Tempfall og håpet er vel ute???
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Håpet er ikke ute før tr kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempfall og håpet er vel ute???
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Håpet er ikke ute før tr kommer!Men et enkelt tempfall sies å ikke bety noe, se i morgen om tempen kommer seg opp igjen! Hvor mange dpo er du nå?
Nei er stav fra billigtester. Har nå kjøpt en docmorris og har morgenurin hjemme "på glass"Jeg ser fortsatt streken jeg ogspennende
doc Morris du tester med?
Ooh, men da kan jeg tenke at den docmorris testen blir en klar strek på,siden den er mer sensitiv enn btNei er stav fra billigtester. Har nå kjøpt en docmorris og har morgenurin hjemme "på glass"![]()
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
10 dpoOoh, men da kan jeg tenke at den docmorris testen blir en klar strek på,siden den er mer sensitiv enn btnår tester du igjen? Men du er jo gravid da
. Mange dpo er du forresten?
10 dpoOoh, men da kan jeg tenke at den docmorris testen blir en klar strek på,siden den er mer sensitiv enn btnår tester du igjen? Men du er jo gravid da
Husker ikke hvor lenge urin kan oppbevares før den er for gammel. Men hadde nok holdt meg noen timer og testet,eller ventet en dag.10 dpo
Er hjemme om ca 40 min. Tester nok daburde jeg bruke morgenurin jeg har hjemme eller holde meg til kl11 og bruke den?
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så kjedelig med trAvventer litt og ser, men mengden tyder på cd 1
Gode nyheter da, spottet bare fra i går kveld!!!
fra app
Ooh, men da kan jeg tenke at den docmorris testen blir en klar strek på,siden den er mer sensitiv enn btnår tester du igjen? Men du er jo gravid da
Altså. Billigstrimmel er sensitiv nok i massevis, det er bare litt svake streker. Jeg fikk strek etter fristen 8 og 9 dpo, og innen tidsfristen 10 dpo. Streken 10 dpo gikk det greit å se på bilder også. Da tok jeg blodprøve samme dag, altså første ekte positive test, hcg var da 6,1. Det er jo bare så vidt over grensen.Så jeg vil helst ikke ha mer sensitive tester enn det.
*Taster på app på mobilen*
Docmorrisen ble tatt etter 3 timer (regna feil).
Den ga vel igrunn samme svar som den fra billigtester. Ser gidt streken i virkeligheten men den er svak. Vet ikke om dere klarer se streken? Jeg ser veldig godt at det er rosa i den.
Vis vedlegget 52046
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Docmorrisen ble tatt etter 3 timer (regna feil).
Den ga vel igrunn samme svar som den fra billigtester. Ser gidt streken i virkeligheten men den er svak. Vet ikke om dere klarer se streken? Jeg ser veldig godt at det er rosa i den.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Streken igår kom etter tidsfristen men begge strekene idag kom innen tidsfristen. De ble selvsagt mer tydelig ettet tidsfristen men keg kunne se de etter bare 1 lite minuttJeg ser streken, og synes både i billigtest og Docmorrisen er svakt rosa. Ofte enda lettere å se i virkeligheten enn på bilder også, så stol på øynene dine du. Du har hcg på gang.
Kom strekene innen tidsfristen?![]()