Vi som temper(Ny)

Hohoi... :eek: 6-linger blir kanskje i meste laget. :p Men det er vel ikke sikkert at alle de eggene slipper? Hva sa gyn da, og hva er planen videre nå? Ja, mange spørsmål fra meg i dag... :p
Hun mente vi ikke måtte prøve denne pp!!! Desverre. Så nå får jeg teste ut et annet hormon som skulle stimulere til eggløsning, og da var ikke risikoen der for at mer enn ett egg skulle slippes. Det heter letrozol accord. Dette ga hun til de som hadde mange modne egg på pergo :) Så inn å sjekke igjen den pp jeg prøver det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva vil det si, Molly?
Det vil si at det kan i verste tilfelle løsne 6 egg denne pp her pga jeg har gått på pergo. Såå.. derfor måtte vi ikke prøve denne pp:(

ImageUploadedByBV Forum1392890161.570226.jpg
ifølge FF skulle jeg hatt el i dag. Er på CD18 i dag. Skjønner ikke hvor el blir av :(

Det vil si at det kan i verste tilfelle løsne 6 egg denne pp her pga jeg har gått på pergo. Såå.. derfor måtte vi ikke prøve denne pp:(

Åh! Hjelpes.. Masse lykke til neste pp da, det blir sikkert neste gang!

Hun mente vi ikke måtte prøve denne pp!!! Desverre. Så nå får jeg teste ut et annet hormon som skulle stimulere til eggløsning, og da var ikke risikoen der for at mer enn ett egg skulle slippes. Det heter letrozol accord. Dette ga hun til de som hadde mange modne egg på pergo :) Så inn å sjekke igjen den pp jeg prøver det :)

Kjedelig å ikke kunne prøve denne pp'n da, men risikoen er vel litt for stor ja. Tvillinger skal vel alltids kunne gå, men flere enn det... :eek: Enig i at det er best å vente litt. ;)
Uansett så er det supert at du har så god virkning av pergo, nå blir det baby når du får prøvd ut den nye medisinen vet du. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hjelp! 1 stort egg og 5 ganske store. Så null sex på meg denne pp!!

Jeg gikk på to doble pergokurer etter hverandre uten at jeg var på noe ul. Jeg blei ikke gravid på pergoen, men ppen etterpå. Gynekologen min sa at virkningen etter pergoen kan vare etter kuren også. Så hvis dere fikk beskjed om å holde deg unna mannen denne ppen, så må du ikke fortvile. Den kan sitte neste mnd ;)

Da tror jeg jaggu mens kommer her, begynt og spotte! Den er jo ventet nå til helgen.. Så til tross av fin graf så synker den tempen bra de nærmeste dagene regner jeg med!:(

Da tror jeg jaggu mens kommer her, begynt og spotte! Den er jo ventet nå til helgen.. Så til tross av fin graf så synker den tempen bra de nærmeste dagene regner jeg med!:(

Den grafen din ser jo nesten helt perfekt ut! Krysser fingrene for at det bare er litt spotting, og at det ikke utvikler seg til tr!

Aldri hatt en sååå perfekt graf @Lanterne, så begynte og få et lite håp om en liten spire!:confused:
Men får se da!

Last edited:
Fortsatt??? Nå er det på tide å stoppe opp, syns jeg!!! Har du blødd så lenge tidligere?

Hvordan ligger det an med testingen Sara, Fruktplukker og Mammaaaaa? Blir spennende å se hva som skjer med dere de neste dagene :)

Ellers gikk min hcg opp fra 1329 til 1600-og-noe på to døgn. Ca lik stigning som på to døgn i forrige uke, og selvsagt ALT for lite til å være normalt. Nå har jeg begynt å lure på om det kanskje er en tom fostersekk? Veldig spent på ul på tirsdag nå. Begynner så smått å få behov for at det skjer noe;)

Og tusen takk for all omtanke fra dere. Gleder meg litt til å bli et fullverdig medlem her igjen, men håper en del av dere rekker å flytte ut før det:)

Dumme dumme skyggestreker i dag!:mad: Spotter fortsatt litt, og mens symptomer begynner og melde seg:(

Back
Topp