Så dårlig gjortTrodde jeg skrev et innlegg her istad, men det ble borte tror jeg.
Jeg fikk besøk av tanta nå på kvelden jeg. Så jeg tror kanskje det må ha vært MA'en som gjorde at testene ble sterkere og svakere og sterkere om hverandre nå. Tja. Eller en kjemisk, men det var så rart, så ja. Føler meg usikker, og heller mot at det er rot etter MA'en. Tr kom jo bare én dag for sent og jeg brukte Crinone, så det er god nok grunn for litt forsinket tr.
Da blir det prøvepause, sannsynligvis to sykluser pga. utredning. Jeg håper egentlig vi kan slippe å ha prøvepause i to hele sykluser, eller hvert fall det ikke er mer enn to sykluser.
Og så har jeg bestilt nye g-tester nå, og kondomer. Haha.. Morsom kombinasjon. Det var heldigvis bestilt fra to forskjellige steder.
Jeg kommer ikke til å ta helt BV-pause da, vil heie på dere. Og telle ned til jeg kan prøve selv igjen.
Så da håper jeg på en liten en i 2015. <3
Jeg forsøker å se litt positiv på det: Nå får vi jo vite om de finner noe feil (eller forhåpentligvis ingenting feil), og så skal jeg trene og spise sunt i disse syklusene så kroppen får en positiv boost etter flere måneder med å være ikke i form.![]()
fra appen