Nei, mente at jeg testa påskeuken og nå, begge negative
Ah Skjønner. Noe nytt siden jeg svarte deg sist? <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, mente at jeg testa påskeuken og nå, begge negative
tatt i kveld, 7 dpo[emoji4] svaaaake streker, men håååper det er spire på gang. Er veldig redd det skal gå galt om jeg er gravid nå. Får bare prøve å puste og tenke at det er ut av mine hender uansett!
Åhh så bra! Da hadde vi eggløsning akkurat samme dag - artig! Lykke til til oss! Har du bestemt deg for når du skal teste? Jeg har lovet meg selv å vente til neste 11 dpo. Testet svakt, svakt positivt etter 10 dpo sist gang.
Har du testet igjen? Spent!
Ah Skjønner. Noe nytt siden jeg svarte deg sist? <3
Hei. Ja det har det. I går kveld var jeg å trente en hest på ridebanen, og fikk veldig vondt i magen etterpå. Rosa på papiret etter do den kvelden så tok på meg bind om natten. I dag har jeg blødd- så regner med det er tilfeldig og at mensen har kommet.
Ikke noe vondt i magen -tegn på at mensen har kommet- bare veldig øm i puppene .. og det var jeg bare når jeg var gravid.. forvirret.
Samtidig litt letta for at jeg nå er i gang igjen.. men kjenner også på at jeg er litt bekymret for at alt ikke er helt Ok.
Takk for at du spør, godt å føle at "noen bryr seg" , selv om jeg ikke aner hvem du er
Er 8 dpo jeg. Spennende! Tiden går så innmari tregt altså [emoji15]Hei damer! Hvordan går det med dere? [emoji173]️ Jeg er 3 dpo i dag og synes tiden går litt sakte. Hadde festeblødning på 5 dpo når jeg ble gravid sist, så jeg er veldig spent på helgen!
Hei damer! Hvordan går det med dere? Jeg er 3 dpo i dag og synes tiden går litt sakte. Hadde festeblødning på 5 dpo når jeg ble gravid sist, så jeg er veldig spent på helgen!
Er 8 dpo jeg. Spennende! Tiden går så innmari tregt altså [emoji15]
cd19 og fortsatt ingen eggløsning enda..! Blir gaaal av denne ventingen Krysser fingrene for festeblødning i helgen for deg
Huff, enda verre å helt uvitende... Er dette første pp etter at du mistet? For min del tok det 4,5 uker etter MA i uke 19 før første eggløsning.
Jeg mistet 13.mars og hadde eggløsning 3 uker etter det og tanta kom 5 uker etter sa'n. Jeg hadde sykluser på 31-35 dager før sa'n også, så det er ikke noe nytt igrunn, bare såå kjedelig å vente..! Meeen, tok faktisk en el-test nå som var litt sterkere enn i dagene før
Hvordan går det med dere her inne? Mssse lykke til til dere som venter på å teste og dere som venter på el
Er det flere her som er gravide igjen? Har ikke helt klart å henge med på alle. Hvordan går det isåfall med dere? Jeg er jo gravid igjen og nå merker jeg at redselen for å miste igjen er ganske merkbar.. så idag er ikke en god dag! Måtte få det litt ned på papiret [emoji15]
Vis vedlegget 224687 hei! jeg håper kanskje at eggløsningen endelig kom, hadde et lite temphopp i dag men kurven er litt jevnt stigende, så vi får se hvordan den ser ut i morgen. Skjønner godt at du er redd for å miste igjen, det tror jeg nok vi alle kommer til å være når vi sitter med pos test i hånda Denne gangen går det bra Tenk at du er gravid! Så fantastisk!
Krysser fingrene for at du har hatt el og har positiv test innen to uker [emoji106]
Spennende tid. Og du har helt rett, alle her blir nok litt ekstra redd når den positive testen er der igjen. Krysser fingrene for oss alle. Prøver å være positiv men det er jammen ikke lett [emoji32] Masse lykke til til deg!
Håper det Kommer til å være veldig redd for å miste selv.. Skjønner godt at du er engstelig! Skal du på tul? Det kan nok lette litt av engstelsen å få sett et bankende hjerte