Jeg har lest om flere som synes det gikk greit selv om de både hadde angst for tamponger, blod, og fingre i skjeden. Jeg anbefaler å lese de trådene jeg har slengt med, så ser du hva mange andre sier.
Det koster ikke mye (350 kr eller noe sånt?) så du kan jo eventuelt kjøpe og gjøre et forsøk. Du trenger nok to fingre for å få den inn, men det er ikke meningen at fingrene skal presses inn, det er selve koppen du presser inn. Så er det lurt å ta en finger inn etterpå for å sjekke at den sitter riktig fast. Særlig i starten. Jeg kløna mye den første syklusen, og vurderte da om dette var dumt. For når den ikke sitter riktig så kan man både lekke og det kan kjennes ubehagelig. Men siden ALLE som bruker skryter så mye av den så bestemte jeg meg for å ikke gi opp. Og så fikk jeg de til. Nå kjenner jeg den ikke, og jeg kan veldig lett få den inn og ut. Og den lekker aldri.
Den har en sånn lang stilk som man kan klippe av eller klippe til ønsket lengde. De aller fleste må nok klippe den et godt stykke av for at det ikke skal være ubehagelig.
Skal lese meg litt opp og se om jeg tør å gi det et forsøk