Vi som temper. NY!

Bina

Pine Bina
VIP
Ny tempe tråd.

vil du ha grafen i hoved innlegg, send meg linken på en pm så legger jeg den til:)
Trykk på nicket , for å komme til grafene.

Jeg får ikke til å legge inn bilder sånn som sara gjorde, så det blir bare navnlinker til grafene :)

Nyttig info fra forrige tempe tråd finner du her http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1590855/

Arkiverte grafer
Lykke til jenter :D



Sara



FruJohnsen


Kaoleena



Jente0709

thumb.png



Mammelammen


liljis




Bina



Frk Spent




Bubbly


Quorra



Liisjja



astroem



Fimle




Lykkeliten_86


kokkosnøtta


*prikkeline*





Tullerusk♥m/3♥
thumb.png
 
Hvor finner jeg linken? :)
 
under sharing - get code - Chart Thumbnail . tror jeg du skal bruke.
husker ikke hvilken jeg brukte selv
 
Bra du gjør dette. Kjempeglad for Sara sin graviditet. Og vil gjerne fortsette prøving og funderinger med dere andre jentene. :p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Får håpe jeg skjønner noe av å legge inn disse grafene etterhvert. Jeg kopierte egentlig alt fra den andre tråden.
Vil jo også fundre videre med dere damer :)
Sent from my Optimus 2X using BV Forum mobile app
 
Bina: prøvd å sendt deg "linken" , men er ikke sikker på om det er rett da..
 
Tok en EL test nå i morrest å den var uber svak, men er EL på tur da? Lr betyr det ingenting?
 
Får ikke til å legge ved bildelink:S så da blir det bare navn enn så lenge.
 
Tok en EL test nå i morrest å den var uber svak, men er EL på tur da? Lr betyr det ingenting?

test streken skal være like sterk eller sterkere enn controllstreken før den er positiv. så den du har testet med i dag er negativ. men du må bare fortsette å teste hverdag til den blir positiv :)
 
Bruker el testen å bli gadiv sterker enør el nærmer seg, eller går den fra å være supersvak en dag til plutselig positiv dagen etter? :p

mine eltester er fortsatt supersvake :-/
 
Wow, så flink jeg er i norsk..

mente blir den "gradvis sterkere når "
 
mine har vel vært svake. så sterkere og til slutt positiv. men det er veldig forskjell fra testene. de fra cb er best, dor da får man smilefjes når den er positiv.
 
Back
Topp