Vi som temper(Ny)

Her kom el 3-4 dager før tiden denne pp. Så det passet meg ganske fint. Så om en dag eller to er jeg og i dpo land igjen:)

Mannen blitt syk også,så da tviler jeg på at han orker å legge inn flere aksjer. Fikk lagt inn i går da,men er liksom ikke nok føler jeg. Tror kanskje el er i dag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Kjipt at mannen er blitt syk da. Får krysse fingrene for at han orker å legge inn flere aksjer selv om han er syk da.

Tempen stiger fremdeles 9 dpo i dg :) håper det fortsetter slik :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Når skal du teste :D?

Mannen blitt syk også,så da tviler jeg på at han orker å legge inn flere aksjer. Fikk lagt inn i går da,men er liksom ikke nok føler jeg. Tror kanskje el er i dag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
:( Håper han orker litt i kveld også ;)

Knallpositiv el-test for tredje dag på rad, ikm i morgen. Saklig. Negative g-tester i går og i dag. Syntes jeg så antydning til en strek etter tidsfristen i går, men det kan være innbilning. Kan jeg være gravid eller er det en kjedeligere forklaring? Tempen er ikke spesielt høy heller...

Ja tar tester, tror den blir positiv i dag eller i morgen, har blitt litt sterkere i går enn forrige dagen. Jeg måler på samme tid hver dag.

Leo vil bli storebror <3
Da skjer nok eggløsning snart :D

Hei folkens! Nå er jeg tilbake fra påskeferie.. Ser at det er el-tid for de fleste og ikke testetid enda.. Jeg som håpet på motsatt ;) Håper dere alle nyter påsken! :) Jeg har tempet disse dagene, men vet ikke hvor pålitelige de er med noen netter med litt dårlig søvn.. Men men. Dpo er jeg i hvert fall og det er det viktigste.. Spennende uker for de fleste av oss her inne. På tide å tømme tempetråden, vel? ;)

Hei folkens! Nå er jeg tilbake fra påskeferie.. Ser at det er el-tid for de fleste og ikke testetid enda.. Jeg som håpet på motsatt ;) Håper dere alle nyter påsken! :) Jeg har tempet disse dagene, men vet ikke hvor pålitelige de er med noen netter med litt dårlig søvn.. Men men. Dpo er jeg i hvert fall og det er det viktigste.. Spennende uker for de fleste av oss her inne. På tide å tømme tempetråden, vel? ;)
Nå er det jammen på tide å tømme tempetråden, sånn at det blir plass til noen nye. Vi skal ut - helst denne pp alle sammen :D De fleste av oss venter på eggløsning ja.. Spennende dager for deg da! Når tester du?

Nå er det jammen på tide å tømme tempetråden, sånn at det blir plass til noen nye. Vi skal ut - helst denne pp alle sammen :D De fleste av oss venter på eggløsning ja.. Spennende dager for deg da! Når tester du?

Ja, på tide med utskiftning nå.. :) Jeg har bestemt meg for å ikke teste i det hele tatt denne mnd her. Så får jeg heller ta det som det kommer hvisomattedersomatte tr ikke dukker opp. Syns kroppen min er så rar denne syklusen, så kjenner ingen form for vellykket spirelaging.. Men tar ikke det så tungt.. :)

Hvordan gikk det med deg hos gyn? :)

Ja, på tide med utskiftning nå.. :) Jeg har bestemt meg for å ikke teste i det hele tatt denne mnd her. Så får jeg heller ta det som det kommer hvisomattedersomatte tr ikke dukker opp. Syns kroppen min er så rar denne syklusen, så kjenner ingen form for vellykket spirelaging.. Men tar ikke det så tungt.. :)

Hvordan gikk det med deg hos gyn? :)
Det gikk veldig fint. Jeg var jo inne først for en uke siden. Da var det største egget 9mm, og slimhinnene 4mm tror jeg (cd6). Så var jeg inne på tirsdag (cd10) for å sjekke forholdene. Da var egget 13mm og slimhinnene 6mm. Forholdene i livmoren var slik de skulle være før eggløsning (trisjiktet livmor) Det har min ikke vært tidligere under eggløsning, så det lover bra :D Han mente det var store muligheter :) (Er jo bare 30% hver pp, men alikevel) Kan jo hende aldri muligheten har vært der hos meg tidligere. Så han tippa eggløsning på tirsdag ettersom egget løsner når det er ca 20mm. Da er jeg cd17, og da jeg normalt pleier å ha eggløsning :)

Her sitter jeg på hytten, med svært lite nettdekning.
Fikk positiv EL-test onsdag, og fikk lagt inn aksjer på torsdag, til tross for hytte full av familie.

Tempen steg litt i dag, men trodde den skulle stige mer...
Hva tror dere, 1 DPO i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp