Vi som temper(Ny)

I dag sovnet jeg igjen før jeg takk å tempe. Våknet 1,5 time seinere, så har trukket fra 0,15 på tempen. Kan kanskje stemme sånn noenlunde, men siden jeg bare er 5 DPO, tenker jeg at det ikke er så nøye.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg på fest. Syns det er fryktelig ekkelt å gå å late som en drikker :/ er heller ikke noe god til å lyve ;) er jo bare 3dpo, men har liksom ikke lyst å risikere noe så har derfor kjøpt alkoholfri vin. Hva gjør dere når dere skal på fest? Kutter dere ut alkohol mens dere fortsatt er prøvere?

Sent from my iPad using BV Forum

Da trur jeg min graf kan arkiveres :) 13 dpo idag og IKM ifølge FF, og testene taler for seg selv
1396107003799.jpg

Så nå slutter jeg både temping og testing og krysser fingrene for at dette går bra.

Og masse masse lykke til jenter, håper dere alle flytter på terminforum i nærmeste framtid.
Blir nok å snoke litt på denne tråden innimellom :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Da trur jeg min graf kan arkiveres :) 13 dpo idag og IKM ifølge FF, og testene taler for seg selv

Så nå slutter jeg både temping og testing og krysser fingrene for at dette går bra.

Og masse masse lykke til jenter, håper dere alle flytter på terminforum i nærmeste framtid.

Så utrolig herlig! :) Nå skal du få en førjulsskatt og det skal gå bra denne gangen her. Krysser fingrene for deg og spiren! :) :Heartred

Jeg sover alltid dårlig, våkner mange ganger om natta og ligger mye våken. Hvordan påvirker det tempingen egentlig?

Leo vil bli storebror <3
Det er kanskje derfor du har litt hakkete graf? Basaltemperaturen skal jo måles til samme tid hver dag, og etter fire timers søvn...

Vis vedlegget 55432

Fantastiske tester! Gratulerer igjen :)

Vis vedlegget 55432

Gratulerer!! :D

Vis vedlegget 55432

Gratulerer med positive tester :D

Burde jeg bli bekymret for at tempen min synker ? :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åh, Gratulerer med spire. Har gått glipp av litt av hvert her i det siste jeg ... men tror ikke du burde bekymre deg for tempen.

Åh, Gratulerer med spire. Har gått glipp av litt av hvert her i det siste jeg ... men tror ikke du burde bekymre deg for tempen.
Takk. Nå håper jeg dere andre følger etter :)

Klart du kan :) hadde jeg hatt et konkret svar å gi det hadde det jo vært enda bedre. :p Vi begynte å prøve for et år siden men pga stress på jobb mista jeg mensen. Så sa jeg opp jobben og vi bestemte oss for å vente litt. Litt ble til lenge og så ble det egentlig veldig halvhjertet. Men 3-4 pp hvor vi gikk inn for det. Denne mnd ga vi litt f og da satt den :) men jeg venter med å melde meg ut herfra til jeg når 5 uker.

I dag skal jeg på fest. Syns det er fryktelig ekkelt å gå å late som en drikker :/ er heller ikke noe god til å lyve ;) er jo bare 3dpo, men har liksom ikke lyst å risikere noe så har derfor kjøpt alkoholfri vin. Hva gjør dere når dere skal på fest? Kutter dere ut alkohol mens dere fortsatt er prøvere?

Sent from my iPad using BV Forum

Drikker ikke så har ikke det "problemet", men kos deg. Og når det er alkoholfritt er det jo ikke noe problem og du slipper den dårlige samvittigheten etterpå. Du får si at du har vokst litt i fra drikkingen og at det kun er for kos ;)

❤️❤️❤️❤️

Vis vedlegget 55432

Så glad :D
Gratulerer så mye. :)

Håper selvsagt at jeg kommer etter :)

❤️❤️❤️❤️

Dagens temp taler for seg selv, tenker jeg

fra app

Tempen steget i dag også :D
Litt kramper her og der i magen så dette er spennende :) :D
Håper tempen holder seg opp de neste dagene :)

❤️❤️❤️❤️

Skjønner meg ikke på min temp jeg. 6 og 7 dpo sank tempen litt begge dager, og i dag 8 dpo økte den til 37 grader. Knapt jeg har hatt så høy temp før. Lite symptomer og, bare ømme pupper men det har jeg hatt de 3-4 siste syklusene.
Er heldigvis bortreist og null tilgang på tester i dag=) Så da blir det ikke testing før i morgen. Håper så inderlig at pp 12 blir min pp.

Back
Topp