Her kom el 3-4 dager før tiden denne pp. Så det passet meg ganske fint. Så om en dag eller to er jeg og i dpo land igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt at mannen er blitt syk da. Får krysse fingrene for at han orker å legge inn flere aksjer selv om han er syk da.Mannen blitt syk også,så da tviler jeg på at han orker å legge inn flere aksjer. Fikk lagt inn i går da,men er liksom ikke nok føler jeg. Tror kanskje el er i dag.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Når skal du testeTempen stiger fremdeles 9 dpo i dghåper det fortsetter slik
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Så deilig med tidlig eggløsning daHer kom el 3-4 dager før tiden denne pp. Så det passet meg ganske fint. Så om en dag eller to er jeg og i dpo land igjen![]()
Mannen blitt syk også,så da tviler jeg på at han orker å legge inn flere aksjer. Fikk lagt inn i går da,men er liksom ikke nok føler jeg. Tror kanskje el er i dag.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja håper det. Ellers blir det dårlig med januar for min delKjipt at mannen er blitt syk da. Får krysse fingrene for at han orker å legge inn flere aksjer selv om han er syk da.
Spurte han. Fikk bare kanskje etterpå til svarHåper han orker litt i kveld også
![]()
Ja det passer perfekt nå i påskenSå deilig med tidlig eggløsning da![]()
Så håper vi på et skikkelig påskeegg daJa det passer perfekt nå i påsken![]()
Nå er det jammen på tide å tømme tempetråden, sånn at det blir plass til noen nye. Vi skal ut - helst denne pp alle sammenHei folkens! Nå er jeg tilbake fra påskeferie.. Ser at det er el-tid for de fleste og ikke testetid enda.. Jeg som håpet på motsattHåper dere alle nyter påsken!
Jeg har tempet disse dagene, men vet ikke hvor pålitelige de er med noen netter med litt dårlig søvn.. Men men. Dpo er jeg i hvert fall og det er det viktigste.. Spennende uker for de fleste av oss her inne. På tide å tømme tempetråden, vel?
![]()
Nå er det jammen på tide å tømme tempetråden, sånn at det blir plass til noen nye. Vi skal ut - helst denne pp alle sammenDe fleste av oss venter på eggløsning ja.. Spennende dager for deg da! Når tester du?
Det gikk veldig fint. Jeg var jo inne først for en uke siden. Da var det største egget 9mm, og slimhinnene 4mm tror jeg (cd6). Så var jeg inne på tirsdag (cd10) for å sjekke forholdene. Da var egget 13mm og slimhinnene 6mm. Forholdene i livmoren var slik de skulle være før eggløsning (trisjiktet livmor) Det har min ikke vært tidligere under eggløsning, så det lover braJa, på tide med utskiftning nå..Jeg har bestemt meg for å ikke teste i det hele tatt denne mnd her. Så får jeg heller ta det som det kommer hvisomattedersomatte tr ikke dukker opp. Syns kroppen min er så rar denne syklusen, så kjenner ingen form for vellykket spirelaging.. Men tar ikke det så tungt..
Hvordan gikk det med deg hos gyn?![]()
Ja det hadde vært fantastisk. Å det som er fint er at jeg har ikke stressa sånn med det frem til nå. Men blir vel andre boller når jeg er dpo...Så håper vi på et skikkelig påskeegg da
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app