Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

17aae7fa70b911d6c2ab9153629ac96a.png
f6097b14d73cfda9e61a637e44f2a376.jpg
tatt i kveld, 7 dpo[emoji4] svaaaake streker, men håååper det er spire på gang. Er veldig redd det skal gå galt om jeg er gravid nå. Får bare prøve å puste og tenke at det er ut av mine hender uansett!

17aae7fa70b911d6c2ab9153629ac96a.png
f6097b14d73cfda9e61a637e44f2a376.jpg
tatt i kveld, 7 dpo[emoji4] svaaaake streker, men håååper det er spire på gang. Er veldig redd det skal gå galt om jeg er gravid nå. Får bare prøve å puste og tenke at det er ut av mine hender uansett!

Skimter også svake streker :) Spennende! Skjønner at det er litt skummelt, men som du sa så fint selv så er det ute av dine hender :) Det går bra denne gangen! :Heartred

Når tid fikk dere igjen mensen dere som har hatt en MA? Her oppdaget vi MA 11mars og tok en utskraping 16mars etter en mislykket medisinsk abort hjemme.
Nå har det gått over 6uker og ingenting har kommet. Hadde veldige "symptomer" på at mensen skulle komme for en uke siden. Vi har hatt ubeskyttet sex, tok en test i går som var negativ. Så redd for rester eller at noe ikke er som det skal...

Når tid fikk dere igjen mensen dere som har hatt en MA? Her oppdaget vi MA 11mars og tok en utskraping 16mars etter en mislykket medisinsk abort hjemme.
Nå har det gått over 6uker og ingenting har kommet. Hadde veldige "symptomer" på at mensen skulle komme for en uke siden. Vi har hatt ubeskyttet sex, tok en test i går som var negativ. Så redd for rester eller at noe ikke er som det skal...

Jeg fikk mensen etter 5 uker! Det kan visst ta sin tid men har du noe vondt? Du kan jo ta en telefon til legen helgen hvis du enda ikke har fått mensen da [emoji173]️

Jeg fikk mensen etter 5 uker! Det kan visst ta sin tid men har du noe vondt? Du kan jo ta en telefon til legen helgen hvis du enda ikke har fått mensen da [emoji173]️

Har vært i fin form etter utskrapingen. Blødde litt i noen dager før det ga seg. 2 dager etter det stoppet opp kom det en del koagler. Så har det vært full stopp etter det.
Var veldig sikker på at mensen skulle komme for en uke + siden. Da var det typisk menssmerter med vondt i magen osv. Men ingenting kom. Dette ga seg etter noen dager

Har vært i fin form etter utskrapingen. Blødde litt i noen dager før det ga seg. 2 dager etter det stoppet opp kom det en del koagler. Så har det vært full stopp etter det.
Var veldig sikker på at mensen skulle komme for en uke + siden. Da var det typisk menssmerter med vondt i magen osv. Men ingenting kom. Dette ga seg etter noen dager

Hmm. Se an noen dager, har du fått pos. Test etterpå? Du kan jo evt. Ringe sykehuset der du var og hadde utskrapning! Jeg ringte flere ganger Pga pos test 4 og 5 uker etter cytotec og de var veldig imøtekommende og sa jeg bare måtte ringe hvis jeg lurte på noe mer!

Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å teste noe etter utskrapingen, vi hadde blitt overrasket begge om der kom en baby etter det sa legen....
Testet i påskeuken, da var den negativ. + nå

God morgen alle sammen! Idag er jeg vel 9 dpo og idag er det faktisk strek på testen. Så nå krysser jeg fingrene for at streken blir sterkere og sterkere de neste dagene og denne spira holder hele veien...
87bff135c1cdd2341eb54831d410c3dd.jpg

Litt vanskelig å ta bilde av den på grunn av lyset tidlig på morgenen, men den er mye tydeligere i virkeligheten og rosa. Ser litt grå ut på bildet her ser jeg.

Gratulerer! ❤️ Så kjekt å se! Nyt følelsen. Krysser fingrene for deg!

Jeg fikk positiv eggløsningstest i dag - hurra! I morgen er det en måned siden Cytotec-kuren. Hadde vært en stor lykke om gullspiren satt på første forsøk!

Jeg fikk positiv eggløsningstest i dag - hurra! I morgen er det en måned siden Cytotec-kuren. Hadde vært en stor lykke om gullspiren satt på første forsøk!

Håper for deg ❤️ Troor mulig jeg har EL imorgen jeg også, men hatt 1 syklus etter SA allerede da vi mistet tidlig mars

Hva slags erfaringer har dere med livmortappen i dpo-land når dere er gravide? Min sitter plutselig lavt, og jeg er ca. 8 dpo, så jeg regner med det er tr på vei?

Back
Topp