Vi som temper(Ny)

Det er bra, vi skulle egentlig ikke prøve denne mnd for vi vil ikke ha desember barn, men etter 19pp så må man jo bare prøve. Tenker lissom, hvorfor skal det klaffe nå når det ikke har gjordt det før.... Men skulle ikke forundre meg om det gjorde det da, men da er det isåfall helt greit :)

Hehe, ikke sant. Men som du sier, hvorfor stoppe nå? :)

Ja har funnet det, men legger dere inn når testen er svak også og hva legger dere inn da?
Jeg legger inn minustegn, siden den er negativ. Skiller ikke mellom veldig negativ og nesten positiv - negativ er negativ :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, ikke sant. Men som du sier, hvorfor stoppe nå? :)
Men jeg har ingen tro lenger egentlig, jeg bare temper og tester for moro skyld. Jeg har gitt helt opp håpet. Jeg er sikker på at feilen ligger hos mannen, men han gidder jo aldri å teste seg, så da får vi ikke svar på det. Og gyn har sagt at hun ikke kan gjøre mer før han tester seg. Men han skjønner nok ikke vitsen for han sier bare om vi ikke blir gravid er det nok ikke meningen og for han er det ikke så viktig, så er litt deppa om dagen. Prøver å venne meg med tanken på at vi bare skal ha en. Men ikke så lett når jeg alltid har ønsket meg mange barn. Han har aldri ønsket barn, men sa seg enig i at vi kunne ha to. Men hjelper ikke det når vi ikke får det til. Å jeg har menssmerter fra h...., så hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle ha mensen så lenge.... Gruer meg til hver gang, vet jeg ikke orker noe i to tre dager hver gang.

Men jeg har ingen tro lenger egentlig, jeg bare temper og tester for moro skyld. Jeg har gitt helt opp håpet. Jeg er sikker på at feilen ligger hos mannen, men han gidder jo aldri å teste seg, så da får vi ikke svar på det. Og gyn har sagt at hun ikke kan gjøre mer før han tester seg. Men han skjønner nok ikke vitsen for han sier bare om vi ikke blir gravid er det nok ikke meningen og for han er det ikke så viktig, så er litt deppa om dagen. Prøver å venne meg med tanken på at vi bare skal ha en. Men ikke så lett når jeg alltid har ønsket meg mange barn. Han har aldri ønsket barn, men sa seg enig i at vi kunne ha to. Men hjelper ikke det når vi ikke får det til. Å jeg har menssmerter fra h...., så hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle ha mensen så lenge.... Gruer meg til hver gang, vet jeg ikke orker noe i to tre dager hver gang.

Unnskyld, men lite voksent av han o_O Tar ikke lange tiden å "spytte" i et glass. Og han kan vel sjekke litt hjemme selv kan han ikke? Er han redd han ikke vil være mann lengre? Håper han kommer rundt snart :) Er ikke noe særlig å gå rundt som dette :(

Er det noen her, som kan oppsumere kort for meg, forskjellen på VIP og vanlig medlemskap på fertillity friend? Mitt VIP utløper her om noen dager, og jeg vet ikke om jeg trenger å fornye det.

Hva er forskjellen, hvor hvorfor har du/har du ikke VIP medlemskap? :)

Unnskyld, men lite voksent av han o_O Tar ikke lange tiden å "spytte" i et glass. Og han kan vel sjekke litt hjemme selv kan han ikke? Er han redd han ikke vil være mann lengre? Håper han kommer rundt snart :) Er ikke noe særlig å gå rundt som dette :(
Helt enig, men han er jo bare 40år. he he... Han har sagt ja til å gjøre det hjemme om jeg reiser på sykehuset og leverer, men ble ikke noe av før jeg opererte beinet, så nå får jo ikke jeg kjøre bil. Så jeg får bare si nå gjør du det, når jeg får kjøre bil igjen, men det er ikke før i mai, så er såå lenge å vente. Men hva om alt er bra der også. Hva skjer da? Har prøvd pergo to pp. Så da hørtes det ut på gyn at prøverør var det neste, men det vil ikke mannen. Som sagt han mener at da er det ikke meningen :((( Uff, det er kjipt å sitte hjemme med operert bein, alt for mye tid til å tenke...

Ja, er sikkert derfor, men det funka greit forrige syklus, så trodde det skulle det nå også:) håper jeg slipper å kjøpe meg nytt:p

Om du tenker å kjøpe nytt, er det på tilbud på billige-teste.dk denne måneden, til 69 kroner. Jeg vet ikke om koden virker mer, men jeg brukte også koden under, og fikk 10 % rabatt. Så blir det ihvertfall litt billigere enn normalprisen ;)

"Anvend koden 10billigeteste så får du 10% rabat."

Er det noen her, som kan oppsumere kort for meg, forskjellen på VIP og vanlig medlemskap på fertillity friend? Mitt VIP utløper her om noen dager, og jeg vet ikke om jeg trenger å fornye det.

Hva er forskjellen, hvor hvorfor har du/har du ikke VIP medlemskap? :)
Det er der grei oversikt over på ff.

Jeg har VIP.

Mest for gøy, litt for å kunne sammenligne sykluser, men det er jo egentlig for gøy...

fra app

Ja har funnet det, men legger dere inn når testen er svak også og hva legger dere inn da?
Jeg legger inn resultetet av testen hver dag jeg tester. Det er også nyttig for ff å vite når den er negativ... Og den er jo ikke positiv før strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken..

Det er der grei oversikt over på ff.

Jeg har VIP.

Mest for gøy, litt for å kunne sammenligne sykluser, men det er jo egentlig for gøy...

fra app
Endelig fant jeg det inne på siden deres! Var usikker på hvordan grafen ville bli uten VIP, men ser jo ut som om det viktigste er der når man sammenligner grafene..

Symptomene, pregnancy monitor. Chart overlay. Sign cloud. Det er det jeg stort sett bruker

fra app

Om du tenker å kjøpe nytt, er det på tilbud på billige-teste.dk denne måneden, til 69 kroner. Jeg vet ikke om koden virker mer, men jeg brukte også koden under, og fikk 10 % rabatt. Så blir det ihvertfall litt billigere enn normalprisen ;)

"Anvend koden 10billigeteste så får du 10% rabat."
Takk for tipset:) skal kjøpe om jeg får besøk av tr på mandag:)

Sitter å ser på ff pregnancy monitoren. 38pst sier den nå. Hvordan skal jeg vite om 38% på 9 do er et bra eller dårlig tegn? Den fikk meg til å le litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitter å ser på ff pregnancy monitoren. 38pst sier den nå. Hvordan skal jeg vite om 38% på 9 do er et bra eller dårlig tegn? Den fikk meg til å le litt.

Du kan lese litt om hvordan den beregner poengene hvis du klikker deg videre på "What is this?"/"Early pregnancy sign monitor".

Syntes å huske at du må ha over 80 poeng for at det skal være sannsynlig at du er gravid, men tipper dette varierer veldig fra person til person.

Har lest det, men det gir ingen mening før man har nådd ikm. Og metoden de mener å bruke er veldig vag.

Jeg har symptomer som kan Være både det ene og det andre. Og når du oppnår 38% på 9 do så burde det være et høyt tall i og med at det er så vage signaler. Men det er jo moro å se tallene øke. :)

Hver eneste dumme billig test jeg tar, så kommer det sånne dumme streker som gir falske forhåpninger! Sånn etter fristen type strek:mad:
Heretter så blir det clearblue digital, så slipper jeg og tyde:p;)

Da skal jeg bli en temper jeg også :D

Tidligere Ungmamma90

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Da skal jeg bli en temper jeg også :D

Tidligere Ungmamma90

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Velkommen! Håper du blir litt med klok på syklusen din nå:)

Back
Topp