Vi som hadde termin mars, april og mai 2024

Samme her! Turte liksom ikke tro på at det kunne være noe annet enn BO før jeg var på tidlig-tidlig UL 7+1. Nå er det MA som er frykten selv om jeg aldri har opplevd det... Det skal bli godt å bli ferdig med TOULom 3 uker og kanskje få litt mer ro!
Det er veldig forståelig. Gleder meg også veldig til å ha toul overstått, og kanskje aller mest til jeg kan begynne å kjenne liv selv :Heartred

Det er veldig forståelig. Gleder meg også veldig til å ha toul overstått, og kanskje aller mest til jeg kan begynne å kjenne liv selv :Heartred
Jeg fikk veldig fort mage første gang jeg var gravid, så jeg tror kanskje jeg kan komme til å tro mer på det når magen begynner å vokse. Ved 9+0 var det allerede synlig hos meg liksom :hilarious:

Ny runde, MA denne gangen (forventet termin okt 24). Er henvist til sykehuset for å få medisiner/medisinsk abort. Erfaringsmessig hvor lang tid tar dette? Henvist 26.02 og status: vil få tildelt time.
Så utrolig vondt! :Heartred
Tror du egentlig skal få komme inn veldig fort. Her skjedde det noe galt med min henvisning da jeg hadde MA, den ble sendt en torsdag og endte med å ringe sykehuset så fort telefonlinjen åpnet mandag da jeg ikke hadde hørt noe. Men da sa de jeg bare kunne komme samme dag, men at det kunne være litt venting. Dette var Oslo, er sikkert ulikt i andre deler av landet.

Ny runde, MA denne gangen (forventet termin okt 24). Er henvist til sykehuset for å få medisiner/medisinsk abort. Erfaringsmessig hvor lang tid tar dette? Henvist 26.02 og status: vil få tildelt time.
Ville faktisk bare ringt til gyn pol. De fleste har en vakttelefon.

Regner med du får time ila neste uke.

Så utrolig vondt! :Heartred
Tror du egentlig skal få komme inn veldig fort. Her skjedde det noe galt med min henvisning da jeg hadde MA, den ble sendt en torsdag og endte med å ringe sykehuset så fort telefonlinjen åpnet mandag da jeg ikke hadde hørt noe. Men da sa de jeg bare kunne komme samme dag, men at det kunne være litt venting. Dette var Oslo, er sikkert ulikt i andre deler av landet.
Ville faktisk bare ringt til gyn pol. De fleste har en vakttelefon.
Regner med du får time ila neste uke.

Ja, vondt dette her :Heartred Kroppen har foreløpig ikke satt i gang selv, som den gjorde sist/første gangen. Jeg bor i Østfold. Ser an om jeg hører noe de neste dagene ellers tar jeg kontakt på mandag. Da er det gått en uke siden henvisningen. Regner med at de må «rydde noen kalendere» for å få gi meg en time og trenger tid til dette.

Takk for svar og tips om å ringe de direkte :Heartred

Ja, vondt dette her :Heartred Kroppen har foreløpig ikke satt i gang selv, som den gjorde sist/første gangen. Jeg bor i Østfold. Ser an om jeg hører noe de neste dagene ellers tar jeg kontakt på mandag. Da er det gått en uke siden henvisningen. Regner med at de må «rydde noen kalendere» for å få gi meg en time og trenger tid til dette.

Takk for svar og tips om å ringe de direkte :Heartred
Jeg fikk dra direkte til sykehuset samme dag, i Skien. Leit at du må vente :/.

I morgen er jeg 20 uker! Hjelpes! Kan kjenne litt bevegelse nå :) . Rart at jeg skulle hatt termin nå når som helst, men føler jeg har termin omtrent hele året etter i fjor, så det er ikke så sårt, egentlig, akkurat det.

Back
Topp