Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempe spennendeJeg har savnet temping. Er jo så spennende og følge med på dpo land.![]()
Hehe WeeeDet er kjempe spennendeSer du har fått kryss nå. Hurra!
Heier for positiv el test i morgenEggløsningstesten begynner å bli sterkereKanskje positiv i morgen eller onsdag
![]()
Eggløsningstesten begynner å bli sterkereKanskje positiv i morgen eller onsdag
![]()
ÅååDu må ha 3 høye målinger før den setter kryss..![]()
Å det hørtes ikke noe godt utNå er det mange spennende dager i vente ser jeg
Selv ligger jeg på sofaen og synes fryktelig synd på meg selv. Ikke bare er verdens mest slitsomme tante på besøk, jeg har jaggu blitt kraftig forkjølet i tillegg. Høres ut som en mann, pimper te som om det var livet og er i godt selskap av rennende nese![]()
Så spennende! Det kan jo være noe helt annet som driver og jobber i livmoren din? Krysser fingrene! Når tør du teste?
Så spennendehåper der er en spire på gang!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja jeg gjør det!!Ja, veldig spennende. Veldig uventet..! Hadde vært veldig hyggelig hvis det var en spire på gang!!Nå nærmer du deg vel el, du?? Spennende å se på grafen din fremover
![]()
Jeg hadde murringer fra 8 DPO denne gangenJa, men det tør jeg ikke å tro, håpe eller tenke.. Skikkelig pessimist mot meg selv.. Men den dagen tempen begynte å synke, på lørdag kjentes det ut som om mensen skulle komme. Sånn på ordentlig, med strålinger nedover beina og bakover. Sånn har det fortsatt.. Blir spennende i morgen, men jeg tviler.. Jeg skal prøve å tørre å teste i morgen hvis tempen er høy..
Da har jeg fått termometeret mitt og tenker å begynne tempingen snart. Litt usikker på akkurat når jeg skal begynne enda, så leser gjennom innleggene her og ser hva dere gjør. Og sliter fortsatt litt med å skjønne når man ser at El er ifølge tempingen, så må vel lese enda litt merMå ha det inn med t-skje, så satser på at jeg forstår noe etterhvert
![]()
Nei, ikke noe spotting på en stund, men det er jo noe galt. Håper på litt fortgang i sakene når jeg skal på sykehuset igjen i morgen...Men hvordan går det med deg, Medusa? Spotter du fortsatt?