merke til de kjemiske siden de ikke tester før ikm.
jeg har ingen jegSpennendehar 2 tester og skal ikke teste før etter ikm
Sikkert derfor jeg også ikke tenker så mye på detJeg har 3 stykker eller 2. Husker ikke... Men de kommer jeg ikke til å bruke før jeg er godt over ikm.. Har vært veldig flink til å ikke teste tidligere, men så bestilte jeg meg tester fra billigetester og da begynte jeg å ta en hver mnd. Veldig skuffende å få blendahvit test gang på gang.. Bedre å ikke teste.. Denne mnd har jeg av en eller annen grunn ikke noe indre behov for å teste, ikke nysgjerrig engang.. Det er det som er så deilig med våren. Man har så mye annet å tenke på!![]()
veeeeldig spennende denne grafen din nå jaJeg har 3 stykker eller 2. Husker ikke... Men de kommer jeg ikke til å bruke før jeg er godt over ikm.. Har vært veldig flink til å ikke teste tidligere, men så bestilte jeg meg tester fra billigetester og da begynte jeg å ta en hver mnd. Veldig skuffende å få blendahvit test gang på gang.. Bedre å ikke teste.. Denne mnd har jeg av en eller annen grunn ikke noe indre behov for å teste, ikke nysgjerrig engang.. Det er det som er så deilig med våren. Man har så mye annet å tenke på!![]()
veeeeldig spennende denne grafen din nå ja
jeg skal også la vær å teste før etter ikm. mest pga jeg ikke har tester, og gidder ikke bestille, for da bruker jeg dem opp før jeg er passert ikm. må prøve å holde meg litt i skinnet og ikke ta helt av hver gang
blir jo helt tullete av den testingen før ikm . og skal jo heller ikke godta at testen er negativ, for det kunne jo hende at det plutselig dukket opp en strekJa, for det blir jo bare stressende å drive å teste før ikm hele tiden.. Unødvendig stress, for min del i hvert fallOg jeg vet jo innerst inne at de blir negative, selvom jeg alltid ser ut til å tro noe annet idet jeg bestemmer meg for å ta en test..
Hvor lenge har dere prøvd?
blir jo helt tullete av den testingen før ikm . og skal jo heller ikke godta at testen er negativ, for det kunne jo hende at det plutselig dukket opp en strekhehe.
vi har prøvd siden 2012 en gang. har hatt litt pause i mellom da
Oi da skal ikke jeg klage!! Jeg har prøvd i 8mnd iløpet av 10 mndblir jo helt tullete av den testingen før ikm . og skal jo heller ikke godta at testen er negativ, for det kunne jo hende at det plutselig dukket opp en strekhehe.
vi har prøvd siden 2012 en gang. har hatt litt pause i mellom da
haha, ja opp av søppla, og kanskje sånn flere ganger. og for å sammenligne med andre negative tester...Mhmm.. Så den må jo selvfølgelig sjekkes etter at den er lagt i søpla..Man kan bli gal av mindre
Prøvd ca like lenge vi da.. På tide at vi pakker kofferten eller?