Vi som temper(Ny)

Holder på å vurderer om jeg skal begynne på crinone pp her.
Jeg trur jeg har hatt el men ikke 100% sikker. Men gu sa jeg skulle prøve crinone 6 pp'r. Om el var på onsdag så fikk vi bare lagt inn aksjer på torsdag, så tenker, er det noen vits denne mnd? Hva tror dere? Kan det se ut som el var på tirsdag-onsdag?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg trur jeg har hatt el men ikke 100% sikker. Men gu sa jeg skulle prøve crinone 6 pp'r. Om el var på onsdag så fikk vi bare lagt inn aksjer på torsdag, så tenker, er det noen vits denne mnd? Hva tror dere? Kan det se ut som el var på tirsdag-onsdag?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Jeg synes det ser ut som det var tirsd/onsd :) Jeg ville prøvd denne pp også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

JEg tenker at det ser ut som at du har hatt EL (og at FF vil se det om du legger inn noen lave temper i tiden før)

og hadde nok prøvd, ja

Da gikk det ikke denne gangen heller :( Den digitale sa "ikke gravid" og stavtesten var svakere idag enn de to siste dagene. Skulle overraske mannen idag på vårt 1 års bryllupsdag istedet ble det tårer :( Har tatt en akuttdose babyklistet men det hjelper nok ikke når hcg tydligvis allerede har sunket. Nå venter jeg bare på mensen :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da gikk det ikke denne gangen heller :( Den digitale sa "ikke gravid" og stavtesten var svakere idag enn de to siste dagene. Skulle overraske mannen idag på vårt 1 års bryllupsdag istedet ble det tårer :( Har tatt en akuttdose babyklistet men det hjelper nok ikke når hcg tydligvis allerede har sunket. Nå venter jeg bare på mensen :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
:( stor klem.

fra appen :)

Jaja, vet vel hva jeg har å gjøre i dag :p Er på hytta og glemte tempmåleren hjemme :confused: Når mener dere egget slipper? I dag? Imorgen? Har det allerede sluppet? Vet jeg har lest det ørten ganger, men det fester seg aldri :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    470,6 KB · Visninger: 67
Helt klart positive tester, så...vel, i dag eller i morgen?

Bare hopp til sengs, aktiv helg, og så vente et par uker.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Nei, så kjedelig:( Du som har så fin temp og alt... Men dere har i elle fall ikke problemer med å befrukte egget, og så lenge mensen ikke har kommet, gir jeg ikke heeeeelt opp.

Jaja, vet vel hva jeg har å gjøre i dag :p Er på hytta og glemte tempmåleren hjemme :confused: Når mener dere egget slipper? I dag? Imorgen? Har det allerede sluppet? Vet jeg har lest det ørten ganger, men det fester seg aldri :)
Sist jeg hadde EL, hadde jeg positive tester tre dager på rad, og egget løsnet den siste dagen. Men det er jo uansett bare å hoppe i høyet og fortsette å teste:)

Men generelt sett løsner vel egget 0-48 timer etter positiv test?

Hva tror dere? Skal jeg sette miscarriage i går, eller skal jeg vente til jeg begynner å blø? Foreløpig er det bare noen få dråper som har kommet...

Hva tror dere? Skal jeg sette miscarriage i går, eller skal jeg vente til jeg begynner å blø? Foreløpig er det bare noen få dråper som har kommet...
Hadde satt det fra i går, siden det er da det skjedde.
Hvordan går det med deg? Tenkt mye å deg i det siste :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Nei, så kjedelig:( Du som har så fin temp og alt... Men dere har i elle fall ikke problemer med å befrukte egget, og så lenge mensen ikke har kommet, gir jeg ikke heeeeelt opp.
Tempen er nok bare så fin fordi jeg er syk og har litt feber. Måtte ta bort gårdagens for den var skyhøy. Blør ikke enda men det kan umulig gå bra når testene er så svake idag i forhold til igår og i forgårs. Og nå har jeg bare de kjipe testene fra ebay igjen så får bare vente å se hva som skjer de neste dagene.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Grrrrrrr, her er TR på dag 7 og like sterk:mad:
Kan godt forsvinne nå, så man kan begynne og legge inn aksjer igjen:oops:

Det var virkelig lenge! Du pleier vel ikke å ha det sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skulle titte raskt på grafen din, men du har bare link du. Må trykke - latskap-genet hos meg kicker inn. :p Hvis du vil ha sånn bilde av grafen i signaturen, med muligheten til å trykke på for å komme inn på grafen så kan du skrive/kopiere følgende i signaturfeltet ditt:

(URL='http://www.fertilityfriend.com/home/4c2cd8')(I M G)http://www.fertilityfriend.com/home/4c2cd8/thumb.png(/I M G)(/URL)

Bare at du må bytte alle ( med [ og alle ) med ] og så må du skrive I M G uten mellomrom, men hvis jeg skriver det uten mellomrom når det ikke er en del av koden så blir det denne smileyen her IMG. Derfor mellomrom nå. :p Og grunnen til at jeg endre [ og ] til ( og ) var at hvis ikke får jeg jo bare opp din graf sånn som jeg mente at du kunne ha i signaturen, for da kommer kodene opp. Sånn som her;

Alternativ kan du quote meg og kopiere kodene hvis du trykker på verktøy-knappen øverst i høyre hjørne (om du er i nettleser).

Og hvis du bare vil ha link så kan du jo selvfølgelig det. :p Bare jeg som ville ha det enkelt for å se grafen din. Håper du snart kan legge inn aksjer.

:)

Jeg skulle titte raskt på grafen din, men du har bare link du. Må trykke - latskap-genet hos meg kicker inn. :p Hvis du vil ha sånn bilde av grafen i signaturen, med muligheten til å trykke på for å komme inn på grafen så kan du skrive/kopiere følgende i signaturfeltet ditt:

(URL='http://www.fertilityfriend.com/home/4c2cd8')(I M G)http://www.fertilityfriend.com/home/4c2cd8/thumb.png(/I M G)(/URL)

Bare at du må bytte alle ( med [ og alle ) med ] og så må du skrive I M G uten mellomrom, men hvis jeg skriver det uten mellomrom når det ikke er en del av koden så blir det denne smileyen her IMG. Derfor mellomrom nå. :p Og grunnen til at jeg endre [ og ] til ( og ) var at hvis ikke får jeg jo bare opp din graf sånn som jeg mente at du kunne ha i signaturen, for da kommer kodene opp. Sånn som her;

Alternativ kan du quote meg og kopiere kodene hvis du trykker på verktøy-knappen øverst i høyre hjørne (om du er i nettleser).

Og hvis du bare vil ha link så kan du jo selvfølgelig det. :p Bare jeg som ville ha det enkelt for å se grafen din. Håper du snart kan legge inn aksjer.

:)
Da skal jeg prøve det etterpå, takk takk;)
Ja, HÅÅÅPER:confused:

Det var virkelig lenge! Du pleier vel ikke å ha det sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke sant, og det demper seg liksom ikke!
Huff nei, nå vil jeg bli ferdig med tr..:( Har en del murringer og kramper ennå også.. Merkelig, på dag 7 pleier jeg og ha kanskje litt spotting:confused:

Skjønner godt din fristrasjon :/
Tante forsvinn! Tante forsvinn!
Kanskje hun hører meg

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Håper inderlig hun hører på deg Liisjja:D
Denne perioden her har bare vært helt merkelig! Hmphf:confused:

Back
Topp