Vi som temper(Ny)

Trodde jeg skrev et innlegg her istad, men det ble borte tror jeg. :confused:

Jeg fikk besøk av tanta nå på kvelden jeg. Så jeg tror kanskje det må ha vært MA'en som gjorde at testene ble sterkere og svakere og sterkere om hverandre nå. Tja. Eller en kjemisk, men det var så rart, så ja. Føler meg usikker, og heller mot at det er rot etter MA'en. Tr kom jo bare én dag for sent og jeg brukte Crinone, så det er god nok grunn for litt forsinket tr.

Da blir det prøvepause, sannsynligvis to sykluser pga. utredning. Jeg håper egentlig vi kan slippe å ha prøvepause i to hele sykluser, eller hvert fall det ikke er mer enn to sykluser.

Og så har jeg bestilt nye g-tester nå, og kondomer. Haha.. Morsom kombinasjon. Det var heldigvis bestilt fra to forskjellige steder. :p

Jeg kommer ikke til å ta helt BV-pause da, vil heie på dere. Og telle ned til jeg kan prøve selv igjen. :)

Så da håper jeg på en liten en i 2015. <3

Jeg forsøker å se litt positiv på det: Nå får vi jo vite om de finner noe feil (eller forhåpentligvis ingenting feil), og så skal jeg trene og spise sunt i disse syklusene så kroppen får en positiv boost etter flere måneder med å være ikke i form. :)
Så dårlig gjort :(

fra appen :)

Her kommer oppdatering :) takk for lykke ønsker jenter <3
Alt gikk greit, mannen har normal sæd. Så han beholdt manndommen sin ;)
Jeg fikk resept på Letrozol( lignende pergo) som jeg skal prøve 6 pp'r om jeg ikke blir gravid etter det så skal jeg inn på sånn laproskopi. Også skal jeg sjekke progesteron nivået neste pp siden det er forseint nå. Så da skulle jeg ikke bruke crinone, for at resultatet kunne bli missvisende. Hun mente også at crinone ikke var noe til hjelp hos meg siden kroppen min sliter med ordentlig eggløsning. Blir litt forvirra når en gu sier en ting og den neste noe annet. Men skal no begynne med Letrozol neste pp da det er forseint denne pp, for må begynne 3 syklusdag. Håper dere forstår hva jeg prøver å si, å at det ikke ble for rotete.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Sign cloud hva er det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du VIP finner du det på web-siden, ikke i app uten å vise full site i app. under analysis. Viser symptomer med større eller mindre bokstaver etter hvor vanlige de er, for hver dpo, og markerer de du har krysset av for. Litt gøy

fra app

Her er det jo ikke noe tvil om at mensen kommer snart og jeg må seriøst vurdere å be legen om eteller annet for PMS. Fy f jeg var et troll i går. Kjeftesmella ville vært et passende kallenavn.

Men lurer på om jeg har en UVI og soppinfeksjon for underlivet oppfører seg langt fra normalt. :/
Sorry at keg flirer litt nå, men når du skrev troll kunne jeg ikke annet. Siden hver gang jeg kjefter på sambo så kaller han meg troll :p han sier at alle damer er troll bare at noen er litt mer troll..
Men synd at du har sånn smerter :( håper du kan få noe mot det.
Kan være greit å sjekke om du har sopp og uvi for det er ikke godt. Håper vondten din går over snart <3

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

1395314594183.jpg

Her er min for i dag, som sammenligner gravid og ikke-gravid, slik jeg liker best å bruke den

fra app

Så dårlig gjort :(

fra appen :)

Ja, det var noe dritt, men ser allerede fremover og håper på en liten vårbaby 2015. ♡

*Taster på app på mobilen*

Har du VIP finner du det på web-siden, ikke i app uten å vise full site i app. under analysis. Viser symptomer med større eller mindre bokstaver etter hvor vanlige de er, for hver dpo, og markerer de du har krysset av for. Litt gøy

fra app

Tusen takk :)

Da har jeg fått Crinone, så da var det fortsatt å vente på denne eggløsninga da, om jeg i det hele tatt får den.

Hvordan bruker dere Crinone? Fastlegen min hadde aldri skrevet ut det før, så han hadde ikke mye peiling annet enn at jeg skulle bruke en applikator om dag.

I dag har jeg vært hos gyn, og kommer neppe til å gå tilbake til henne igjen.

Hun var svært lite interessert i å høre på hva jeg sa, og fikk egentlig ikke forklart meg ordentlig engang. Jeg fikk en masse kritiske spørsmål av henne, som "Hvorfor gjør du dette?", "Hvorfor kom du egentlig hit i dag?", "Hva er det du vil med dette?"

Hun var veldig opptatt av å påpeke at det ikke var noe vits i å se hvordan ting stod til, da det var alt for kort tid siden jeg hadde sluttet på pillen. Jeg prøvde å forklare at jeg ville sjekke om eggleder/eggstokker/livmor var i orden, og at hvis det var noe i veien, følte jeg at det var bedre å finne ut av det tidlig, sånn at noe kunne gjøres med det, men hun var fortsatt veldig negativ.

Jeg hadde printet ut grafene mine, men de var hun ikke interessert i å se på en gang. "Sånt der er for pasienter, ikke noe for leger!", fikk jeg brysk beskjed om. Ble faktisk usikker på om hun i det hele tatt kom til å ville undersøke meg, for følte at jeg var på vei til å bli kastet ut når som helst.

Fikk i hvertfall tatt ultralyd og prøver, men måtte faktisk bruke litt tid inne på toalettet på undersøkelsesrommet for å samle meg før undersøkelsen.

Men men, livmoren min var fin, og hun fant en folikkel på den ene eggstokken på 15 mm. Det var litt problemer med å finne eggstokkene, da tarmene mine var i veien...

Resultatet var på en måte bra - kroppen min funker. Er ikke særlig fornøyd med hvordan jeg ble behandlet, selv om hun ble hyggeligere etter undersøkelsen. Fikk beskjed om at det var normalt at man ikke hadde eggløsning hver måned og at det var veldig mye som virket inn på syklusen, som stress, alkohol, kosthold osv. Forsøkene mine på å si at grafene mine viste at jeg hadde hatt el, ble rett og slett ignorert. Var til tider virkelig på gråten, og satt igjen med følelsen av at jeg var utrolig dum og uvitende som hadde trodd at jeg kom til å bli gravid innen 9 pp :(

Hun var svært lite interessert i å høre på hva jeg sa, og fikk egentlig ikke forklart meg ordentlig engang. Jeg fikk en masse kritiske spørsmål av henne, som "Hvorfor gjør du dette?", "Hvorfor kom du egentlig hit i dag?", "Hva er det du vil med dette?"

Hun var veldig opptatt av å påpeke at det ikke var noe vits i å se hvordan ting stod til, da det var alt for kort tid siden jeg hadde sluttet på pillen. Jeg prøvde å forklare at jeg ville sjekke om eggleder/eggstokker/livmor var i orden, og at hvis det var noe i veien, følte jeg at det var bedre å finne ut av det tidlig, sånn at noe kunne gjøres med det, men hun var fortsatt veldig negativ.

Jeg hadde printet ut grafene mine, men de var hun ikke interessert i å se på en gang. "Sånt der er for pasienter, ikke noe for leger!", fikk jeg brysk beskjed om. Ble faktisk usikker på om hun i det hele tatt kom til å ville undersøke meg, for følte at jeg var på vei til å bli kastet ut når som helst.

Fikk i hvertfall tatt ultralyd og prøver, men måtte faktisk bruke litt tid inne på toalettet på undersøkelsesrommet for å samle meg før undersøkelsen.

Men men, livmoren min var fin, og hun fant en folikkel på den ene eggstokken på 15 mm. Det var litt problemer med å finne eggstokkene, da tarmene mine var i veien...

Resultatet var på en måte bra - kroppen min funker. Er ikke særlig fornøyd med hvordan jeg ble behandlet, selv om hun ble hyggeligere etter undersøkelsen. Fikk beskjed om at det var normalt at man ikke hadde eggløsning hver måned og at det var veldig mye som virket inn på syklusen, som stress, alkohol, kosthold osv. Forsøkene mine på å si at grafene mine viste at jeg hadde hatt el, ble rett og slett ignorert. Var til tider virkelig på gråten, og satt igjen med følelsen av at jeg var utrolig dum og uvitende som hadde trodd at jeg kom til å bli gravid innen 9 pp :(

Hadde min gyn vært slik mot meg hadde jeg vurdert å klage henne inn. Slik skal de da ikke oppføre seg. Hun tar vel sikkert betalt for å utføre en tjeneste og da skal man om man så synes noe er dumt prøve å møte kundens behov.! Men godt du til slutt fikk undersøkt det du faktisk kom dit for:)

Hadde min gyn vært slik mot meg hadde jeg vurdert å klage henne inn. Slik skal de da ikke oppføre seg. Hun tar vel sikkert betalt for å utføre en tjeneste og da skal man om man så synes noe er dumt prøve å møte kundens behov.! Men godt du til slutt fikk undersøkt det du faktisk kom dit for:)

Jeg syntes også at det var litt spesielt at hun ikke hørte på meg. Det var bare en tilfeldig gyn på Volvat, så kommer ikke til henne igjen.

Uff! Man burde ikke bli lege om man skal være sånn! Håper virkelig det lykkes for deg, og at du slipper denne dama igjen! Er ikke noe morsomt når personer med autoritet (

Vet ikke hva som skjedde med siste innlegg, men får heller ikke redigert det riktig, fortsetter her:

Uff! Man burde ikke bli lege om man skal være sånn! Håper virkelig det lykkes for deg, og at du slipper denne dama igjen! Er ikke noe morsomt når personer med autoritet (som bestemmer hvilken hjelp man skal få i en vanskelig situasjon) er så negative :(

Her er det jo ikke noe tvil om at mensen kommer snart og jeg må seriøst vurdere å be legen om eteller annet for PMS. Fy f jeg var et troll i går. Kjeftesmella ville vært et passende kallenavn.

Men lurer på om jeg har en UVI og soppinfeksjon for underlivet oppfører seg langt fra normalt. :/

Det er flere som kan være troll under PMS.. Er faktisk litt redd for at når jeg først blir gravid, at det blir ni måneder med "PMS".. Stakar mennene våres, som må gjennomgå alle hormonene, uten å forstå halvdelen av hvordan vi har det/og når det er hormonene som snakker!

Jeg syntes også at det var litt spesielt at hun ikke hørte på meg. Det var bare en tilfeldig gyn på Volvat, så kommer ikke til henne igjen.
Du trakk det korteste strået i dag altså, kan jo hende hun hadde en dårlig dag, men hvis det påvirker jobben hennes burde hun kanskje finne på noe annet enn å jobbe med mennesker:)

Back
Topp