Vi som temper(Ny)

Eggløsningstesten begynner å bli sterkere :) Kanskje positiv i morgen eller onsdag :)

Den sterkeste nederst er fra i dag cd15:)

Vedlegg

• 20140224_081411.jpg
    20140224_081411.jpg
    755,3 KB · Visninger: 70
Jeg har savnet temping. Er jo så spennende og følge med på dpo land. :p
Det er kjempe spennende :D Ser du har fått kryss nå. Hurra!

Nå er det mange spennende dager i vente ser jeg :D

Selv ligger jeg på sofaen og synes fryktelig synd på meg selv. Ikke bare er verdens mest slitsomme tante på besøk, jeg har jaggu blitt kraftig forkjølet i tillegg. Høres ut som en mann, pimper te som om det var livet og er i godt selskap av rennende nese :(

Huff da, kjip dag, Fru Quorra.

God bedring!

Nå er det mange spennende dager i vente ser jeg :D

Selv ligger jeg på sofaen og synes fryktelig synd på meg selv. Ikke bare er verdens mest slitsomme tante på besøk, jeg har jaggu blitt kraftig forkjølet i tillegg. Høres ut som en mann, pimper te som om det var livet og er i godt selskap av rennende nese :(
Å det hørtes ikke noe godt ut :( God bedring!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så spennende! Det kan jo være noe helt annet som driver og jobber i livmoren din? Krysser fingrene! Når tør du teste?

Ja, men det tør jeg ikke å tro, håpe eller tenke.. Skikkelig pessimist mot meg selv.. Men den dagen tempen begynte å synke, på lørdag kjentes det ut som om mensen skulle komme. Sånn på ordentlig, med strålinger nedover beina og bakover. Sånn har det fortsatt.. Blir spennende i morgen, men jeg tviler.. Jeg skal prøve å tørre å teste i morgen hvis tempen er høy..

Så spennende :D håper der er en spire på gang!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, veldig spennende. Veldig uventet..! Hadde vært veldig hyggelig hvis det var en spire på gang!! :) Nå nærmer du deg vel el, du?? Spennende å se på grafen din fremover :)

Ja, veldig spennende. Veldig uventet..! Hadde vært veldig hyggelig hvis det var en spire på gang!! :) Nå nærmer du deg vel el, du?? Spennende å se på grafen din fremover :)
Ja jeg gjør det!! :D Jeg er spent. Tipper eggløsning blir i morgen eller onsdag :) Spennende blir det vertfall.

Spm til dere som er dreven på temping: Hvor lenge bør man tempe (antall dager elr sykluser) før det har noe for seg å lese av grafen? Hvis jeg starter med temping nå noen dager før el, og temper frem til ikm, vil jeg få noe ut av grafen denne pp? Æsj dårlig forklart :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Om du begynner noen dager før EL, kan den finne el. Det spørs litt på tempene dine.

Min første syklus begynte jeg å tempe 3-4 dager før EL, og den fant faktisk FF. Helst bør man vel få inn ei ukes tid før el, men litt er bedre enn ikke noe.

Det tar tid bare de å komme inn i vanen, så jeg anbefaler uansett å begynne med det selv om du evt er "litt sent ute denne syklusen"

Ja, men det tør jeg ikke å tro, håpe eller tenke.. Skikkelig pessimist mot meg selv.. Men den dagen tempen begynte å synke, på lørdag kjentes det ut som om mensen skulle komme. Sånn på ordentlig, med strålinger nedover beina og bakover. Sånn har det fortsatt.. Blir spennende i morgen, men jeg tviler.. Jeg skal prøve å tørre å teste i morgen hvis tempen er høy..
Jeg hadde murringer fra 8 DPO denne gangen;) Akkurat som før mensen skal komme, men for tidlig. Krysser fingrene for deg i morgen!

Da har jeg fått termometeret mitt og tenker å begynne tempingen snart. Litt usikker på akkurat når jeg skal begynne enda, så leser gjennom innleggene her og ser hva dere gjør. Og sliter fortsatt litt med å skjønne når man ser at El er ifølge tempingen, så må vel lese enda litt mer ;) Må ha det inn med t-skje, så satser på at jeg forstår noe etterhvert ;)

Da har jeg fått termometeret mitt og tenker å begynne tempingen snart. Litt usikker på akkurat når jeg skal begynne enda, så leser gjennom innleggene her og ser hva dere gjør. Og sliter fortsatt litt med å skjønne når man ser at El er ifølge tempingen, så må vel lese enda litt mer ;) Må ha det inn med t-skje, så satser på at jeg forstår noe etterhvert ;)

Lurt å begynne med en gang i morgen tidlig. Bare legg inn forrige blødning som start på syklusen i FF. Det tar litt tid å komme inn i det, så like greit å begynne å tempe i morgen. :)

Det står masse informasjon på førstesiden i tråden.

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp