Vi som bruker CBFM ;) !

Takk for gode og fornuftige ord :-D
Er ikke alltid like lett å se det positive i det når man så gjerne vil og ønsker og håper osv!
Vi fikk aldri til å legge inn noe særlig med aksjer denne perioden pga sykdom hos meg og barna men lørdag som var så fikk vi litt tid på morran men da var det jo så klart noe som gikk gale for at han ikke kom men samtidig så følte han det kom noe :-/
Det er jo ikke nok til å bli gravid da, trenger nok litt mer enn da :)

Nei, det er absolutt ikke så lett å se det positive når man ønsker seg så gjerne, og vil få det til. Jeg og mannen har prøvd i over 1 år nå, og jeg var så deprimert i en periode at jeg ville bare stoppe å prøve. Men man må nyte tiden man har sammen , og denne fine tiden hvor vi prøver. Vi har jo ingen barn fra før, så hverdagen blir helt anderledes når vi får barn, så jeg prøver nå å bare nyte tiden min alene med mannen. Så må man bare tenke at man får det til tilslutt, om det så tar mange år, så får man det til :) Med, eller uten hjelp :)

<3<3<3

Det lurer jeg også på :) Hittil har jeg regna 1dpo to dager etter siste max, innbiller meg at EL er på høy etter max :)

Det var det jeg å fikk beskjed om men jeg vet jo ikke for det står at el skjer 24-36 timer etter max men er det første eller andre dagen med max da? :-D Visst den er det så er jeg bare 2 dpo i dag da :-P

Det blir veldig spennende, håper så inderlig det klaffer for dere nå:) <3

Jeg er på cd 12 i dag, og monitor viser lav fortsatt. Fikk ikke maks før cd 21 i den siste syklusen jeg hadde. Så her er det bare å smøre seg med tålmodiget! :-D

Takk for det snille du! :)<3

Men det går da fremover med dagene, så snart er det tid igjen for el for deg å :) og da mååå det bare klaffe synes jeg :D

9 des.. Hakke fått max jeg.. Tre dager igjen med testingen på monitoren :/ idag ble den ikke godkjent fordi den fikk for mye urin på sæ :O hahahahahaha!!!

Spennende å se om det skjer noe da! Kan jo faktisk hende det er din tur denne gangen :D
Hahah, for mye faktisk :p Jaa men det er fortsatt 3 dager på å få max på, også kan det jo hende du får som meg denne pp max på aller siste test dag :O

Spennende å se om det skjer noe da! Kan jo faktisk hende det er din tur denne gangen :D
Hahah, for mye faktisk :p Jaa men det er fortsatt 3 dager på å få max på, også kan det jo hende du får som meg denne pp max på aller siste test dag :O
Løpet er kjørt likavel :/ han reiste no på jobb :( *griner* kommer ikkje hjæm før 23 des :(

Hvis det ikke har klaffet nå så er
2016 det året det skjer :P

Hvordan går det med deg da? :)

Løpet er kjørt likavel :/ han reiste no på jobb :( *griner* kommer ikkje hjæm før 23 des :(

Hvis det ikke har klaffet nå så er
2016 det året det skjer :p

Hvordan går det med deg da? :)

Stemmer det! Surt :(

Oh yes! Samme sier jeg å, og da SKAL det klaffe for oss begge :D

Her er jeg i dag 2 dpo, og har lite tro på at det har klaffet selv denne gangen :p skal derfor prøve å ikke kjenne etter symptomer og prøve å la vær å teste før ikm. Men kjenner jeg meg rett klarer jeg vel ikke å holde meg unna :p

Stemmer det! Surt :(

Oh yes! Samme sier jeg å, og da SKAL det klaffe for oss begge :D

Her er jeg i dag 2 dpo, og har lite tro på at det har klaffet selv denne gangen :p skal derfor prøve å ikke kjenne etter symptomer og prøve å la vær å teste før ikm. Men kjenner jeg meg rett klarer jeg vel ikke å holde meg unna :p
Det første ting jeg gjør når han går ut døra er å ta meg en test :D hahahah!

Hadde 8 test liggende så jeg måtte bare starte idag :D 5 dager til tanta kjæm ifølge appen min og om 20 min tester jeg igjen på monitoren

ImageUploadedByBV Forum1449211308.869965.jpg
ImageUploadedByBV Forum1449211318.310459.jpg

Jeg måtte bare prøve meg på den testen til monitoren :P siden Charlie fikk strek på hennes.. Men det gjorde ikke jeg :/ kan kanskje se en kjempe svak strek der men ser negativt ut for meg :/ 7 dpo da :)

Back
Topp