Vi som bruker CBFM ;) !

Hm, da ville jeg stolt på CB digital, dersom du brukte samme urin på begge to. CB digital tar ikke feil, i hvert fall ikke den veien at den gir falsk positiv. Håper du får sterkere streker snart:) Jeg tror ikke du skal legge så mye i disse strekene på strimler, de kan variere veldig :)
Ja jeg brukte samme urin på begge:) tok CB plus på ettermiddagsurin idag, og den ble helt klart positiv. Sterk og fin strek:) :)

Hei!
Er helt ny med dette her.
Håper noen kan hjelpe
Er på dag 2 med maks! Er jeg for sent ute hvis vi prøver ikveld??

Veldig kjedelig å måtte vente enda en måned hvis EL allerede er forbi (hadde EL slim i går ettermiddag)

Ok, Tuusen takk for svar!
Det var godt å høre!
Får bare krysse fingrene :)

Jeg har både gammel og ny monitor. Med den gamle fikk jeg maks nesten hver måned når jeg testet for 2 år siden. Nå har vi begynt prøving for nr 2. Startet testing for å kartlegge litt før vi begynte å prøve. Testet med gammel monitor i 2 sykluser og fikk maks i begge. 3 syklusen testet jeg med både gammel og ny monitor. Brukte samme urin. Fikk maks med gammel men ikke med ny monitor. De to siste syklusene (test syklus 4 og 5) brukte jeg kun ny monitor og har da ikke fått maks. Flere som har opplevd det samme? Vet om det er gjort noen endringer fra gammel til ny monitor når det gjelder følsomhet ved avlesing? Den syklusen jeg brukte begge monitorene brukte jeg pinner fra samme eske. Tror det var de gamle pinnene og ikke fra de nye som det følger med grav.tester med.

ImageUploadedByBV Forum1468421893.792575.jpg

Denne fikk jeg i dag :D håper jeg kan stole helt på den :)

Back
Topp