Vi som temper(Ny)

Positiv el test i går og tempen steg i dag, så da er jeg vel 1dpo i dag da, så da er det bare å vente... Lange lange dager i vente, men er jo egentlig ingen vits å håpe, prøver å si til meg selv at det ikke går nå heller, hvorfor skulle det det? Har jo ikke gått de 19 forrige pp.... Bortsett fra en sa tidelig da... Kanskje jeg ikke blir så skuffa...

Leo vil bli storebror <3

Sånn tenker jeg og. Men jeg håper jo at det går en dag da, både for deg og meg! Har dere alltid truffet på el?

Autocorrect. Når grafen får tenner. Herregud så bra jeg forklarer. Haha. Hodet er ikke helt på plass i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Som krokodilletenner, typ?? haha.. Hvis jeg skal være veldig billedlig med grafen din... :P

Din graf er også fin, tagger eller tenner eller ei.

Nå har jeg "overridet" grafen min, for jeg tror eggløsningen skjedde syklusdag 15 og ikke 14. Men har jo ikke så mye å si, men kan dere som gidder gå inn og se hva dere tenker? Se også på forrige graf, for den er ganske lik rundt el-tiden...

ImageUploadedByBV Forum1395571087.051756.jpg

Fortsatt positiv, ikke sant?

Leo vil bli storebror <3

Ja det synes jeg også. Aldri fått positiv to dager før. Bør vi humpe i kveld å da?

Leo vil bli storebror <3
Absolutt :)og i morgen. For om egget slipper i læpet av dagen idag lever det i 1 døgn:)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja det synes jeg også. Aldri fått positiv to dager før. Bør vi humpe i kveld å da?

Leo vil bli storebror <3

Jeg ville gjort det, ja.. Hvis jeg ikke hadde hatt meg i går da.. Da ville jeg hatt meg i morgen i stede for i dag.. ;) Annenhver dag har jeg lest at flere gynekologer anbefaler, og ikke hver dag som vi har praktisert.. Hadde noe med antall svømmere er flere hvis man har annenhver dag.. :)

Nå har jeg "overridet" grafen min, for jeg tror eggløsningen skjedde syklusdag 15 og ikke 14. Men har jo ikke så mye å si, men kan dere som gidder gå inn og se hva dere tenker? Se også på forrige graf, for den er ganske lik rundt el-tiden...

Umiddelbart tenker jeg at du hadde el på cd 14. At du får EW på dag 15 kan jo kanskje (?) tyde på at du hadde el på kvelden på cd 14

Men så ser jeg på forrige grafen din. og den er mistenkelig lik, men jeg tror tempen din i luteralfasen er mer lovende denne gangen. Jeg vet ikke hvorfor, men det er en følelse jeg har. :)

Håper dere som ønsker å bli gravide, slutter å røyke før dere tester positivt.

Sorry, men det bare vrenger seg i meg når jeg hører gravide røyker/drikker eller gjør annet som kan skade fosteret. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp