Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Skal ikke TSH og T4 være ganske lavt? Jeg har ikke satt meg helt inn i det, men skjønner når legen er fornøyd og ikke. For noe dritt med tilleggssykdommene. Jeg har heldigvis ikke det. Da jeg fikk påvist lavt stoffskifte, så var jeg livredd for at jeg skulle ha noe mer. Jeg syntes det var ille nok å starte på medisiner som må tas resten av livet.

TSH skal helst være under 2 når man prøver å bli gravid... har et stykke dit kan man si. Levaxin er greit nok. Man blir ikke sprekksyk eller dauer hvis man glemmer medisinen en dag eller to, eller får spysyke. Det risikerer man hvis man glemmer cortison...
 
TSH skal helst være under 2 når man prøver å bli gravid... har et stykke dit kan man si. Levaxin er greit nok. Man blir ikke sprekksyk eller dauer hvis man glemmer medisinen en dag eller to, eller får spysyke. Det risikerer man hvis man glemmer cortison...
Det er sant! Jeg husker ikke hva jeg ligger på, men legen er fornøyd. Ingen nye prøver før i nov/des.
Får håpe de finner ut av hva som feiler deg, slik at det blir rett behandling.
 
Det var mange aborter! Blir du fulgt opp?
Jeg hadde en MA i januar. Påfølgende pp-er har det ikke klaffet. Det gjør meg utålmodig. Alderen gjør det ikke bedre, heller.
Ja. Har vært fulgt hos gyn siden abort nr to.
 
Eskimonika og Miniknøttet - dere er så vel unt en ny spire! Føler virkelig jeg sutrer over ingenting når jeg leser deres historie, men kan ikke hjelpe at tungsinnet sniker seg innpå når månedene går uten klaff. Vet ikke om det hadde vært lettere å akseptere dersom det var første prøven på barn nr tre som tok tid, men nå føler jeg liksom at kroppen "skylder" meg en ny spire, for den som døde uten at kroppen gadd å si fra en gang. Bare latet som ingenting... grrrr altså. Og nå er det en hel måned til neste gang jeg kan håpe på spire. Lange hopp i hverdagen. [emoji53]
Skjønner deg så godt, Krølle.
Vi er også mange som deg som kjenner på at alderen ikke helt er på vår side i tillegg.
Håper så inderlig vi snart kan få termin-spire alle sammen.
 
Sender en god klem til alle som trenger det her inne :Heartred
 
Det er bra! Jeg er lovt bedre oppfølging neste gang [emoji4]
Så bra. Jeg skal følges tett med UL når jeg blir gravid igjen. Har bare ikke vært gravid lenge nok til det mer enn en gang etter den første aborten og da fikk jeg påvist SA da jeg hadde UL.
 
Dritt altså. Etter at jeg spottet og fikk litt rosa slim i går tidlig og igjen i dag, regnet jeg definitivt slaget for tapt denne runden, tok på meg bind og forventer tr. Nå hadde jeg innfunnet meg med nok en pp. Men hva skjer? Etter endt arbeidsdag er spottingen over og hvit utflod tilbake. Og på badet ligger den hvite testen jeg kastet fra meg i sinne i morges etter tre minutter - nå med to streker. [emoji33] Når kom den siste streken??? Oppspart urin fra hele arbeidsdagen ligger i do... Er det mulig? Det er så forbXfjkdd typisk hvis det skal komme skyggestrek akkurat nå som jeg trenger det minst. Tenne et siste håp for så å knuse meg ned. Blir en lang kveld og natt... ☹️
 
Dritt altså. Etter at jeg spottet og fikk litt rosa slim i går tidlig og igjen i dag, regnet jeg definitivt slaget for tapt denne runden, tok på meg bind og forventer tr. Nå hadde jeg innfunnet meg med nok en pp. Men hva skjer? Etter endt arbeidsdag er spottingen over og hvit utflod tilbake. Og på badet ligger den hvite testen jeg kastet fra meg i sinne i morges etter tre minutter - nå med to streker. [emoji33] Når kom den siste streken??? Oppspart urin fra hele arbeidsdagen ligger i do... Er det mulig? Det er så forbXfjkdd typisk hvis det skal komme skyggestrek akkurat nå som jeg trenger det minst. Tenne et siste håp for så å knuse meg ned. Blir en lang kveld og natt... ☹️
Er det ikke typisk?
Venter du til etter jobb imorgen med å teste igjen da eller?
 
Dritt altså. Etter at jeg spottet og fikk litt rosa slim i går tidlig og igjen i dag, regnet jeg definitivt slaget for tapt denne runden, tok på meg bind og forventer tr. Nå hadde jeg innfunnet meg med nok en pp. Men hva skjer? Etter endt arbeidsdag er spottingen over og hvit utflod tilbake. Og på badet ligger den hvite testen jeg kastet fra meg i sinne i morges etter tre minutter - nå med to streker. [emoji33] Når kom den siste streken??? Oppspart urin fra hele arbeidsdagen ligger i do... Er det mulig? Det er så forbXfjkdd typisk hvis det skal komme skyggestrek akkurat nå som jeg trenger det minst. Tenne et siste håp for så å knuse meg ned. Blir en lang kveld og natt... ☹️
Fy fader så typisk... Jeg krysser fortsatt alt jeg Har!!
 
Er det ikke typisk?
Venter du til etter jobb imorgen med å teste igjen da eller?

Kjenner jeg meg selv rett blir det ny test seint i kveld og enda en i morgen tidlig, hvis ikke tr har kommet likevel. Kommer garantert til å få spm på kontrollen i morgen om jeg er gravid. Det blir jo forbanna lett å svare på... [emoji13] ehhhm, Tjaaa, hvem vet? Høres ut som om jeg har full kontroll liksom [emoji850][emoji43]
 
Kjenner jeg meg selv rett blir det ny test seint i kveld og enda en i morgen tidlig, hvis ikke tr har kommet likevel. Kommer garantert til å få spm på kontrollen i morgen om jeg er gravid. Det blir jo forbanna lett å svare på... [emoji13] ehhhm, Tjaaa, hvem vet? Høres ut som om jeg har full kontroll liksom [emoji850][emoji43]
Hehe. Er jo strengt tatt ganske normalt at det er for tidlig til å kunne si - kan dere måle hcg i blodet?
Lykke til med testing!
 
Hehe. Er jo strengt tatt ganske normalt at det er for tidlig til å kunne si - kan dere måle hcg i blodet?
Lykke til med testing!

Vi kan for så vidt det, men det er noe med at når man jobber på et sykehus og det dukker opp slike prøver, så er det mange som legger sammen to og to... vil helst unngå det.
 
ser den. får håpe du kan få utslag på test da.
 
Back
Topp