Vi som mistet i August, men prøver igjen...

Hvis du fremdeles har hcg i kroppen etter aborten kan det være derfor det er tull. Fikk jeg beskjed om fra min gyn. Når det er sagt hadde jeg EL og ble gravid igjen uten at hcg hadde falt til normalpunkt først

Den var så sterk fredag kveld
11a5e69504fd05d853b1474867c52528.jpg

Vet ikke eksakt dag for selve aborten, tror den var torsdag 31.08. Blødde mest fra onsdag 30.08 og gjennom helgen. Kanskje el i løpet av denne uken da, håper det!
 
Tror at så lenge man har hatt en helt vanlig SA, altså uten Cytotec, uten utskraping og uten komplikasjoner av noe slag så er det ikke noen ekstra risiko med å bli gravid igjen før neste mens.
Det jeg også har fått inntrykk av :) blir spennende fremover! Pleier alltid å ha ganske mye EL slim, så får se om det blir sånn denne syklusen og eller om kroppen oppfører seg litt annerledes nå etter SA. Hvordan ligger du ann i syklusen nå? :)
 
Det jeg også har fått inntrykk av :) blir spennende fremover! Pleier alltid å ha ganske mye EL slim, så får se om det blir sånn denne syklusen og eller om kroppen oppfører seg litt annerledes nå etter SA. Hvordan ligger du ann i syklusen nå? :)
Jeg er vel 6 dpo nå.
 
Usikker om jeg har hadde el igår? Har ikke eltester, får kanskje i posten idag... Men har kjent etter på kroppen, fikk og litt slim med litt blodspor igår, kan jeg da regne det som el dagen?
 
Prøver å finne eggløsning, men de blir ikke positive! Derfor tok jeg bare en g test i dag også ser jeg en strek? :woot: o_OMista forrige i kjemisk i starten av august, så begynte på letrozol når jeg begynte å blø og hadde negativ g-test! Tror dere det er rester igjen ennå? Er snart 2 uker siden jeg startet blø. Kan det være at jeg har gått glipp av eggløsningen og så en veldig kort syklus? o_O Får vel bare prøve en g-test igjen om et par dager å se, streken kom innen tidsfrist også! Aldri fått skyggestreker på babyplan før!
 

Vedlegg

  • IMG_2705.JPG
    IMG_2705.JPG
    646,3 KB · Visninger: 70
Mistet den 19. August jeg også. Jeg tør ikke ta test enda for å se om vi har klart det på nytt [emoji85] Når testet du og var testen tydelig? Gratulerer [emoji173]️
Har ikm i dag, og testen er blitt helt-helt svak og alle symptomer borte vekk [emoji26][emoji24]
 
Hei jenter..
Melder meg inn her selv om jeg egentlig mister nå .[emoji20]
Etter mye inn og ut på sykehuset har jeg nå endelig fått svar på som egentlig skjer . Spirene slapp i uke 6 og kroppen klarte heldigvis jobben selv. En i livmor og en på eggleder. Mistet først i livmor og blødningen tok seg opp med ufattelig smerte i helgen. Fikk svar på at spiren på eggleder nå var på vei.. Så forhåpentligvis slipper jeg inngrep når kroppen gjør det selv [emoji254] Tilbake på kontroll på Torsdag for å se at alt går som det skal..
Håper vi snart kan komme tilbake som prøvere. [emoji173] [emoji174] [emoji173]
 
Hei jenter..
Melder meg inn her selv om jeg egentlig mister nå .[emoji20]
Etter mye inn og ut på sykehuset har jeg nå endelig fått svar på som egentlig skjer . Spirene slapp i uke 6 og kroppen klarte heldigvis jobben selv. En i livmor og en på eggleder. Mistet først i livmor og blødningen tok seg opp med ufattelig smerte i helgen. Fikk svar på at spiren på eggleder nå var på vei.. Så forhåpentligvis slipper jeg inngrep når kroppen gjør det selv [emoji254] Tilbake på kontroll på Torsdag for å se at alt går som det skal..
Håper vi snart kan komme tilbake som prøvere. [emoji173] [emoji174] [emoji173]
Så leit at du mister, også to også. Håper kroppen klarte løse det selv og ikke egglederen tar skade. Lykke til.!
 
Back
Topp