Vi som bruker CBFM ;) !

Får krysse fingrene :D har du noe tegn til mens? Brukt monitoren lenge?
Var litt rosa på dopapiret isted så tante rød kommer nok i morgen som forventet. Har brukt monitoren bare 1 mnd nå. Vet jo at det kan ta tid med å bli gravid, men kan ikke la være å bli litt lei meg likevel...

Noen som har fått høy i mer enn 10 dager for så å få maks? Jeg mener at jeg skal få maks i morgen om det er lik syklus som sist. Men leste i heftet som var med at hvis man får høy i mer enn 10 dager så kan det også hende at man ikke har el den mnd! :( er kun andre syklusen jeg bruker monitoren. Første syklus fikk jeg høy i 6 dager før jeg fikk maks så skjønner ingenting.. får jeg ikke maks i morgen så ser det mørkt ut denne pp :/

Ingen? :-/ er fremdeles på høy i dag cd 23... :(

Er på pp2 med monitoren og i pp7 totalt. Sjekker med strimmel tester på kvelden også ja. Men kan hende det er kluss i syklusen også så el kommer senere denne gangen

Jeg har fått EL så sent som dag 26 før, men du får nesten bare vente å se om EL dukker opp.. Skulle ønske jeg kunne gitt deg litt bedre og positivt svar.. Hvis du ikke får maximal denne mnd, så kan det hende at egget ditt rett og slett ikke slapp. :-/

Jeg har fått EL så sent som dag 26 før, men du får nesten bare vente å se om EL dukker opp.. Skulle ønske jeg kunne gitt deg litt bedre og positivt svar.. Hvis du ikke får maximal denne mnd, så kan det hende at egget ditt rett og slett ikke slapp. :-/

Såpass seint å ja! Hmm... jaja, er ikke annet enn å vente :-/ takk for at du svarte meg da i det minste :)

Her er jeg på cd 20 og fortsatt høy...hatt høy siden cd 9. Har tatt bt innimellom på ettermiddagene også. I går hadde jeg voldsomt med murringer og store mengder slim med blidspor i, så hadde håpet på max i dag. Men neida.... Ikkeno mer murringer og ikke mye slim i dag... Så ettersom det er 1 pp med monitor på lenge, kan det være mulig at den bare viser høy da selv om el kommer? Og kan pergotime denne syklusen ha en sammenheng? Så feelingen på el i går...

Har faktisk hatt el så sent som cd47 en gang... Men da hadde jeg litt vel ustabil syklus da :)

Såpass ja, det var seint! Sist syklus var på 36 dager. Syklusen før der husker jeg ikke nå, men tror den var på rundt det samme. Men for alt jeg veit så kan den jo bli enda lengre denne gangen så får bare vente å se og fortsette å teste :)

OMG!!!! hjelp! er redd jeg går glipp av "Max" nå :/ har ikke testet på monitoren på to dager,Dag 13 og 14 fordi jeg har jobbet dagvakter begge dagene og idag tok jeg med testen får å teste på jobb men når jeg gikk på do i 12 tia så glemte jeg det helt ut :arghh::arghh::arghh:og kunne jo ikke stikke testen ned i doen:dead: så når jeg gikk på do igjen i 3 tia ( var ferdig på jobb da) og tok test men den ville ikke ta imot :(

tok en test nå etter å ha vært på trening 12290517_10153668581930575_5938681_o.jpg
er på CD 14 men SKAL teste imorgen på monitoren igjen :D la inn aksjer igår kveld men følte at alt rant ut idag :(

OMG!!!! hjelp! er redd jeg går glipp av "Max" nå :/ har ikke testet på monitoren på to dager,Dag 13 og 14 fordi jeg har jobbet dagvakter begge dagene og idag tok jeg med testen får å teste på jobb men når jeg gikk på do i 12 tia så glemte jeg det helt ut :arghh::arghh::arghh:og kunne jo ikke stikke testen ned i doen:dead: så når jeg gikk på do igjen i 3 tia ( var ferdig på jobb da) og tok test men den ville ikke ta imot :(

tok en test nå etter å ha vært på treningVis vedlegget 147631
er på CD 14 men SKAL teste imorgen på monitoren igjen :D la inn aksjer igår kveld men følte at alt rant ut idag :(

Åj. Så gøy:) Den ser positiv ut ja! ikke stress, det er ikke noe problem at sæden renner ut etter mange timer. De som har svømt mot egget er allerede der inne og venter, hvis egget enda ikke har kommet :) spermiene bruker 30 min til egget. men egget bruker 5-8 dager på å feste seg :) legg inn aksjer i ettermiddag også:) og i morgen tidlig!

Åj. Så gøy:) Den ser positiv ut ja! ikke stress, det er ikke noe problem at sæden renner ut etter mange timer. De som har svømt mot egget er allerede der inne og venter, hvis egget enda ikke har kommet :) spermiene bruker 30 min til egget. men egget bruker 5-8 dager på å feste seg :) legg inn aksjer i ettermiddag også:) og i morgen tidlig!
Han så positiv ut ja? var det jeg tenkte meg :dead: La inn aksjer igår kveld og sa til gubben akkurat det du skrev :P hehe tok testen på monitoren idag for en time siden og det er på høy idag og :/

Han så positiv ut ja? var det jeg tenkte meg :dead: La inn aksjer igår kveld og sa til gubben akkurat det du skrev :p hehe tok testen på monitoren idag for en time siden og det er på høy idag og :/

Mest sannsynlig så fanget ikke monitoren din det opp pga at du ikke testet på to dager.. Så du må bare stole på strimlene, de er 100 prosent riktige :) Siden du enda fikk sterk strek i dag tidlig, så betyr det at egget ikke har løsnet enda, mem at du er noen timer unna :)) dette blir spennende.. Du har ikke gjort noe feil, og timingen er bra! :) har dere hatt noen andre dager med innlagt aksjer enn i går?:) hadde dere dagen før eller no?:)

Mest sannsynlig så fanget ikke monitoren din det opp pga at du ikke testet på to dager.. Så du må bare stole på strimlene, de er 100 prosent riktige :) Siden du enda fikk sterk strek i dag tidlig, så betyr det at egget ikke har løsnet enda, mem at du er noen timer unna :)) dette blir spennende.. Du har ikke gjort noe feil, og timingen er bra! :) har dere hatt noen andre dager med innlagt aksjer enn i går?:) hadde dere dagen før eller no?:)
Ja, vi la inn aksjer på tirsdags kveld også :) skal legge inn ikveld også og kanskje imorgen tidlig hvis jeg orker :/ skal opp kl 04:45 og jobber hele dagen.. Blir vel imorra kveld og hvis det lar seg :D

Det startet å vise "høy" på mandag :) og jeg har ikke mer BT tester igjen :( kjøpte fra ei her på BV og hun sendte de på lørdagen men har fortsatt ikke mottat noe :( så jeg får ikke teste igjen imorrest :(

Dette burde jeg jo vite etter 3 barn men bruker spermiene kun 30 minutter for å komme seg til etter? :oops:
Det med 5 til 8 dager på å feste seg visste jeg :oops:

Da var aksjer lagt inn 3 netter på rad :D kunne kjenne idag at jeg har eggløsning.. Ettersom det gjorde litt vondt når han var inne meg.. Men sa bare au gjennom alt :P så d ordna seg det :D hehe ingen aksjer imorgen men prøver på lørdags morning :) er det for sei t da?

Back
Topp