Vi som bruker CBFM ;) !

Vi har ikke fått lagt inn noe særlig med aksjer denne mnd merker jeg :-/ Ikke så enkelt når jeg ligger full i feber, bihulebetennelse og nyrebekkenbetennelse :-/ Fikk lagt inn lørdag dvs han kom ikke men han merket det "kom" noe likevel :-/
Tørr ikke håpe for mye på den akkurat :-( Kanskje vi kan prøve i dag, får rett og slett bare se

Vi har ikke fått lagt inn noe særlig med aksjer denne mnd merker jeg :-/ Ikke så enkelt når jeg ligger full i feber, bihulebetennelse og nyrebekkenbetennelse :-/ Fikk lagt inn lørdag dvs han kom ikke men han merket det "kom" noe likevel :-/
Tørr ikke håpe for mye på den akkurat :-( Kanskje vi kan prøve i dag, får rett og slett bare se

Æsj da, det var ei skikkelig smørje :( god bedring! Hvis du/dere orker i dag så er det bare å kjøre på :) har lest om folk som kun har lagt inn aksjer en dag eller to før el og det fungerte for de. Så det kan være et håp! :)

Takk for svar forresten :)
Bare hyggelig det! ;)

Hei damer :-) I brukermanualen til CBFM står det at en skal vente to normale sykluser etter en sa med å benytte den. Da jeg ikke får tempet denne mnd, fått valp som vekker meg mange ganger pr natt, så tenker jeg å prøve meg på CBFM igjen, men vi hadde en sa nå for litt siden. Jeg er akkurat ferdig med blødningene. Har noen av dere brukt CBFM syklusen etter sa, og har det gått greit. Mener begrunnelsen er at d fortsatt kan være hcg i kroppen ennå.
Heihei.. Jeg ville vente en syklus til og teste med BT i denna pp så i neste pp ville jeg begynt med monitoren :)

Skjønner skjønner! Kjedelig å gå tom for tester :/ ja er nok ikke noe særlig annet å gjøre enn å bare vente å se hvordan det blir :) mange test dager igjen da? Fullt mulig du kanskje får max på en av de neste dagene ;)
Har 5 teste dager igjen :O men ja, jeg har egentlig gitt opp med monitoren i denn pp :) men jeg tester fortsatt. Venter bare på tanta som kjæm om en ukes tid så kan jeg starte på nytt :P

Uffan meg :( go bedring til deg vennen :)

Har 5 teste dager igjen :O men ja, jeg har egentlig gitt opp med monitoren i denn pp :) men jeg tester fortsatt. Venter bare på tanta som kjæm om en ukes tid så kan jeg starte på nytt :p

Hehe, ser den :p men fullt mulig du får max en av de siste 5 dagene å ;) Men som sagt, ikke særlig annet å få gjort enn å vente, enda så kjedelig det er :p

Hehe, ser den :p men fullt mulig du får max en av de siste 5 dagene å ;) Men som sagt, ikke særlig annet å få gjort enn å vente, enda så kjedelig det er :p
Er det jeg er redd for :( gubben fikk vite nå at han må reise på jobb nå på fredag istedenfor torsdag 10/12 :( det er sykdom på jobben hans.. Så hvis jeg får max på lørdag eller søndag så er løpet kjørt for denna pp :( jaja.. Får bare prøve igjen i januar.. Kanskje det klaffer da :) blir så travelt i jule tia :P

Åssen går det med deg da?

Er det jeg er redd for :( gubben fikk vite nå at han må reise på jobb nå på fredag istedenfor torsdag 10/12 :( det er sykdom på jobben hans.. Så hvis jeg får max på lørdag eller søndag så er løpet kjørt for denna pp :( jaja.. Får bare prøve igjen i januar.. Kanskje det klaffer da :) blir så travelt i jule tia :p

Åssen går det med deg da?

Kjipt :/ håpe det skjer noe før fredag da! Ellers er det bra at du ser såpass lyst på det om det ikke skulle klaffe denne gangen ;)

Her venter jeg el i morgen. La inn noen aksjer søndag, så fikk jeg max mandag, men la ikke inn noen da. Så vi prøvde å legge inn noen i kveld før jeg dro på jobb. Men han var så sliten at han ikke helt fikk til å komme :/ så da håper jeg han er klar for siste innspurt i morgen og at de kjemper seg oppover og blir til en spire :p

Kjipt :/ håpe det skjer noe før fredag da! Ellers er det bra at du ser såpass lyst på det om det ikke skulle klaffe denne gangen ;)

Her venter jeg el i morgen. La inn noen aksjer søndag, så fikk jeg max mandag, men la ikke inn noen da. Så vi prøvde å legge inn noen i kveld før jeg dro på jobb. Men han var så sliten at han ikke helt fikk til å komme :/ så da håper jeg han er klar for siste innspurt i morgen og at de kjemper seg oppover og blir til en spire :p
Vet hvordan det er når mannen er så sliten og trøtt at han ikke klarer å presenterer :( da blir man bare enda stressa :/

Men det er bra dere legger inn askjer ikveld da :D det blir spennende dette her :D

Visst eggløsningen var i går, når monitoren var på høy, vil jeg da være fruktbare i dag å? Den var på max på søndag og mandag

Back
Topp