Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

17aae7fa70b911d6c2ab9153629ac96a.png
f6097b14d73cfda9e61a637e44f2a376.jpg
tatt i kveld, 7 dpo[emoji4] svaaaake streker, men håååper det er spire på gang. Er veldig redd det skal gå galt om jeg er gravid nå. Får bare prøve å puste og tenke at det er ut av mine hender uansett!

Har du testet igjen? :) Spent! :)

IMG_5950.JPG

Endelig dpo igjen! Håper dette er siste gang ❤️

Åhh så bra! Da hadde vi eggløsning akkurat samme dag - artig! Lykke til til oss! Har du bestemt deg for når du skal teste? Jeg har lovet meg selv å vente til neste 11 dpo. Testet svakt, svakt positivt etter 10 dpo sist gang. :)

Håper veldig ;) Ramler nok på en smell tidlig neste uke, men blir nok senest torsdag/fredag (10-11 dpo). Fikk svakt rundt 10 dpo sist jeg også, så har jo et lite håp. Men om tempen faller helt sammen kan det hende jeg ikke gidder teste :p

Ah Skjønner. Noe nytt siden jeg svarte deg sist? <3

Hei. Ja det har det. I går kveld var jeg å trente en hest på ridebanen, og fikk veldig vondt i magen etterpå. Rosa på papiret etter do den kvelden så tok på meg bind om natten. I dag har jeg blødd- så regner med det er tilfeldig og at mensen har kommet.
Ikke noe vondt i magen -tegn på at mensen har kommet- bare veldig øm i puppene .. og det var jeg bare når jeg var gravid.. forvirret.
Samtidig litt letta for at jeg nå er i gang igjen.. men kjenner også på at jeg er litt bekymret for at alt ikke er helt Ok.
Takk for at du spør, godt å føle at "noen bryr seg" , selv om jeg ikke aner hvem du er :Heartpink

Hei. Ja det har det. I går kveld var jeg å trente en hest på ridebanen, og fikk veldig vondt i magen etterpå. Rosa på papiret etter do den kvelden så tok på meg bind om natten. I dag har jeg blødd- så regner med det er tilfeldig og at mensen har kommet.
Ikke noe vondt i magen -tegn på at mensen har kommet- bare veldig øm i puppene .. og det var jeg bare når jeg var gravid.. forvirret.
Samtidig litt letta for at jeg nå er i gang igjen.. men kjenner også på at jeg er litt bekymret for at alt ikke er helt Ok.
Takk for at du spør, godt å føle at "noen bryr seg" , selv om jeg ikke aner hvem du er :Heartpink

Uff, skjønner du er forvirret! Jeg kjente selv på det etterpå og følte meg så sinnsykt alene! Hvis det kommer ordentlig mensen trenger du ikke bekymre deg, min var mildere enn normalt, mindre smerter og blod! Men har hørt det er normalt med mye mer enn til vanlig og, så alt er vel normalt (føler jeg er svaret hvis man spør iallefall)! Hvis du kjenner på det kan du ta deg en tur til legen, det mener jeg du har rett på! Så mye vi skal gjennom bør oppfølgingen iallefall være der for oss!

Og så fint du følte det sånn, jeg tenker iallefall på deg (og andre) støtt og stadig! Ønsker jo at vi alle får en litt enklere tid snart, med store mager hele gjengen! Selv om jeg ikke kjenner deg og! [emoji173]️

Hei damer! Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg er 3 dpo i dag og synes tiden går litt sakte. Hadde festeblødning på 5 dpo når jeg ble gravid sist, så jeg er veldig spent på helgen! :)

Hei damer! Hvordan går det med dere? [emoji173]️ Jeg er 3 dpo i dag og synes tiden går litt sakte. Hadde festeblødning på 5 dpo når jeg ble gravid sist, så jeg er veldig spent på helgen! :)
Er 8 dpo jeg. Spennende! Tiden går så innmari tregt altså [emoji15]

Hei damer! Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg er 3 dpo i dag og synes tiden går litt sakte. Hadde festeblødning på 5 dpo når jeg ble gravid sist, så jeg er veldig spent på helgen! :)

cd19 og fortsatt ingen eggløsning enda..! Blir gaaal av denne ventingen :P Krysser fingrene for festeblødning i helgen for deg :) :)

cd19 og fortsatt ingen eggløsning enda..! Blir gaaal av denne ventingen :p Krysser fingrene for festeblødning i helgen for deg :) :)

Huff, enda verre å helt uvitende... :( Er dette første pp etter at du mistet? For min del tok det 4,5 uker etter MA i uke 19 før første eggløsning.

Huff, enda verre å helt uvitende... :( Er dette første pp etter at du mistet? For min del tok det 4,5 uker etter MA i uke 19 før første eggløsning.

Jeg mistet 13.mars og hadde eggløsning 3 uker etter det og tanta kom 5 uker etter sa'n. Jeg hadde sykluser på 31-35 dager før sa'n også, så det er ikke noe nytt igrunn, bare såå kjedelig å vente..! :P Meeen, tok faktisk en el-test nå som var litt sterkere enn i dagene før :D

Jeg mistet 13.mars og hadde eggløsning 3 uker etter det og tanta kom 5 uker etter sa'n. Jeg hadde sykluser på 31-35 dager før sa'n også, så det er ikke noe nytt igrunn, bare såå kjedelig å vente..! :p Meeen, tok faktisk en el-test nå som var litt sterkere enn i dagene før :D

Veldig kjedelig er det! :-/ Kanskje helt positiv veldig snart da, rydder fingrene for det! :D

Hvordan går det med dere her inne? Mssse lykke til til dere som venter på å teste og dere som venter på el :)

Er det flere her som er gravide igjen? Har ikke helt klart å henge med på alle. Hvordan går det isåfall med dere? Jeg er jo gravid igjen og nå merker jeg at redselen for å miste igjen er ganske merkbar.. så idag er ikke en god dag! Måtte få det litt ned på papiret [emoji15]

Hvordan går det med dere her inne? Mssse lykke til til dere som venter på å teste og dere som venter på el :)

Er det flere her som er gravide igjen? Har ikke helt klart å henge med på alle. Hvordan går det isåfall med dere? Jeg er jo gravid igjen og nå merker jeg at redselen for å miste igjen er ganske merkbar.. så idag er ikke en god dag! Måtte få det litt ned på papiret [emoji15]
IMG_20170505_090731.png
hei! jeg håper kanskje at eggløsningen endelig kom, hadde et lite temphopp i dag :) men kurven er litt jevnt stigende, så vi får se hvordan den ser ut i morgen. Skjønner godt at du er redd for å miste igjen, det tror jeg nok vi alle kommer til å være når vi sitter med pos test i hånda :) Denne gangen går det bra :Heartred Tenk at du er gravid! Så fantastisk! :love7

Vis vedlegget 224687 hei! jeg håper kanskje at eggløsningen endelig kom, hadde et lite temphopp i dag :) men kurven er litt jevnt stigende, så vi får se hvordan den ser ut i morgen. Skjønner godt at du er redd for å miste igjen, det tror jeg nok vi alle kommer til å være når vi sitter med pos test i hånda :) Denne gangen går det bra :Heartred Tenk at du er gravid! Så fantastisk! :love7

Krysser fingrene for at du har hatt el og har positiv test innen to uker [emoji106]
Spennende tid. Og du har helt rett, alle her blir nok litt ekstra redd når den positive testen er der igjen. Krysser fingrene for oss alle. Prøver å være positiv men det er jammen ikke lett [emoji32] Masse lykke til til deg!

Krysser fingrene for at du har hatt el og har positiv test innen to uker [emoji106]
Spennende tid. Og du har helt rett, alle her blir nok litt ekstra redd når den positive testen er der igjen. Krysser fingrene for oss alle. Prøver å være positiv men det er jammen ikke lett [emoji32] Masse lykke til til deg!

Håper det :) Kommer til å være veldig redd for å miste selv.. Skjønner godt at du er engstelig! Skal du på tul? Det kan nok lette litt av engstelsen å få sett et bankende hjerte :)

Håper det :) Kommer til å være veldig redd for å miste selv.. Skjønner godt at du er engstelig! Skal du på tul? Det kan nok lette litt av engstelsen å få sett et bankende hjerte :)

Ja blir nok tul så fort det vil være mulig å se noe. Skulle få på sykehuset siden jeg har mistet tre ganger tidligere. Men har ikke tatt kontakt med legen enda. Får gjøre det til uken. Men mulig jeg bestiller privat uansett siden det blir kortere vei så det ikke blir så mye fravær fra jobb.. er bare 4+4 så en liten stund til før det er noe poeng med ul. Men tenker ringe legen til uken og få tatt to HCG prøver. Kan hjelpe litt det også tenker jeg [emoji106]

Back
Topp