Jordbærmamma
Forelsket i forumet
Tviler på det, den skal jo fange opp lh-stigning. Men har man veldig brå stigning og eggløsning på kveld/natt kan det jo hende, men det er ytterst sjeldent tror jegVar ei som nevnte det her inne når hun hadde hørt med gyn.
Jeg vet ikke men skulle ønske jeg ikke hadde tatt de tablettene, hva om de faktisk ER grunn til dette :-/
De heter forresten diclofenac og tilsvarer cataflam. Huff, blir helt dårlig jeg altså! Men tappen er åpen da. Jeg tester jo på morningen med monitoren min men jeg tok en test nå som da ikke ble brukt i monitoren men det er så vidt synlig strek jo :-/ Slimet er vekke men murringer på en helt annen måte nå enn tidligere. Eggløsningen kan jo ikke vært tidligere heller men i forhold til slimet så skulle det ikke forundre meg :-( Får vel bare belage meg på én ny prøveperiode men visst det ikke har gått innen desember så tror jeg at jeg legger hele prøvingen på is for psyken min sin del! Kanskje det hadde hjulpet litt, ha det bra som kjærester og som foreldre til de to vi allerede har, jobbet og reist. Tatt noen måneders pause også begynt på ann igjen