Vi som bruker CBFM ;) !

Er det noen som har noe erfaring med å lese av strekene på selve testpinnene? Jeg gikk på en smell og tok en tidlig g-test. Svaret var som forventet "ikke gravid", men jeg skimter en ekstra strek på pinnen. Er det bare ønsketenkning at dette kan bety noe? :rolleyes: Vet at det står i bruksanvisningen at man ikke kan lese av selve testpinnen.

Jeg fikk også to streker på g-test, men var ikke gravid :(

Takk for svar dere! :) Jeg får nok bare smøre meg med tolmodighet og krysse fingrene. :) Utrolig kjedelig å få høye forhåpninger for å så bli veldig skuffet når det ikke har klaffet likevel, men skuffet blir jeg jo uansett. :(

Jeg tok en sånn G-pinne til monitoren i dag bare for fun, (har den gamle versjonen så de funker ikke uansett. Har ikm en dag ila av helgen, og ingen tante er kommet, og ja, jeg og føler jeg skimter en strek der, selv om det ikke er "gyldig" :D
7d2e4738a89fa1f749cb4f7693028024

Er det noen som har noe erfaring med å lese av strekene på selve testpinnene? Jeg gikk på en smell og tok en tidlig g-test. Svaret var som forventet "ikke gravid", men jeg skimter en ekstra strek på pinnen. Er det bare ønsketenkning at dette kan bety noe? :rolleyes: Vet at det står i bruksanvisningen at man ikke kan lese av selve testpinnen.
Jeg tok en sånn G-pinne til monitoren i dag bare for fun, (har den gamle versjonen så de funker ikke uansett. Har ikm en dag ila av helgen, og ingen tante er kommet, og ja, jeg og føler jeg skimter en strek der, selv om det ikke er "gyldig"

Jeg tok en sånn G-pinne til monitoren i dag bare for fun, (har den gamle versjonen så de funker ikke uansett. Har ikm en dag ila av helgen, og ingen tante er kommet, og ja, jeg og føler jeg skimter en strek der, selv om det ikke er "gyldig"
Så spennende da! :) Noe nytt? Syklusen min er helt på styr, så vet ikke helt når jeg har ikm. Sannsynligvis i løpet av kommende uke.

Da kom tanta på cd 29 denne mnd :o snakk om tullete syklus plutselig... Jaja, nå skal vi på samtale hos gyn på tirsdag for å få informasjon ang ivf osv :)
Skal allikevel bruke monitoren denne pp'n for å se, siden jeg har igjen testpinner :)

Blæh:/ tror tanta er underveis, kommer vel i natt/morgen:/ jaja, Ny PP nye muligheter:D
Kom tanta? Jeg venter fortsatt. Er på dag 29, men aner ikke når ikm er siden jeg har ustabile sykluser og ikke fant el. Testet negativ på g-test i dag morges. Denne gangen kunne jeg ikke skimte en ekstra strek heller. o_O Føler jeg har alle slags symptomer men det er sikkert innbilt/pms.:wtf:

Da kom tanta på cd 29 denne mnd :eek: snakk om tullete syklus plutselig... Jaja, nå skal vi på samtale hos gyn på tirsdag for å få informasjon ang ivf osv :)
Skal allikevel bruke monitoren denne pp'n for å se, siden jeg har igjen testpinner :)
Lykke til hos gyn! :) Ivf har fungert kjempebra for flere jeg kjenner. :) Kan vel ikke skade å tracke syklusen og prøve videre. Plutselig sitter det!

Hvordan går det med dere? :) cd11 her og sov over testperioden i dag :( ny dag nye muligheter i morgen ;)

Hei :)
Joda, cd 3 her og venter spent på at det skal bli tirsdag slik at vi får samtale hos gyn :)
Jeg har også sovet over en og annen dag tidligere, men har allikevel funnet max i mine to pp'er ;)
Nå tenker jeg bare bruke opp testpinnene og så legge vekk monitoren etter dette, men blir å følge dere her inne :)
Får håpe det er din tur nå, så får du en flott førjulsgave med positiv test :D

Jeg vet man ikke skal tolke og lese av de graviditets testene som man kan bruke på monitoren. Siden jeg er en testetøs så begynte jeg å teste 7 dpo med vanlige billige tester jeg hadde liggende, altfor tidlig i know! :p men sånn er det nå bare... jeg er bare 9/10 dpo i dag. Tidlig enda, men siden jeg bare har igjen de fire g-testene som følger med til monitoren og ikke får kjøpt andre tester før enn over helgen måtte jeg ryke på en i dag. Det ble selvfølgelig ikke gravid. Men på den staven kom det opp en strek til. Ikke godt synlig, men det var to streker.
Så også antydning til strek på den billig testen jeg tok i går. Og jeg har aldri i mitt liv fått to streker før! Kjenner dette er så spennende! :P

Så spørsmålet mitt er, er det noen av dere som også har fått to streker på staven, og fått "ikke gravid" men at det har slått ut til "gravid" nærmere ikm? :) fikk et lite snev av håp kjenner jeg :p

Jeg vet man ikke skal tolke og lese av de graviditets testene som man kan bruke på monitoren. Siden jeg er en testetøs så begynte jeg å teste 7 dpo med vanlige billige tester jeg hadde liggende, altfor tidlig i know! :p men sånn er det nå bare... jeg er bare 9/10 dpo i dag. Tidlig enda, men siden jeg bare har igjen de fire g-testene som følger med til monitoren og ikke får kjøpt andre tester før enn over helgen måtte jeg ryke på en i dag. Det ble selvfølgelig ikke gravid. Men på den staven kom det opp en strek til. Ikke godt synlig, men det var to streker.
Så også antydning til strek på den billig testen jeg tok i går. Og jeg har aldri i mitt liv fått to streker før! Kjenner dette er så spennende! :p

Så spørsmålet mitt er, er det noen av dere som også har fått to streker på staven, og fått "ikke gravid" men at det har slått ut til "gravid" nærmere ikm? :) fikk et lite snev av håp kjenner jeg :p
Jeg synes også jeg så to streker på g-testpinnen tidligere i uken. Fremdeles bare negative tester, så tror ikke det hadde betydning for meg :sorry:. Men hvis du også ser antydning til strek på billigtest burde det vel være en sjanse :). Lykke til! :joyful:

Jeg synes også jeg så to streker på g-testpinnen tidligere i uken. Fremdeles bare negative tester, så tror ikke det hadde betydning for meg :sorry:. Men hvis du også ser antydning til strek på billigtest burde det vel være en sjanse :). Lykke til! :joyful:

Aah, så surt :bored: du har ingen andre tester å teste med da?
Får bare krysse fingra og fortsette å håpe og teste :rolleyes: takk og fortsatt Lykke til til deg å ;)

Hei :)
Joda, cd 3 her og venter spent på at det skal bli tirsdag slik at vi får samtale hos gyn :)
Jeg har også sovet over en og annen dag tidligere, men har allikevel funnet max i mine to pp'er ;)
Nå tenker jeg bare bruke opp testpinnene og så legge vekk monitoren etter dette, men blir å følge dere her inne :)
Får håpe det er din tur nå, så får du en flott førjulsgave med positiv test :D

Ikke mange dager igjen til samtale nå! :D Blir spennende for dere!

Ja jeg har sovet over noen tester tidligere også, men første syklusen jeg fikk max fikk jeg det på cd11 og 12. Så var redd jeg hadde dumma meg ut :p Fikk høy i dag på cd12, så håper max kommer snart :)

Hadde vært veldig moro om det klaffa denne pp ja, ønsker det så inderlig :) Var skikkelig patetisk og emosjonell i går og var på gråten fordi jeg hadde glemt den testen, haha. Jeg vil tro det var hormoner i sving, er vanligvis ikke slik :p

CD 31, negativ test, men ingen tr :sorry:. Debatterer med meg selv om jeg kan drikke vin i kveld :rolleyes:. Så lenge ikke Max var akkurat i går spiller det vel liten rolle om du ikke fikk testet vil jeg tro :).

Når har/hadde du ikm da? Håper tr ikke dukker opp! :)

Nei du sier noe, er bare redd jeg klussa til, har fått max på cd11 tidligere. Men, høy i dag, og forhåpentligvis max snart :)

Så også antydning til strek på den billig testen jeg tok i går. Og jeg har aldri i mitt liv fått to streker før! Kjenner dette er så spennende! :P

Burde absolutt være håp, er mange som ikke tester positivt før ikm, og etter ikm også :D

Når har/hadde du ikm da? Håper tr ikke dukker opp! :)

Nei du sier noe, er bare redd jeg klussa til, har fått max på cd11 tidligere. Men, høy i dag, og forhåpentligvis max snart :)
Tr kom i natt. Like greit, blir så stresset av å vente. Har ustabil syklus som tydeligvis varierer mellom 21 og 31 dager :wacky:. Ja, ja, ny pp nytt håp :).

Back
Topp