Hvor lenge har dere høy før dere får maks?![]()
Jeg hadde høy en dag før maks. Første måned med monitoren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge har dere høy før dere får maks?![]()

Du kan teste hvilken som helst dag, men innenfor det tidsrommet som du har valgt(samme som el-tester)Hei! Har ikke brukt monitoren denne måneden, men fixa ny syklus når den begynte. No e æ rundt ikm, og har en del gravidtetstesta liggende, da æ aldri har fått brukt dæm. Kan man bruke graviditetstester uten at den spør etter det?? Står bare at æ må huske å teste i testperioden...det e vell kanskje bare etter el-tester den spør.... :-/
Åååå supert! Takk for svarDu kan teste hvilken som helst dag, men innenfor det tidsrommet som du har valgt(samme som el-tester)![]()
Eg også fekk denne i august i fjor og resultatet ligg ved sida av meg no og søv søtt!! Ei lita jente på snart 3 mnd.
2 Pp nå, dagene går sååååå sent når jeg er på lav! Stoler dere fullt på monitoren selvom det står lav? Eller kan det hende den ikke registrerer høy og maks selv om man får EL?
Jeg fikk maks første periode, men er så redd jeg ikke skal få denne måneden siden folk skriver at det tar litt tid før monitoren blir kjent med deg![]()
Har EL rett rundt hjørnet, tror jeg. I dag når jeg skulle teste så fikk heg opp fra monitoren "se i instruksjonsheftet,2". Når jeg ser i heftet ser det ut som jeg må kontakte kundeservice men de er kun tilgjengelig i ukedager! Noen andre som har fått dette opp??
Første gang når man skal ta i bruk monitoren, skal man da slå den på første blødningsdag? Har akkurat fådd min monitor å skal ta den i bruk når neste mens kommer![]()