Vi som temper(Ny)

Det kan være svaret på mye opp- og nedgang i temperaturene dine. For å få et riktig bilde av når el er, er du nødt til å tempe på samme tidspunkt hver dag, selv om du ikke skal stå opp da.

Jeg temper kl. 06:10 hver morgen, selv i helgene, fordi det er det tidligste jeg skal opp i løpet av uken. De dagene jeg ikke skal opp så tidlig, er det ganske enkelt: Vekkerklokken står på kl. 06:10, jeg temper, leser av temperaturen, og legger meg til å sove igjen. Det hele tar max 5 minutter.

Syklusene man har når man har gått på pillen "teller" ikke, men kanskje du husker hvordan syklusene var før du begynte på pillen?
Får prøve det da :-) har gått på pillen siden 2005 så husker nok ikke det. Men gikk 3sykluser uten pille før vi begynte prøvingen, så er 5syklus uten piller. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Får prøve det da :) har gått på pillen siden 2005 så husker nok ikke det. Men gikk 3sykluser uten pille før vi begynte prøvingen, så er 5syklus uten piller. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ahh, hvis du er på 5. syklus uten piller, har du nok litt mer peiling på hvordan kroppen din fungerer. Blir spennende å se grafen din for neste mnd, hvis ikke du, forhåpentligvis, er gravid denne pp da :)

Kanskje egget brukte lang tid på å løsne, og kroppen tenkte "skitt au, jeg sender ut varsel om at jobben er gjort allerede", sånn at progrestreronet ble frigjort? :rolleyes::p

Man blir ikke alltid så klok på disse kroppene!

Haha.. Sånn for å forvirre seg selv og eieren?? :p

Nei, kroppen sender ikke ut signal om at egget er sluppet før egget er sluppet, det ER det at egget slipper, som gjør at det gule legemet kommer ut, og begynner å produsere progesteron. Det skjer ikke før el, det er ikke mulig.

Men at kroppene er gode på å forvirre seg selv og eieren... det kan jeg skrive under på.

Negativ, veldig negtiv ELtest i går.
Relativt myk og åpen tapp et stykke oppi der både i går og i dag. Sekret som beveget seg i retning slimete, men ikke skikkelig de siste dagene, deretter forstyrret av sex-rester da...
Temp ned i går, og opp i dag.
Tviler på el, og forventer tempfall igjen i løpet av helga.

Nei, kroppen sender ikke ut signal om at egget er sluppet før egget er sluppet, det ER det at egget slipper, som gjør at det gule legemet kommer ut, og begynner å produsere progesteron. Det skjer ikke før el, det er ikke mulig.

Men at kroppene er gode på å forvirre seg selv og eieren... det kan jeg skrive under på.

Relativt myk og åpen tapp et stykke oppi der både i går og i dag. Sekret som beveget seg i retning slimete, men ikke skikkelig de siste dagene, deretter forstyrret av sex-rester da...

Ok.. Så da kan all denne herligheten skje på en og samme dag?

Kroppen ass.. Den er... litt for selvstendig :P

Krysser fingrene for at det ER el for din del, og ikke noe lureri! :)

Så lenge klarte jeg å holde meg :p
Negativ el-test og g-test idag. Metallsmak i munnen, men det kan være at det bare er ekkel ettersmak fra tyggis, og kvalm flere ganger om dagen :p
Men vet ikke om el har vært, eller noen ting. Så er vel bare kroppen som lurer meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg trenger aldri stå opp før 6.45. Mannen står opp alt fra 5.45 -7.45.
Derfor valgte jeg å tempe kl5.30 slik at jeg aldri blir vekt av noen andre og dermed blir liggende å vri meg. Alarmen ringer, jeg temper og sovnet igjen. Så slipper jeg stresse med at mannen vekker meg til "feil" tempetidspunkt :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja, er kanskje best at det helt tidligt, så man vet man sover igjen, og slipper å ligge og vri seg ;)

Ok.. Så da kan all denne herligheten skje på en og samme dag?

Kroppen ass.. Den er... litt for selvstendig :p

Krysser fingrene for at det ER el for din del, og ikke noe lureri! :)

Tviler på det, inntil det motsatte er bevist.

Her kommer det:

*Tatt alt mulig av blodprøver flere ganger, alt er normalt!
*Gud hvor mange Gyn undersøkelser uten noe funn, ikke ei cyste engang!
*kikhullsoperasjon av meg, alt perfekt!
*All sjekk av han, helt perfekt!
*3 runder pergo, bare for og prøve å se om det funket! Men nei, men kan få 2 til hvis jeg vil.. Eggene mine er jo helt fine uten og har eggløsning så trenger jo egentlig ikke! Dem har ikke noe forklaring på hvorfor jeg ikke kan bli gravid altså, hadde jeg bare hatt noe jeg kunne forholde meg til så:confused:
Så nå vurderer vi egentlig ivf etterhvert, men hååååper det klaffer før neste time hos Gyn, for da tenker jeg vi tar opp det seriøst!;) De første årene gikk greit, men nå i det siste er det bånn i bøtta!:(

Så kjedelig :(
KAn det hende at dere er det som kalles dårlig match? Blodtype testet mot hverandre?

Dine sykluser er i overkant spennende :(
håper det klaffer for dere snart. <3

Her sliter jeg med å holde meg våken.. Så fort klokka nærma seg 18 ble jeg skikkelig døsig. Det er ikke vanlig til meg å være. Zzzz

Så det du sier er at jeg kan få el selv om jeg tok crinone så stoppet opp?

Åpen tapp er jo et godt tegn, er det ikke det da? Er ikke helt inn i de tafse greiene.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Her sliter jeg med å holde meg våken.. Så fort klokka nærma seg 18 ble jeg skikkelig døsig. Det er ikke vanlig til meg å være. Zzzz
Det er slitsomt når kroppen bare vil sove så tidlig på kvelden :/ hatt det sånn i lang tid nå. Men mangler ingenting i kroppen, var å tok blodprøver å alt var normalt

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Trur jeg skal spørre GU neste uke om jeg har endometriose, ser jeg har flere av symptomene til det.

Smerter ved samleie
Manglende gravidititet
Smerter ved avføring
Tretthet, utmattelse og lavt energinivå
Kraftige og/eller uregelmessige menstruasjoner

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Trur jeg skal spørre GU neste uke om jeg har endometriose, ser jeg har flere av symptomene til det.

Smerter ved samleie
Manglende gravidititet
Smerter ved avføring
Tretthet, utmattelse og lavt energinivå
Kraftige og/eller uregelmessige menstruasjoner

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Kan jeg spørre hva som er smerter ved avføring? Er det inni magen det gjør vondt?

Det er slitsomt når kroppen bare vil sove så tidlig på kvelden :/ hatt det sånn i lang tid nå. Men mangler ingenting i kroppen, var å tok blodprøver å alt var normalt

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg har gått å hanglet i et par uker nå med en forkjølelse som ikke ville slippe taket. Alt er bra nå, men brått ble jeg bare skikelig døsig. Det er så ille at om jeg går å legger meg nå sover jeg nok i mange timer.

Jeg har gått å hanglet i et par uker nå med en forkjølelse som ikke ville slippe taket. Alt er bra nå, men brått ble jeg bare skikelig døsig. Det er så ille at om jeg går å legger meg nå sover jeg nok i mange timer.
bra sykdommen slipper taket da, men uansett det er ikke noe trivelig å være så slapp å trøtt :/ håper det går over snart til deg.

nei, vondt når jeg bæsjer, men kom på at jeg også har hemorider. så kan sikkert tryke det symptomet.

Ja, for jeg har også det (hem.) i perioder, så begynte å bli litt engstelig her.. Satser på at det er inni magen det gjør vondt og ikke utenfor ;)

Back
Topp