Vi som bruker CBFM ;) !

Slenger meg på her jeg:-) begynt å ta i bruk min cbfm igjen. Cd 9 i dag og første testpinne: Høy. Har tatt pergo denne mnd her, så nå ventes i spenning på el:-)

Har tatt ibruk min igjen denne pp også, første etter vi mistet i september. Vet ikke om det er monitoren eller jeg som er på vidda, men er på dag 23 nå, dag 3 på "høy". Tester med strimler i tillegg, bare fordi jeg er litt kontrollfrik denne gangen, og alle de er negative... Meh. Så er ikke godt å si om jeg er før eller etter EL egentlig... Syklusene mine har alltid vært ko-ko, så kan være en lang syklus denne gangen. Men kan bli smågal, ja.

Heia damer :) da vil jeg offisielt melde meg inn her:) fikk monitoren i posten idag og er på CD 3.. Men tror at den ber om testpinber alt imorgen?

Heia damer :) da vil jeg offisielt melde meg inn her:) fikk monitoren i posten idag og er på CD 3.. Men tror at den ber om testpinber alt imorgen?

Begynte å bruke min første gang forrige pp. Den begynte å be om pinner på cd6. Denne gangen begynte den å spørre om pinner på cd9 :)

ImageUploadedByBV Forum1447580211.882156.jpg
ber den om test på dag 06?

Hei jenter,
ny bruker av cbfm denne syklusen. Dag 21 nå, hadde max dag 16-17. Skulle ønske tia gikk fortere, eller at jeg kunne kjenne at jeg hadde blitt gravid.
Cd 10 og høy i dag også:)
Jeg er bare på CD 7 idag og har fått lav idag også :P men la inn aksjer igår for det om :P

Jeg lurte på en ting.

Jeg kjøpte denne monitoren fra ei her på BV og fikk med 5 tester, men så leste jeg idag i bruksanvisningen at jeg måtte ha 10 pinner med det samme kode, men har bare tre av dem igjen :eek: bestilte meg en 20 pakning igår og håper det kommer imorgen da, men kan jeg bruke de nye test pinner når de med samme kode går ut?
:bored:

Jeg er bare på CD 7 idag og har fått lav idag også :P men la inn aksjer igår for det om :P

Jeg lurte på en ting.

Jeg kjøpte denne monitoren fra ei her på BV og fikk med 5 tester, men så leste jeg idag i bruksanvisningen at jeg måtte ha 10 pinner med det samme kode, men har bare tre av dem igjen :eek: bestilte meg en 20 pakning igår og håper det kommer imorgen da, men kan jeg bruke de nye test pinner når de med samme kode går ut?
:bored:

Ja det hadde jeg gjort, kan ikke skjønne at det skal ha såå mye å si :) Jeg har måtte begynne på ny pakke midt i syklusen selv, kan ikke drive å kjøpe ny pakke for hver syklus om det ikke stemmer med koden.. Dyrt nok fra før :p

Ja det hadde jeg gjort, kan ikke skjønne at det skal ha såå mye å si :) Jeg har måtte begynne på ny pakke midt i syklusen selv, kan ikke drive å kjøpe ny pakke for hver syklus om det ikke stemmer med koden.. Dyrt nok fra før :p
Oh d var godt å høre :D jaa er jo så dyrt! Men det jeg har tenkt å gjøre neste gang er å kjøpe den pakken på 60 test pinner til neste pp :D å har jeg hvertfall til flerer pp :)

Cd 13 i dag og fortsatt høy. Ingen umiddelbare tegn til el, så venter spent :-) har tatt dobbel pergo denne mnd, så mulig el blir litt forsinket da:-)

CD 8 idag og er fortsatt lav... Hvilken CD pleier dere å få høy fra? Bruker dere andre tester og?

Jeg har fått høy fra dag 9 og 10, men det er veldig individuelt da :) Noen får høy bare 1-2 dager før max, mens andre har høy i en uke eller mer før max dukker opp :)
Jeg har brukt billigtester hvis jeg har glemt å teste med monitoren innenfor tidsperioden :o Bare så jeg ikke går glipp av noe :)

Back
Topp