Jeg vil anta det ja, fikk du høy idag også?
Har ikke tester så jeg vet ikke :-/
Men tror den er bare høy én dag etter max :-/ Men jeg hadde slim I dag å (Sorry details) så jeg vet ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil anta det ja, fikk du høy idag også?
Ja er høy ette maksHar ikke tester så jeg vet ikke :-/
Men tror den er bare høy én dag etter max :-/ Men jeg hadde slim I dag å (Sorry details) så jeg vet ikke
Ja er høy ette maksmen ber den ikke mer om tester etter el?
Ja det stemmer detHun jeg fikk den av sa at den var på max to dager så høy for å så bli lav og ikke be om flere før neste syklus.
Ja det stemmer det![]()
Oh?!? Hvorfor sier du d da? :/Da regner jeg med sjansen er gått fra oss denne mnd :-(
Oh?!? Hvorfor sier du d da? :/
Vet hvordan det er når mannen er så sliten og trøtt at han ikke klarer å presentererda blir man bare enda stressa :/
Men det er bra dere legger inn askjer ikveld dadet blir spennende dette her
![]()
Næi og næi..! Dette skal gå bra skal du seJeg regner vel bare med det :-/
Helt klartDere erfarne cbfma!Når jeg tar i bruk min første gang, bør jeg da teste med strimmel vedsiden av, da monitoren ikke vil bli max første mnd?
Var ei her som la inn akker to ganger bare rund EL tiden og det funkaJa![]()
Nå er det ikke sikkert vi få lagt inn aksjer i kveld heller før jeg skal på jobb. Han jobber seint... så nå blir jeg bare enda mer stressada håper jeg innsatsen på søndagskvelden gjør susen, men det skal vel noe til :/
Var ei her som la inn akker to ganger bare rund EL tiden og det funkaer mange som blir gravide bare ved å legge inn aksjer engang også, og det klaffer for dem
Ingenting er sikker før tanta kjæm![]()
Dere erfarne cbfma!Når jeg tar i bruk min første gang, bør jeg da teste med strimmel vedsiden av, da monitoren ikke vil bli max første mnd?
Oh fysj!! Jeg også! Åsså går jeg på do og griner! Men han overrasket meg i denna pp assa! Fikk ikke til på mandagen men de tre neste dagene var han klar over hva jeg villeJaa får håpe detvi prøvde nå, men det gikk dessverre ikke
er som du sier at ingenting er sikkert før tanta kommer, men jeg blir så negativ når vi ikke får lagt inn de aksjene jeg vil
![]()
Helt klartog det kommer til å be om ca 20-22 tester..
jeg ville teste med BT ved siden av
![]()
Ikke nødvendigvis at du trenger daJeg fikk max nå første pp jeg brukte den og samme gjorde venninnen min som jeg fikk den av
![]()
Oh fysj!! Jeg også! Åsså går jeg på do og griner! Men han overrasket meg i denna pp assa! Fikk ikke til på mandagen men de tre neste dagene var han klar over hva jeg villehaha!
Men har du prøvd noe annet da? Sånn som å gi han litt forplay? Hvis du kjønner? Ikke nevn så mye med at " nå må vi legge inn aksjer fordi jeg har el" være litt spontan har begynt å funke her.. Kanskje ri han istedenfor at han skal gjøre det meste.. :/
Eller så kan du sitte ned med han en kveld og spørre om han virkelig vil ha barn.. Fordi du ikke klarer dette alene, dere på være to om det.. Spør lissom hva dom foregår i hodet hans og slike ting.. Kanskje han er litt stressa og er litt redd?
NåmmenIkke verst!da blir det spennende å se om det funket når ikm nærmer seg da
Skjønner hva du mener, ikke dumt forslagJeg veit at han vil, så det er ikke noe tvil. Er bare det at han er så sliten og trøtt at det ikke går. Har ikke hatt noe problem før, bare nå. Og det at jeg har el når jeg skal jobbe natt gjør det ikke noe særlig bedre. Da MÅ vi liksom ha litt sånn pliktsex. Hadde jeg hatt fri og kunne sovet med han hadde det nok vært andre boller
![]()
Ønsker deg masse lykke tilDa tror jeg at jeg gjør det, for å være sikker
Blir spennende å se! Tør ikke å gamble, så tar noen bt vedsiden av![]()