Vi som temper(Ny)

Da har jeg fått termometeret mitt og tenker å begynne tempingen snart. Litt usikker på akkurat når jeg skal begynne enda, så leser gjennom innleggene her og ser hva dere gjør. Og sliter fortsatt litt med å skjønne når man ser at El er ifølge tempingen, så må vel lese enda litt mer ;) Må ha det inn med t-skje, så satser på at jeg forstår noe etterhvert ;)
Bare begynn, du! Så kan vi hjelpe deg med tyding av grafen din underveis :)Håper du finner svar på hva som foregår nå!

Bare begynn, du! Så kan vi hjelpe deg med tyding av grafen din underveis :)Håper du finner svar på hva som foregår nå!
Det håper jeg også. Har litt håp om at syklusen er på rett vei nå som den kun var på 34 dager denne gangen, men vet fortsatt ikke om jeg eggløsning så da er det vel greit å tempe ;)
Hvordan får jeg lagt ut grafen min på signaturen min? :)

Da har jeg fått termometeret mitt og tenker å begynne tempingen snart. Litt usikker på akkurat når jeg skal begynne enda, så leser gjennom innleggene her og ser hva dere gjør. Og sliter fortsatt litt med å skjønne når man ser at El er ifølge tempingen, så må vel lese enda litt mer ;) Må ha det inn med t-skje, så satser på at jeg forstår noe etterhvert ;)

Nå er jeg bare på min 2pp med temping, men jeg kumne se tydlig når el var. Fikk et ganske kraftig tempfall og kombinert med eltester var det lett å se. Men husk at FF setter ikke el før 3dpo :) Keg trudde det skulle bli mye stress med temping og hadde tenkt/trudd jeg skulle prøve 1mnd, men nå er jeh som sagt på pp2 og kommer til å fortsette til jeg blir gravid :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå er jeg bare på min 2pp med temping, men jeg kumne se tydlig når el var. Fikk et ganske kraftig tempfall og kombinert med eltester var det lett å se. Men husk at FF setter ikke el før 3dpo :) Keg trudde det skulle bli mye stress med temping og hadde tenkt/trudd jeg skulle prøve 1mnd, men nå er jeh som sagt på pp2 og kommer til å fortsette til jeg blir gravid :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Satser på at jeg fort kommer inn i det, evt at jeg slipper å stresse så lenge med det ;)
Er på PP8 nå, og prøvd siden juni så er klar for å bli gravid nå ;)

Da vil jeg gjerne joine her om det er greit:) tempet forrige syklus og det gikk overraskende lett, så vil fortsette sammen med dere her slik at dere kanskje kan hjelpe med tyding osv:)

Sent from my iPhone using BV Forum
:D Velkommen til tempegjengen! ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, ikke noe spotting på en stund, men det er jo noe galt. Håper på litt fortgang i sakene når jeg skal på sykehuset igjen i morgen...
Lykke til i morgen ♥ Nå håper jef du får svar!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så tullete grafen min er da! Tempen fyker opp og ned. Jeg bruker samme termometer (relativt nytt) som før, er frisk og måler kl 06 om morgenen +/- . Ingen aktivitet på natta, ligger og sover søtt.

Var full av håp da jeg la inn dagens temp. 9dpo. Det var denne dagen tempen begynte synke forrige pp da jeg ikke var gravid, men idag var den en del høyere pluss at jeg 6dpo hadde noe som kumme se ut som en festedipp.

1393316828019.jpg

(Lilla er forrige pp, grønn er nå)

Men testen var blendahvit:( 9dpo er jo tidlig men håpet begynner renne ut.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Var full av håp da jeg la inn dagens temp. 9dpo. Det var denne dagen tempen begynte synke forrige pp da jeg ikke var gravid, men idag var den en del høyere pluss at jeg 6dpo hadde noe som kumme se ut som en festedipp.

Vis vedlegget 51925

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Fortsatt tidlig 9dpo! Men kjenner følelsen. Fikk selv negativ test i dag, 12 dpo. Men krysser fingrene for deg, at tempen holder seg høyt oppe og gir deg en fin strek om noen dager :)

Må tisse. Holder meg for harde livet. Det er jo moroa med EL-testing. :p

*Taster på app på mobilen*

9 dpo er så tidlig at det ikke er noen grunn til å miste håpet

fra app

9 dpo er så tidlig at det ikke er noen grunn til å miste håpet

fra app
Neida den logiske og fornuftige meg skjønnet det, men vanskelig å holde seg til henne når jeg vet at vet tidligere graviditeter har jeg fått utslag så tidlig. Men får prøve på nytt i morgen :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vis vedlegget 51925

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
9 dpo er altfor tidlig som du sier.
I sommer fikk jeg negativ 9 dpo og kjempe svak 11 dpo,så er enda håp. Tempen holder seg høy også. Tror du får en fin overraskelse jeg ;)

Back
Topp