Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia damerda vil jeg offisielt melde meg inn her
fikk monitoren i posten idag og er på CD 3.. Men tror at den ber om testpinber alt imorgen?
Brukte du masse pinner i den første pp?Begynte å bruke min første gang forrige pp. Den begynte å be om pinner på cd6. Denne gangen begynte den å spørre om pinner på cd9![]()
Brukte du masse pinner i den første pp?
Vis vedlegget 145912ber den om test på dag 06?
Ok takkJeg brukte 20 pinner første gangen. Må sikkert det denne gangen å, muligens.
Ja det gjør den![]()
Så mye pinner den skulle ha daJeg brukte 20 pinner første gangen. Må sikkert det denne gangen å, muligens.
Ja det gjør den![]()
Hei jenter,
ny bruker av cbfm denne syklusen. Dag 21 nå, hadde max dag 16-17. Skulle ønske tia gikk fortere, eller at jeg kunne kjenne at jeg hadde blitt gravid.
Hei jenter,
ny bruker av cbfm denne syklusen. Dag 21 nå, hadde max dag 16-17. Skulle ønske tia gikk fortere, eller at jeg kunne kjenne at jeg hadde blitt gravid.
Jeg er bare på CD 7 idag og har fått lav idag ogsåCd 10 og høy i dag også![]()

Jeg er bare på CD 7 idag og har fått lav idag ogsåmen la inn aksjer igår for det om
![]()
Jeg lurte på en ting.
Jeg kjøpte denne monitoren fra ei her på BV og fikk med 5 tester, men så leste jeg idag i bruksanvisningen at jeg måtte ha 10 pinner med det samme kode, men har bare tre av dem igjenbestilte meg en 20 pakning igår og håper det kommer imorgen da, men kan jeg bruke de nye test pinner når de med samme kode går ut?
![]()
Oh d var godt å høreJa det hadde jeg gjort, kan ikke skjønne at det skal ha såå mye å siJeg har måtte begynne på ny pakke midt i syklusen selv, kan ikke drive å kjøpe ny pakke for hver syklus om det ikke stemmer med koden.. Dyrt nok fra før
![]()
CD 8 idag og er fortsatt lav... Hvilken CD pleier dere å få høy fra? Bruker dere andre tester og?
CD 8 idag og er fortsatt lav... Hvilken CD pleier dere å få høy fra? Bruker dere andre tester og?