Vi som temper(Ny)

Skjønner ikke.. Er så og si 100% sikker på at jeg hadde el igår. Hadde den sterkeste eltesten jeg noen gang har hatt, og sent igårkveld hadde jeg de sterkeste elsmertene jeg noen gang har hatt. Klarte knapt stå på beinan en liten periode der.
Idag er eltesten veldig negativ. Men tempen er helt rar. Sank bare pittelitt mor gårdagens. Målte fen 2 ganger og første var 36.11 og andre var 36,23. La den første målingen inn i FF.

Dette er jo bare 2pp jeg temper, men forrige pp sank tempen skikkelig på eldagen og var den laveste tempen hele perioden. Bruker det ikke være sånn passelig likt hver pp?
Jeg har ikke hatt sånn veldig mønster i det... Bare at tempen stiger etter el. Og så har den sunket litt før el et par ganger. Blir spennende å se i morgen, da!

Skjønner ikke.. Er så og si 100% sikker på at jeg hadde el igår. Hadde den sterkeste eltesten jeg noen gang har hatt, og sent igårkveld hadde jeg de sterkeste elsmertene jeg noen gang har hatt. Klarte knapt stå på beinan en liten periode der.
Idag er eltesten veldig negativ. Men tempen er helt rar. Sank bare pittelitt mor gårdagens. Målte fen 2 ganger og første var 36.11 og andre var 36,23. La den første målingen inn i FF.

Dette er jo bare 2pp jeg temper, men forrige pp sank tempen skikkelig på eldagen og var den laveste tempen hele perioden. Bruker det ikke være sånn passelig likt hver pp?

Her har det variert fra 36,10 til 36,25 på EL dagen ifølge FF. Det er jo et relativt stort spenn så jeg vil si at den kanskje ikke trenger å være helt lik.

Jeg er litt usikker på om jeg skal fornye VIP... det er jo ikke det at jeg TRENGER det. Det er bare gøy. Det koster ikke så mye, men likevel. 275 kr omtrent om jeg fornyer for et år før den går ut. Jeg har vist 19 dager igjen nå, så jeg kan vente til jeg ser om jeg ble gravid denne syklusen i alle fall.

Men, et år til? Vi har prøvd så lenge, et år til?

Jeg er litt usikker på om jeg skal fornye VIP... det er jo ikke det at jeg TRENGER det. Det er bare gøy. Det koster ikke så mye, men likevel. 275 kr omtrent om jeg fornyer for et år før den går ut. Jeg har vist 19 dager igjen nå, så jeg kan vente til jeg ser om jeg ble gravid denne syklusen i alle fall.

Jeg vurderer det samme, men har så langt bare fornyet enkeltvis. Men så hva om det snart blir positivt resultat. Jeg tror liksom ikke jeg blir å henge på FF sidene etter en positiv test.

Ikke uventet, med dagens måling flyttet FF el. Jeg er ikke 7 dpo, men 10 (og trifasisk) eller 3

Jeg glemte å spørre.. Jeg ser jo grafen som om du er 3 dpo.. Hvordan holder du styr på alle datoene?

Jeg ser ikke for meg å henge der etter at jeg er gravid nei.

Man kan jo sette det på hold, det gjorde jeg når jeg ble gravid i sommer, og så... startet jeg det igjen når det gikk galt.

Sette det på hold til en annen gang, men jeg har ikke egentlig tenkt meg mer enn tre unger da, tror jeg...

Jeg glemte å spørre.. Jeg ser jo grafen som om du er 3 dpo.. Hvordan holder du styr på alle datoene?

Jeg veksler frem og tilbake mellom research og advaned som "detector". Research er VIP da, så den mister jeg om jeg ikke fornyer.

ah.. Skjønner.

Etter at mobil FF'en og jeg ble uvenner for andre gang vurderer jeg å laste ned noe tilsvarende for å både holde kontroll og få en vurdering til.

Lurer på om jeg rett og slett får mensen kjempetidlig denne mnd jeg, og at det er derfor tempen er så lav. Kjennes ut som om den kommer hvert øyeblikk.. Kjenner jeg blir irritert av å tenke på det..

Dere har sikkert ikke lagt merke til det, men jeg har hatt en to-dagers pause fra bv, men nå er jeg altså tilbake igjen:) Har bestemt meg for å tempe denne pp allikevel, selv om jeg er bortreist EL-uken.

EL kommer mest sannsynlig på søndag eller mandag, og siste sjans for å hoppe i høyet her hjemme før vi drar, er på fredag. Mannen har imidlertid lovet at vi skal klare å snike til oss en ekstra runde i helgen, så blir spennende å se hvordan det går, med tanke på at vi ikke deler rom :P

Dere har sikkert ikke lagt merke til det, men jeg har hatt en to-dagers pause fra bv, men nå er jeg altså tilbake igjen:) Har bestemt meg for å tempe denne pp allikevel, selv om jeg er bortreist EL-uken.

EL kommer mest sannsynlig på søndag eller mandag, og siste sjans for å hoppe i høyet her hjemme før vi drar, er på fredag. Mannen har imidlertid lovet at vi skal klare å snike til oss en ekstra runde i helgen, så blir spennende å se hvordan det går, med tanke på at vi ikke deler rom :P
Ja! Jeg lurte på hvor du var blitt av :) Godt å ha deg tilbake :) Kan jo hendere dere plutselig treffer eggløsning alikevel :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du trenger ikke VIP mer nå du. Denne pp skal det gå, det har jeg bestemt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

EL kommer mest sannsynlig på søndag eller mandag, og siste sjans for å hoppe i høyet her hjemme før vi drar, er på fredag. Mannen har imidlertid lovet at vi skal klare å snike til oss en ekstra runde i helgen, så blir spennende å se hvordan det går, med tanke på at vi ikke deler rom :p

kjekt å se deg.

Dere reiser til samme sted, men deler ikke rom?

Mener å huske hun skrev noe om det tidligere her at de skulle et sted med familien og hun skulle dele som med svigersøsteren eller noe i den duren. Mannen skulle hvertfall dele med en annen kar.

Huff den er lei når man er midt i EL og greier. :p

Hmm... Da blir den ikke så lett, nei...

Hvis jeg ikke husker helt fullstendig feil, så er det i morgen Medusa skal på kontroll igjen vel...?
Ønsker deg masse lykke til Medusa, jeg håper i det lengste på gode nyheter! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

kjekt å se deg.

Dere reiser til samme sted, men deler ikke rom?

Det stemmer. Hadde det vært opp til meg hadde jeg og mannen delt rom, men det er svigerfar som har bestilt hotell.
Det har derfor blitt ett gutterom, der mannen, en kompis av ham og svigerfar sover, og ett jenterom der jeg og mannens søster sover. Hun er jevnaldrende med meg, så det er bare kjekt egentlig.

Var billigere å gjøre det sånn i stedenfor å bestille flere rom. Det hadde vært litt unaturlig hvis mannens søster, svigerfar og mannens kompis skulle dele rom.

Vi skal til Alpene for å stå ski, så det er lagt opp til at vi skal være ute mesteparten av tiden.

Kjenner det vil bli litt tungt å sove alene, uten mannen en hel uke...

Mener å huske hun skrev noe om det tidligere her at de skulle et sted med familien og hun skulle dele som med svigersøsteren eller noe i den duren. Mannen skulle hvertfall dele med en annen kar.

Huff den er lei når man er midt i EL og greier. :p

Du har skjønt det;) Om EL bare hadde vært noen dager før, hadde det ikke vært noen problem!

Hvordan går det med tempegjengen? Har dere klart å riste av dere noen jenter på veien? Jeg har hatt enda en MA, så jeg kommer kanskje tilbake hit. Jeg får vurdere om jeg skal starte med tempingen igjen etter utredningen. Sykehuset vil utrede meg grundigere nå når jeg har hatt 6 MAer.

Satser på mangen spirer fremover. Ikke gi opp jenter, selv om veien kanskje er lang for noen av oss :)

Det er utrolig kjedelig at vi er tilbake her begge to. Så bra du skal få grundigere utredning, men da skal du kanskje ha en prøvepause i påvente av utredningen eller? Og da må du kanskje vente to måneder? Vi har fått tilbud om utredning, men jeg vil helst prøve en gang til før vi tar utredning om det skulle gå galt igjen (håper jo ikke det), så da fikk vi beskjed om at dersom vi er blitt gravide innen to måneder må vi bare avbestille timen, og om vi ikke er gravide så kan vi bare møte opp. Men skjønner godt at du vil ha ekstra utredning etter 6 runder. :( Masse lykke til hvert fall! Så håper jeg du får hjelp nå som gjør at spiren sitter neste gang. <3

Back
Topp