Vi som temper(Ny)

En stor (?) stigning i tempen min i dag :)

Er 6 dpo (eller kanskje 8) symptomer ( vet ikke om det har sammenheng med annet)

Øm rygg (klarer ikke å strekke helt ut)
Kvalme som kom smått i går, ble litt verre løpet av natten.
Blør/spotter (vet ikke om det er pos eller ikke :P )
Hard rett over skambeinet, var ikke det i forrige syklus.
Litt murringer/kramper. Mest på høyre side, men samtidig litt over alt også :P

Tenkte å ta en test på fredag siden jeg skal bort hele helga, men får ikke tempet lørdag eller søndag da :P så det kan bli spennende :) ellers blir det testing mandag eller tirsdag. IKM tirsdag :)

❤️❤️❤️❤️

Trodde jeg skrev et innlegg her istad, men det ble borte tror jeg. :confused:

Jeg fikk besøk av tanta nå på kvelden jeg. Så jeg tror kanskje det må ha vært MA'en som gjorde at testene ble sterkere og svakere og sterkere om hverandre nå. Tja. Eller en kjemisk, men det var så rart, så ja. Føler meg usikker, og heller mot at det er rot etter MA'en. Tr kom jo bare én dag for sent og jeg brukte Crinone, så det er god nok grunn for litt forsinket tr.

Da blir det prøvepause, sannsynligvis to sykluser pga. utredning. Jeg håper egentlig vi kan slippe å ha prøvepause i to hele sykluser, eller hvert fall det ikke er mer enn to sykluser.

Og så har jeg bestilt nye g-tester nå, og kondomer. Haha.. Morsom kombinasjon. Det var heldigvis bestilt fra to forskjellige steder. :p

Jeg kommer ikke til å ta helt BV-pause da, vil heie på dere. Og telle ned til jeg kan prøve selv igjen. :)

Så da håper jeg på en liten en i 2015. <3

Jeg forsøker å se litt positiv på det: Nå får vi jo vite om de finner noe feil (eller forhåpentligvis ingenting feil), og så skal jeg trene og spise sunt i disse syklusene så kroppen får en positiv boost etter flere måneder med å være ikke i form. :)

Dette var trist, Lykkeliten. Håper utredningen går fort og at det kommer en spire som snart fester seg! Lykke til med utredning!

Er 6 dpo (eller kanskje 8) symptomer ( vet ikke om det har sammenheng med annet)

Blør/spotter (vet ikke om det er pos eller ikke :p )
Litt murringer/kramper. Mest på høyre side, men samtidig litt over alt også :p

Tenkte å ta en test på fredag siden jeg skal bort hele helga, men får ikke tempet lørdag eller søndag da :p så det kan bli spennende :) ellers blir det testing mandag eller tirsdag. IKM tirsdag :)

❤️❤️❤️❤️

Krysser fingrene for deg! :)

Jeg fikk besøk av tanta nå på kvelden jeg. Så jeg tror kanskje det må ha vært MA'en som gjorde at testene ble sterkere og svakere og sterkere om hverandre nå. Tja. Eller en kjemisk, men det var så rart, så ja. Føler meg usikker, og heller mot at det er rot etter MA'en. Tr kom jo bare én dag for sent og jeg brukte Crinone, så det er god nok grunn for litt forsinket tr.

Da blir det prøvepause, sannsynligvis to sykluser pga. utredning. Jeg håper egentlig vi kan slippe å ha prøvepause i to hele sykluser, eller hvert fall det ikke er mer enn to sykluser.

Og så har jeg bestilt nye g-tester nå, og kondomer. Haha.. Morsom kombinasjon. Det var heldigvis bestilt fra to forskjellige steder. :p

Jeg kommer ikke til å ta helt BV-pause da, vil heie på dere. Og telle ned til jeg kan prøve selv igjen. :)

Jeg forsøker å se litt positiv på det: Nå får vi jo vite om de finner noe feil (eller forhåpentligvis ingenting feil), og så skal jeg trene og spise sunt i disse syklusene så kroppen får en positiv boost etter flere måneder med å være ikke i form. :)
Håper tiden går fort å at dere får en spire snart som bor i hula i 9 mnd <3
Ble lei meg nå på deres vegne :'(

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Om du ikke forsover deg mange timer går det greit, vet du.

Trekk av 0.05 pr halvtime akkurat slik jeg legger til når jeg våkner før klokka. Går greit for halvannen time i alle fall.

fra app
Våknet 11 istedet for halv 7, så fant ut at det var best å droppe den ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

*klemme på* Da håper jeg at utredning gir godt nytt og positive resultater for dere ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her sier temp en hvertfall i fra at det er liten eller ingen sjanser for spire. Men kroppen sier noe annet. Jeg regner sterk med at tempen vinner og at innen mandag et TR her.

*klemme på* Da håper jeg at utredning gir godt nytt og positive resultater for dere ♡

Her sier tempen hvertfall i fra at det er liten eller ingen sjanser for spire. Men kroppen sier noe annet. Jeg regner sterk med at tempen vinner og at innen mandag et TR her.

Der tok appen overhånd igjen ja.. :/ skjønner ikke denne tingesten og jeg er generelt god på teknologi. ..

Det var litt lenge, ja.

I dag da?

fra app
Godt sovehjerte ;) Sørger for å sove så lenge som mulig når jeg kan :D Blir vel ikke så mye av det i årene fremover ;)
Tempen er fortsatt lav. Jukset og la inn omtrent samme temp i går som idag. Satser på at den stiger imorgen istedet da :)

Blør/spotter (vet ikke om det er pos eller ikke :p )
Litt murringer/kramper. Mest på høyre side, men samtidig litt over alt også :p

Tenkte å ta en test på fredag siden jeg skal bort hele helga, men får ikke tempet lørdag eller søndag da :p så det kan bli spennende :) ellers blir det testing mandag eller tirsdag. IKM tirsdag :)

❤️❤️❤️❤️
Så spennende, krysser fingrene for at du er gravid :))

Ja har funnet det, men legger dere inn når testen er svak også og hva legger dere inn da?
Jeg gjør ikke det. Siden man alltid får en strek på el-testene, så hadde jeg isåfall måtte legge inn en hver eneste dag ;) Hadde heller ventet med å legge det inn til den er positiv. Men det er helt opp til deg :) Er jo også en grei måte å få oversikt over hvordan el-testene ser ut :)

Jeg gjør ikke det. Siden man alltid får en strek på el-testene, så hadde jeg isåfall måtte legge inn en hver eneste dag ;) Hadde heller ventet med å legge det inn til den er positiv. Men det er helt opp til deg :) Er jo også en grei måte å få oversikt over hvordan el-testene ser ut :)
Så du legger bare inn pluss da du får positiv. Mine pleier å være helt uten strek, så svak strek, sterkere og veldig sterk, før de blir svakere og borte igjen...

Back
Topp