Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg har lest at monitoren spør om første test mellom CD dag 6 og 9, og ikke seinere eller tidligere... Husker ikke hvor jeg leste det, så ta det med en klype salt..

I morgen er min cd9, så da starter nok testingen igjen her:) lykke til alle :)

Jeg har lest at monitoren spør om første test mellom CD dag 6 og 9, og ikke seinere eller tidligere... Husker ikke hvor jeg leste det, så ta det med en klype salt..

Du ligger bare èn CD bak meg ;) Jammen likt i løypa. Lykke til :)

Allerede begynt å grue meg til DPO-land vettu... Sååå drygt

Du ligger bare èn CD bak meg ;) Jammen likt i løypa. Lykke til :)

Allerede begynt å grue meg til DPO-land vettu... Sååå drygt
Ja vi er heeeelt likt nesten:) jeg tror det klaffer for hvertfall en av oss denne gangen:) tenk om det klaffer for begge Så følger vi hverandre hele veien Det hadde vert morsomt:)

Ja jeg tar en dag av gangen... Prøver vertfall Håper på Max først, like nervøs denne gangen for at den ikke kommer men i dag var det kun en strek å se og, så er ikke i nærheten enda:) tipper det blir til helga eller rett over helga hvis det blir slik som de forrige:)

Når venter du EL?

Ja vi er heeeelt likt nesten:) jeg tror det klaffer for hvertfall en av oss denne gangen:) tenk om det klaffer for begge Så følger vi hverandre hele veien Det hadde vert morsomt:)

Ja jeg tar en dag av gangen... Prøver vertfall Håper på Max først, like nervøs denne gangen for at den ikke kommer men i dag var det kun en strek å se og, så er ikke i nærheten enda:) tipper det blir til helga eller rett over helga hvis det blir slik som de forrige:)

Når venter du EL?

Håper det klaffer nå ja :D

Da er det bare å smøre seg meg tålmodighet ja. Lav her også, akkurat testet ;) Venter EL på fredag, men har litt ustabil syklus. Så får se!

Oppdater når du får to streker da!

Når du nevner det så tror jeg jammen jeg har lest det jeg også, og det står i bruksanvisningen at den passer for de som har sykluser opp til 42 dager, så spørs om ikke jeg må finne meg i å teste med strimler :)
Masse lykke til med testingen!:D

Når du nevner det så tror jeg jammen jeg har lest det jeg også, og det står i bruksanvisningen at den passer for de som har sykluser opp til 42 dager, så spørs om ikke jeg må finne meg i å teste med strimler :)
Masse lykke til med testingen!:D
Ja det er sikkert der jeg og leste da:) håper el kommer tidligere for deg nå!:) har du veldig uregelmessig? Da kan det jo komme mye tidligere:) lykke til til deg og

Ja det er sikkert der jeg og leste da:) håper el kommer tidligere for deg nå!:) har du veldig uregelmessig? Da kan det jo komme mye tidligere:) lykke til til deg og

Takk for det! :D Etter jeg sluttet på pillene har jeg hatt tre sykluser på 42-60 dager, den lengste var først, så kom 42 dager og forrige var 52. Nå hadde jeg el for 4-5 dager siden, så da regner jeg med at syklusen er på 50 dager den gangen her også! Får håpe den korter seg ned etterhvert, eller i beste fall at det er over 9 mnd til nestegang :)

Åååå Tenk on det:) spennende tider❤️ Lykke til! Håper du oppdaterer:)

Fikk høy i dag. Ser ut til at det kanskje blir en 28 dagers syklus denne gangen da. Egget faller nok den dagen jeg skal på UL.

Blir aksjer nå ja.

Fikk høy i dag. Ser ut til at det kanskje blir en 28 dagers syklus denne gangen da. Egget faller nok den dagen jeg skal på UL.

Blir aksjer nå ja.
Oi:) så spennende:) Lykke til:) Håper spiren klamrer seg fast❤️❤️

Jeg er forresten spent på om jeg får høy denne mnd, har ikke fått det de første 2 PP med monitoren, har gått rett fra lav til Max i 2 dager, så høy en dag også lav igjen..

Da spørs det vel om du får høy da? Kanskje begge hormonene stiger samtidig hos deg :)
Ja kanskje begge stiger likt? Er det vanlig? Er det en bakdel? Eller er det greit?

Har og lest flere kommentarer her tror jeg at mange har gått rett til Max 2 PP, også får de høy.. Men får bare vente å se:) fortsatt lav i dag:)

Ja kanskje begge stiger likt? Er det vanlig? Er det en bakdel? Eller er det greit?

Har og lest flere kommentarer her tror jeg at mange har gått rett til Max 2 PP, også får de høy.. Men får bare vente å se:) fortsatt lav i dag:)

Jeg vet ikke, men tror nok ikke det er noe problem:) Så lenge du får max går det nok bra:)

Jeg har endret nick:) Tidligere mammatilLeander

Kjøpt cbfm advanced, og starter neste uke m testing :) første dag m tr idag, etter mislykket ivf.

Back
Topp