Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Når på dagen tester Du?
Jeg testet på morgenen forrige pp, men fikk ikke høy. Så skal prøve ettermiddag nå

Spennende! Jeg har alltid fått max, tester på morgen! Men bruker å få positiv strimmel/CB digital dagen før monitoren gir max! Så hadde nok fått max en dag før om jeg tok på ettermiddag[emoji5]

Da var monitoren igang denne syklusen også! Laaaav såklart[emoji12]

a4246d2edc5ba5b8a39bf44cb92d3bad.jpg

Blir spennende å se om den vil ha 10 eller 20 tester denne måneden[emoji849][emoji849][emoji849]

Kan vel ikke forvente annet så tidlig heller! Krysser fingrene for at det holder med 10!

Ja, den må vente litt! Hvis ikke blir alt bare tull! For første gang vil jeg egentlig at syklus skal holde seg til 30-32 dager om det ikke blir spire! Hvis ikke ryker forsøket i slutten av januar[emoji51][emoji51] det er fullt på St.Olavs i ukene før!!

Kan vel ikke forvente annet så tidlig heller! Krysser fingrene for at det holder med 10!

Men er bare irriterende når max kommer på dag 19 og 20[emoji849] da blir det 8 unødvendige tester etterpå[emoji849]

Men er bare irriterende når max kommer på dag 19 og 20[emoji849] da blir det 8 unødvendige tester etterpå[emoji849]

Må du fortsette å teste etter max?

Jeg fikk beskjed om det sist månede men etter SLT for mangen dager med bare høy, brukte eg bare ein gammel test!! Men har du fått Max ville eg bare bruk ein gammel test så slipper du å bruke opp nye tester!! :)

Hmm. Hva er poenget med å fortsette å teste etter max? Du kan jo ikke så mer enn max?

Ja, den må vente litt! Hvis ikke blir alt bare tull! For første gang vil jeg egentlig at syklus skal holde seg til 30-32 dager om det ikke blir spire! Hvis ikke ryker forsøket i slutten av januar[emoji51][emoji51] det er fullt på St.Olavs i ukene før!!
Krysser fingrene!

Hmm. Hva er poenget med å fortsette å teste etter max? Du kan jo ikke så mer enn max?
Vist du har brukt 13 tester så ber den jo om å bruke 20 test pinner å da er det jo ikke vitsi å bruke 6 nye pinner når du har fått Max på test nr 13!! Da kan man jo bare bruke ein gammel test!! Eg har bare brukt denne monitoren i 3 måneder å første slapp eg med 10 tester men sist måtte eg bruke 20 å denne gangen var det nok med 10!! Eg veit ikke hva som skjer vist man slutter å teste selv om monitoren ber om tester!!

Vist du har brukt 13 tester så ber den jo om å bruke 20 test pinner å da er det jo ikke vitsi å bruke 6 nye pinner når du har fått Max på test nr 13!! Da kan man jo bare bruke ein gammel test!! Eg har bare brukt denne monitoren i 3 måneder å første slapp eg med 10 tester men sist måtte eg bruke 20 å denne gangen var det nok med 10!! Eg veit ikke hva som skjer vist man slutter å teste selv om monitoren ber om tester!!

Hmm. Er mye jeg ikke kan om den nye monitoren :)

Jeg brukte samme pinne i 8 dager sist[emoji23][emoji23] funka det[emoji12] tror ikke det skjer noe om man ikke tester etter max! Er jo før det er viktig, slik at man ikke misser den!

Hehe skal ikke være lett kan ikke alt eg heller, bare lærer hva andre gjør :)

Ja, jeg har ikke gått inn for å lære så mye om den da. Siden jeg har den gamle modellen :)

Back
Topp