Så kjiptHerregud så mye jeg blør og for noen vanvittige smertetak i magen. Jeg har garantert lav blodprosent for jeg er svimmel bare av å sitte oppe. Jeg har begynt å gumle jerntabletter og passer på å fylle godt på med drikke for å erstatte veske jeg har blødd ut. Nå må jeg seriøst la kroppen min få litt fred. Abort i oktober og nå en sånn her runde med kraftig blødning. Det blir ikke noe mer innsett på en stund kjenner jeg.
Men det er lov å ta en liten pust i bakken. Kjenner i grunn at det føles litt godt å ikke ha innsett igjen i desember. Skulle absolutt ønske vi hadde gått inn i 2024 med baby i magen, men jeg kjenner kroppen har fått en deilig ro disse ukene.
Nå står en shoppingtur til London på planen og litt bobler

(på lørdag er det 6 uker siden utskrapning) bare 9 dager lutealfase noe som er kort til meg å være. Hvor lite blør man hvis det bare spotting?
det har vært rosa/lys rødt på papiret i hele dag men foreløpig ikke noe i bindet... men jeg kjenner mensensmerter som før. Jeg ville ha klassifisert dette som mensen med lettere blødning, men det var før jeg hørte om spotting