Ja hadde jo sneket meg inn med en fot. Hadde jo strek insdag, torsdag og fredag. Lørdag ble den svakere og idag kom tantefaen på besøk!! Kjemisk graviditet sucks!!! :, (
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde jo sneket meg inn med en fot. Hadde jo strek insdag, torsdag og fredag. Lørdag ble den svakere og idag kom tantefaen på besøk!! Kjemisk graviditet sucks!!! :, (
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Eneste som er litt dumt er jo at jeg da startet litt for tidlig med crinone...kan drt være skadlig for evt foster?FF er kun et dataprogram som bruker informasjon du gir.
*Taster på app på mobilen*
Eneste som er litt dumt er jo at jeg da startet litt for tidlig med crinone...kan drt være skadlig for evt foster?
... men jeg tror som sagt ff har konkludert feil denne gangen.
Bør vel kanskje være flinkere til å registrere CM, men detsynes jeg er litt vanskelig...jeg ser EL slim da, men alt det andre.....
Tappetafsing skjønner jwg meg ikke på ihvertfall....
Sent from my iPad using BV Forum
Dette ser virkelig bra ut, @Lykkeliten_86 !
I dag sitter jeg og leser dagbøker til de som er gravide, og dagdrømmer at det er meg. Kjenner det stikker litt ekstra når jeg ser magebilder og leser om nyinnkjøpte babyklær.![]()
Krysser fingrene for deg!
Nei, Crinone er jo ikke skadelig for fosteret. Derfor man kan/skal ta det til uke 10-12 ved graviditet.![]()
D
Om det så blir termin rundt jul har det ingenting å si, prøvd for lenge til å bry meg om datoHvordan er deres tanker om det å prøve slik at man får termin rundt jul? Det må da være kjedelig å ha bursdag på julaften, da får man aldri en egen bursdagsfeiring på selve dagen...
Hvordan er deres tanker om det å prøve slik at man får termin rundt jul? Det må da være kjedelig å ha bursdag på julaften, da får man aldri en egen bursdagsfeiring på selve dagen...
Hvordan er deres tanker om det å prøve slik at man får termin rundt jul? Det må da være kjedelig å ha bursdag på julaften, da får man aldri en egen bursdagsfeiring på selve dagen...
Jeg er enig med lykkeliten og Sara! Jeg lar ingen pp gå forbi meg, når vi har prøvd så lenge som vi har! Barnet er velkommet når som helst på åretHvordan er deres tanker om det å prøve slik at man får termin rundt jul? Det må da være kjedelig å ha bursdag på julaften, da får man aldri en egen bursdagsfeiring på selve dagen...
Jeg er enig med lykkeliten og Sara! Jeg lar ingen pp gå forbi meg, når vi har prøvd så lenge som vi har! Barnet er velkommet når som helst på åretDet var jo litt av grunnen til at vi valgte å ikke høre på gynekolog denne pp og prøvde alikevel
Vi vil ikke miste noen pp!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tenk å få sekslinger 24. desember. Da får julen ny mening for den familien hvert fall. laughing7
Ai, det er ikke bare bare! Tenk deg bursdagsfrokost og gaver til seks små, etterfulgt av julemiddag/-selskap og nye gaver. Blir svett bare av tanken!![]()
Hihi. Er ikke fare for å få sekslinger neste ppTenk å få sekslinger 24. desember. Da får julen ny mening for den familien hvert fall. laughing7