Vi som bruker CBFM ;) !

Sniker litt fra marsforumet: Jeg brukte monitoren (gammel type) nå i juni, fikk lav i en ukes tid og så høy i to dager før jeg fikk maks. Det holdt - ble gravid på første forsøk nok en gang, har nå blitt gravid 2 av 2 ganger jeg har brukt monitoren:joyful:

Hei! Har ikke brukt monitoren denne måneden, men fixa ny syklus når den begynte. No e æ rundt ikm, og har en del gravidtetstesta liggende, da æ aldri har fått brukt dæm. Kan man bruke graviditetstester uten at den spør etter det?? Står bare at æ må huske å teste i testperioden...det e vell kanskje bare etter el-tester den spør.... :-/

Hei! Har ikke brukt monitoren denne måneden, men fixa ny syklus når den begynte. No e æ rundt ikm, og har en del gravidtetstesta liggende, da æ aldri har fått brukt dæm. Kan man bruke graviditetstester uten at den spør etter det?? Står bare at æ må huske å teste i testperioden...det e vell kanskje bare etter el-tester den spør.... :-/
Du kan teste hvilken som helst dag, men innenfor det tidsrommet som du har valgt(samme som el-tester) :)

2 Pp nå, dagene går sååååå sent når jeg er på lav! Stoler dere fullt på monitoren selvom det står lav? Eller kan det hende den ikke registrerer høy og maks selv om man får EL?
Jeg fikk maks første periode, men er så redd jeg ikke skal få denne måneden siden folk skriver at det tar litt tid før monitoren blir kjent med deg :D

2 Pp nå, dagene går sååååå sent når jeg er på lav! Stoler dere fullt på monitoren selvom det står lav? Eller kan det hende den ikke registrerer høy og maks selv om man får EL?
Jeg fikk maks første periode, men er så redd jeg ikke skal få denne måneden siden folk skriver at det tar litt tid før monitoren blir kjent med deg :D

CBFM Advanced registrerte aldri maks på meg i løpet av 2 eller 3 mnd som jeg brukte den. Kun høy. Men den gamle monitoren gjorde det. Men de funker. Ble gravid med eldste jenta som nå et 19 mnd og er nå ca 5+2 med nr 2 :-)

Så kjekt å høre :)
Må nok bare gi det litt tid og ikke forvente det skal skje noe med en gang, selv om der ikke er så lett :p

Er det mange her inne som bruker monitoren nå?
Kjekt å lese om hvordan det går med andre som prøver med denne

Har EL rett rundt hjørnet, tror jeg. I dag når jeg skulle teste så fikk heg opp fra monitoren "se i instruksjonsheftet,2". Når jeg ser i heftet ser det ut som jeg må kontakte kundeservice men de er kun tilgjengelig i ukedager! Noen andre som har fått dette opp??

Har EL rett rundt hjørnet, tror jeg. I dag når jeg skulle teste så fikk heg opp fra monitoren "se i instruksjonsheftet,2". Når jeg ser i heftet ser det ut som jeg må kontakte kundeservice men de er kun tilgjengelig i ukedager! Noen andre som har fått dette opp??

Jeg har fått det flere ganger før ja. Men har bare skrudd den av og på igjen flere ganger og plutselig fungerer den igjen :)

Det løste seg. Det var litt kaldt i rommet, så fikk varmet den å plutselig funket den igjen! :)

Ble gravid 1pp med cbfm med jenta vår som snart blir 4!:) Hadde nylig en MA, (uplanlagt gravid), men er nå startet opp med monitoren igjen!:) Har den gamle typen, og er fornøyd med den. Etter MAen ba den om testpinne på dag 9 og den havnet på MAX, men ettersom jeg mistet 5 dager i forveien, regnte jeg bare med at jeg enda har hcg i blodet. Men så viste den MAX dagen etter, så høy, og nå er den på lav. Pluss streken på testen (ja jeg vet vi ikke skal se på dem) er svak nå :) Så håper at hcg er snart ute av kroppen min, og at det er mulighet for at det var EL rundt da. Uansett, vi la inn aksjer, og tar det som det kommer!:) Ellers venter jeg i spenning på neste mens, så jeg kan starte på ny! :D Elsker monitoren, synes den er fantastisk :)

Første gang når man skal ta i bruk monitoren, skal man da slå den på første blødningsdag? Har akkurat fådd min monitor å skal ta den i bruk når neste mens kommer:)

Er nylig startet opp med monitoren etter MA 8 juli. Hvor lang tid tar det før kroppen er på rett spor,og lurer også på hvorfor den ber meg sjekke instruksjonshefte?:p

Last edited:
Det samme gjorde min, ba meg sjekke instruksjonsheftet to dager i helgen. Etter ca 5-10 min så funket den plutselig :) Når jeg gikk i heftet ba den meg kontakte kundeservice. Hvilken melding fikk du?

Tro hvorfor den egentlig ber om det. Samme skjedde her ja.. og det ble borte når jeg skrudde den av å på. :)

Har fått feilmelding en gang, og fikk beskjed om å se i instruks, og da måtte æ ringe kundeservice (på en søndag...) Kjente at monitoren va kald, så varma den litt i hendene , så funka den når den ble litt varmere :-)

Back
Topp