Vi som temper(Ny)

Jeg har hatt problemer med BV-profilen min. Kunne ikke se bilder, og alle innleggene mine måtte godkjennes av moderator før de ble publisert. Så derfor har jeg vært litt stille et par dager. Det er litt vanskelig å delta når jeg vet at innlegget mitt kanskje ikke synes før om mange timer (og da havner det jo kanskje flere sider bak og ingen ser det. :p)

Nå er alt i orden igjen hvert fall, og jeg heier på dere som har spennende kurver nå! Det er jo flere av dere som er dpo og har høy temp. :D Heia heia!!

Idag er jeg dårlig. Skikkelig dårlig. Skjelver, hetetokter, svimmel, vondt i hodet, sulten og kvalm samtidig. Har jo akkurat slutte å røyke. Forutenom 2 røyk på onsdags ettermiddag har jeg vært røykfri siden tirsdag. Kan det være det kroppen min reagerer sånn på nå? Har jo sluttet før men kan ikke huske slike fysiske abstinenser. Hvertfall glad jeg enderlig tok valget og kuttet ut. Hadde jo måtte gjøre det uansett når/om testen blir positiv men greit å slippe det stresset da og den dårlige samvittigheten om jeg ikke klarer det med en gang.

Skal gå ut en tur nå i frisk luft og håpe det føles bedre da. Har en pakke nikotinplastet jeg kjøpte igår men har ikke prøvd de enda. Tenker at når jeg har klart med 3 dager helt uten nikotin er det dumt å begynne med plaster nå eller hva??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå gikk det opp for meg, nå som jeg så dere andre skrive hvor dere er.. Jeg er 10 dpo.. Har hatt lutealfase på 11 og 13.. Lurer på hva den blir på denne mnd..

Nå gikk det opp for meg, nå som jeg så dere andre skrive hvor dere er.. Jeg er 10 dpo.. Har hatt lutealfase på 11 og 13.. Lurer på hva den blir på denne mnd..

Nå begynner det å bli skikkelig spennende, da! Helst skal denne "lutealfasen" vare i en 38 uker til denne gang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet du har skrevet det et sted tidligere, men når var det du skulle teste igjen, @Fruktplukker ?

Vet du har skrevet det et sted tidligere, men når var det du skulle teste igjen, @Fruktplukker ?

Venter til etter ikm.. Med mindre tempen min er høy i morgen eller overimorgen.. Så på mine tidligere grafer og ser jeg når en temperaturtopp dagen før tr, så forventer ikke så mye.. :)

I morgen tidli får jeg ikke tempet er på besøk hos familie og glemte termometeret hjemme :(

Men skal teste i morgen etter et døgn med skikkelige murringer men ingen TR eller noe som kan indikere at hun er på vei :D krysser fingerne :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

I morgen tidli får jeg ikke tempet er på besøk hos familie og glemte termometeret hjemme :(

Men skal teste i morgen etter et døgn med skikkelige murringer men ingen TR eller noe som kan indikere at hun er på vei :D krysser fingerne :D

Blir spennende med testing :) Håper du får to fine streker :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Så spennende, lykke til. Krysser fingrene for deg ;)

Leo vil bli storebror <3

Blir spennende med testing :) Håper du får to fine streker :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja det skal bli spennende :D håper virkelig jeg også :D ingenting hadde vært bedre enn det nå <3

Idag er jeg dårlig. Skikkelig dårlig. Skjelver, hetetokter, svimmel, vondt i hodet, sulten og kvalm samtidig. Har jo akkurat slutte å røyke. Forutenom 2 røyk på onsdags ettermiddag har jeg vært røykfri siden tirsdag. Kan det være det kroppen min reagerer sånn på nå? Har jo sluttet før men kan ikke huske slike fysiske abstinenser. Hvertfall glad jeg enderlig tok valget og kuttet ut. Hadde jo måtte gjøre det uansett når/om testen blir positiv men greit å slippe det stresset da og den dårlige samvittigheten om jeg ikke klarer det med en gang.

Skal gå ut en tur nå i frisk luft og håpe det føles bedre da. Har en pakke nikotinplastet jeg kjøpte igår men har ikke prøvd de enda. Tenker at når jeg har klart med 3 dager helt uten nikotin er det dumt å begynne med plaster nå eller hva??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så bra at du har kuttet røyken :) syns du sko vente me nikotin plaster. Hvis du får positiv test så klarer du nok lett å slutte helt med røyken :). Er røyker selv å klarte lett å slutte når jeg fikk positiv test, men når jeg mistet ble det vanskelig å motstå røyken igjen. Hvis det blir vanskelig me røykinga kan du evt kjøpe en eletrisk røyk. Er jo bare damp i de å uten nikotin. Vertfall de du får kjøpt her i Norge :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så bra at du har kuttet røyken :) syns du sko vente me nikotin plaster. Hvis du får positiv test så klarer du nok lett å slutte helt med røyken :). Er røyker selv å klarte lett å slutte når jeg fikk positiv test, men når jeg mistet ble det vanskelig å motstå røyken igjen. Hvis det blir vanskelig me røykinga kan du evt kjøpe en eletrisk røyk. Er jo bare damp i de å uten nikotin. Vertfall de du får kjøpt her i Norge :)

Droppa plasteret og klarer meg fint :)
Røkte da jeg testa positivt med alle, men kun med første jeg klarte kutte røyken med en gang. Nr 3 klarte jeg ikke slutte før jeg var halvveis i svangerskapet, så for å unngå den dårlige samvittigheten slutter jeg heller nå. For jeg SKAL jo bli gravid. Om det ikke er denne pp så kanskje neste eller den etter der. Så røyken må jo bort :)
Jeg har elektrisk røyk uten nikotin som jeg tar ett par trekk på innimellom. Har denne

http://elsigaretten.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=158

Nå går jeg snart inn i fjerde dag helt uten røyk, så dette skal jeg klare. Tenker at når jeg har vært røykfri i 7 dager kan jeg kalle meg ikke-røyker. Fin motivasjon det :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da kan du ta vare på kvitteringene og få det dekket av Helfo selv. :) Bare send inn kvitteringene for Crinone totalt i 2014 når året er omme. En graviditet med Crinone vil koste mer enn 1700 kr (Crinone til uke 12 blir ca 2500 kr.)

Jeg skal gjøre det :) Håper Crinone virker på dette ene forsøket. Endelig positiv eggløsningstest i dag (eller går siden klokka er over tolv), så håper det blir eggløsning og positiv test om 14 dager :D

Back
Topp