Vi som temper(Ny)

Tenkte plutselig at om syklusen min er nærmere 28 dager denne gangen så kan det hende at jeg har eggløsning om 2 dager istedet for om en uke! Tempen steg idag, men har ikke begynt med el-testene enda så vet ikke om det kan være pga el eller andre ting :p Må vel kanskje begynne med el-testene imorgen istedet da ;) Fikk til en bra runde i høyet igår, og kjæresten fikk faktisk til å komme. (vi har litt problemer med at han ikke kommer, for dere som ikke vet det) Sikrer oss og hopper i høyet imorgen også for sikkerhetsskyld :D
Hvordan var tempen i dag? Blir veldig spennende P se hvordan det blir med EL hos deg!

Asj, her begynte jeg å spotte sent igår kveld. Tempen sank mer idag og tanta har ankommet 2 dager for sent. Kjemisk da kanskje?
Virkelig ikke klar for en pp 12 altså. Og bikker jo året med prøving om få uker.
*Leimegidag*
Off... Det er noe med å passere sånne grenser :(

Var derfra jeg bestilte. Betalte 250kr i butikken, og 350 i toll for å få den ut. Så den ble dyr til slutt.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Da jeg bestillte var den på tilbud, så den kom på under 200 med frakt. så utrolig kjedelig å måtte betale ekstra for en flaske som er så liten :/

1393921790204-jpg.52689

Farlig like disse to grafene. den fra juli er da jeg ble gravid, men mistet. nå klør det i fingrene etter å teste :p

Da forrige pp startet bestilte jeg babyklister. Fikk mail dagen etter at det var sendt og forventet leveringstid var 1-3 dager. Jeg ventet og ventet og dagene gikk. El kom og el gikk og dpo dagene sneglet seg avgårde. Endelig, etter over 3 uker ventetid, 10 dpo kom hentelapp i posten. Dro rett til butikken å henta pakken. Den var stoppet i tollen, derfor så forsinket. Hadde jo allerede fått 2 streker på testen så startet ta med en gang jeg kom hjem. Dessverre klarte ikke spira feste seg og den kom akkurat ut nå. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på at dersom pakken ikke ble stoppet i tollen, eller at de brukte noen få dager kortere på å sjekke den hadde kanskje spira mi klart seg :, (

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

*trøsteklem* :(

Bare pergo. Så smører jeg med mothers care (wild yam krem) :) Sist startet jeg å spotte 10 dpo, så forventer ikke noe blod før det. Håper tempen stiger igjen i morgen :)

Så på de arkiverte gravidgrafene, mange med lave målinger/festedipp. Så håpet er ikke ute enda :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingre for deg nå :)

Lurer på hva dere tror ang eltestene mine
ImageUploadedByBV Forum1393936629.475006.jpg
jeg synes den fra i går ser positiv ut, og i dag er den negativ, skal tempen stige i dag eller i morgen da? Hvis det er el nå da:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj :( Det skjønner jeg :( Sender deg en klem ♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nei, så leit:( Har dere tenkt dere til legen nå som dere har prøvd såpass lenge?

Sent from my iPhone using BV Forum
Har allerede vært hos gyn, samt tatt hormonprøver hos legen. Alt ser ok ut hos meg så langt. Mannen har og tatt hormonprøver, og alt ok der og. Han skal til videre sjekk i april. Så får vi se hva som skjer.
Urettferdig at det skal ta så lang tid.

Har allerede vært hos gyn, samt tatt hormonprøver hos legen. Alt ser ok ut hos meg så langt. Mannen har og tatt hormonprøver, og alt ok der og. Han skal til videre sjekk i april. Så får vi se hva som skjer.
Urettferdig at det skal ta så lang tid.
Aner ikke hva som skjedde der. Skriver på mobilen så den lever tydligvis sitt eget liv!!!

Back
Topp